این هواپیماهای بدون سرنشین مینی با دوربین HD در حال حاضر 40 درصد خاموش است!

هواپیماهای بدون سرنشین که به زمان AAPicks ، و پرواز نمی آیند خیلی بهتر مقدار از هواپیماهای بدون سرنشین مینی Skeye.

شما را به آسمان بسته این ماشین پرنده موثر HD دوربین برای گرفتن عکس یا فیلم عالی از خود زیرک ضبط حرکت می کند. این بند شامل Skeye مسلح مینی توانایی انجام منعکس موثر و رول در لمس یک دکمه. 4 GB microSD کارت تمام عملیات فروشگاه.

خوشبختانه هواپیماهای بدون سرنشین مینی Skeye در پرواز صاف و کاربر پسند متمرکز شده است. مدارات پیچیده شتاب سنج فیزوالکتریک gyros و دادن هواپیماهای بدون سرنشین مینی برجسته ، این معنی است که شما تنها انجام می flips و چرخش هنگامی که آن را انجام.

 هواپیماهای بدون سرنشین مینی Skeye

اندازه جمع و جور هواپیماهای بدون سرنشین مینی Skeye می سازد آن را کاملا مناسب برای استفاده در فضای باز و یا داخل سالن و معنی چراغ که آن حتی می توانید بروید در ماجراهای شب نهان . مبتدی و حالت های پیشرفته آن را قابل دسترسی برای اپراتور تمام تجارب.

بیشتر ویژگی های هواپیماهای بدون سرنشین مینی:

  • Embarks در شب پرواز با چراغ گنجانده شده.
  • مگس با فرمان به دقت کنترل می شود.
  • Flips یک بشکه رول و جواب aerobatic را انجام می دهد.
  • خاموش صاف مانور محوری بالا و وزن کم آن می کشد.
  • دارای ثبات فوق العاده با 6 محور تثبیت.
  • قطاری از عکس های با کیفیت HD & فیلم از بالا در آسمان.
  • ویژگی های موتور چهار coreless.
  • شامل مبتدی و حالت های پیشرفته پرواز.

معمولا خرده فروشی آن $99 ، جاری خوانندگان AA شما قادر به گرفتن دست خود را بر روی هواپیماهای بدون سرنشین مینی Skeye برای فقط 59 دلار. در آن قیمت آن را هدیه بزرگ برای خودتان!

زمان در این معامله تیک تاک، اگر شما می خواهید برای دریافت بر روی هواپیماهای بدون سرنشین پس پاپ آمار دکمه زیر در حال حاضر . ما شما gag ‘پرواز کردن قفسه’ این زمان در امان.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!