قدیمی ترین شکایت کتبی شناخته شده جزئیات یک مشتری نارضایتی بیش از?

پاسخ: مس شمش

امروز، آن را بسیار آسان به شکایت است. ما در فیس بوک، شکایت می تواند ناراضی yelp از بررسی ترک و آتش کردن پیام های متنی و ایمیل و ارتباط با سهولت. اگر می خواهید به شکایت دولت از مسائل، رک و پوست کنده، آن هرگز آسان تر برای بدست آوردن کلمه شده است.

تصور کنید، اگر شما که به منظور هوا شکایت شما خواهد شد، شما را مجبور به خشت قرص، با دقت از دست دادن کردن شکایت خود را با قلم گوه شکل، صبر کنید قرص دو خشک و سپس یکی از بندگان خود را به آن ارسال. که دقیقا آنچه رخ داده با قدیمی ترین شناخته شده شکایت نوشته شده است “تشکیل شده در خط میخی و مورخ از 1750 پیش از میلاد — تقریبا چهار هزار سال پیش.

قرص پیام مشتری نام نانی به تاجر Ea نصیر به نام است. داستان را به ما تحویل از طریق مطالب قرص، چنین می رود. نانی اواخر بنده اش برای خرید شمش مس از Ea نصیر. نانی، را از طریق بنده اش برای مس پرداخت شده بود، اما زمانی که Ea نصیر تحویل اما مس آورده، نه تنها آن از کیفیت نامطلوب بود، اما خود بنده نیز جامعه بود. نانی نیز ذکر مسائل مربوط به تحویل قبلی. او امتناع از قبول عام مس و اندرز نصیر Ea برای شیوه های کسب و کار بد او اصرار دارد که او چیزهایی را دوباره راست و بازگرداندن ایمان نانی را در کسب و کار خود را.

افسوس، وجود دارد هیچ اضافی بازمانده قرص نشان می دهد یا نه مسئله حل شد و یا Ea نصیر کرده بود در باره اتهامات که مس و خدمات به مشتریان خود را رضایتبخش بود.

عکس حسن نیت ارائه میدهد BabelStone ویکی مدیا /.