نیمکت بهترین شرکت بازی برای نینتندو سوئیچ بررسی گیک

شاید بیش از اکثر کنسول نینتندو سوئیچ به بازی با یکدیگر طراحی شده است. این بهترین بازی است که شما و دوستانتان با هم بر روی نیمکت و یا در جاده ها می توانید بازی هستند.

ماریو + Rabbids: پادشاهی نبرد ($ 54)

هیچ کس واقعا نمی داند چرا نینتندو تصمیم تیم با حق رای دادن Rabbids برای متقاطع عجیب و غریب، اما آن را انجام داد. در حالی که در نام تجاری ماریو + Rabbids: پادشاهی نبرد ممکن است کمی گیج کننده است, بازی خود را فوق العاده است. پس از سبک پروژه ایکس کام مانند نوبه خود مبتنی بر بازی، عنوان سوئیچ این است بازی استراتژی است که آسان به بلند کردن و قرار دادن در راحتی شما. حالت co-op بازی اجازه می دهد تا شما و تیم دوستان تا به گول زدن حریف خود را در گیم پلی بازی محلی تقسیم صفحه نمایش است که این روزها متاسفانه همه بیش از حد نادر است. به عنوان جایزه بازی فقط کردم به تازگی خر کنگ themed سطوح جدیدی، اگر شما قبل از بازی و آن را در حالی که چک نمی بنابراین ارزش نگاه دیگری است.

کربی ستاره متفقین ($ 60)

کربی بازی هستند بسیار مستقیم به جلو است، اما هر یک از بازی های جدید می آید با کمی پیچ و تاب که می لرزد تا گیم پلی از نسخه های قبلی. پیچ و تاب در آخرین عنوان کربی علاوه بر متحدان است. اگر شما به تنهایی بازی، شما می توانید تا سه عوامل کنترل بازی استخدام، برای کمک به شما مبارزه و حل پازل. اضافه کردن کنترل کننده چند، با این حال، و شما و تا دوستان سه طرف توسط طرف، ترکیب قدرت به ایجاد ترکیب منحصر به فرد توانایی برای نجات سرزمین خواب وخیال از خطر (دوباره) مبارزه می تواند. به عنوان یک بازی تکنفره متحدان ستاره کربی تقریبا دنیوی است اما زمانی که شما دوستان خود را بیش از آن بهترین می درخشد.

در صورتی که شما نمی توانید بگویید از Overcooked (40 دلار) و Overcooked 2 ($ 40)

تمام بار ما آن توصیه می شود، Overcooked را دوست دارم. در بازی هرج و مرج مدیریت آشپزخانه شما و تا سه بازیکن تیم دیگر به طبخ غذا برای مشتریان رستوران گرسنه در حالی که سفر تا با سنگ تیز کردن مهارت های خود را قبل از شما در مبارزه با بد باستان و unstoppably گرسنه. بهتر است عاقبت فقط در E3 که قابلیت میزبان سطح جدید و انقلابی توانایی اعلام شد پرتاب مواد است که هم تیمی های خود. اگر شما تا کنون در آشپزخانه در رستوران کار می کرده، این ممکن است کمی بیش از حد برای شما آشنا اما هر کس دیگری انفجار را داشته باشد.

سوپر ماریو حزب ($ 60)

Pictured: آتش بس موقت تعاونی.

این یکی کردن رتبه دهی نشده است ممکن است، اما ارزش نگه داشتن چشم را برای زمانی که به آن می رسد. سری ماریو حزب ممکن است رقابتی در طبیعت، اما این هنوز هم اجازه می دهد مقدار زیادی از اتاق را برای همکاری. آیا که می آید تا در صورت گاه به گاه تعاونی مینی بازی و یا اتحاد غیر رسمی به تیم و شکست خود را دوستان. جدید ترین مطلب حزب ماریو سوپر ، عنصر جدید با سوئیچ، اجازه می دهد بازیکن را به استفاده از چندین کنسول گسترش minigames به ارمغان بیاورد. حتی اگر شما هنوز با دوستان خود در بازی teaming هستیم، پس شما حداقل بازی را کمی بزرگتر تیم می تواند.

Snipperclips (20 دلار)

Snipperclips یک بازی پازل منحصر به فرد کمی که با سوئیچ است. چیزهای مهم تر را بر روی کنسول بازی در زمان وجود دارد آن طبعا تحت رادار برای برخی، پرواز کرد. در این بازی شما و شریک بازی به عنوان قطعه از کاغذ که، هنگامی که همپوشانی، قطعه از یکدیگر را قطع می. شما باید با هم کار کنند برای یکدیگر را به شکل مناسب برای حل یک سری از پازل پیچیده به طور فزاینده ای کلیپ. بازی سرگرم کننده، پایین کلید است که هر کسی در خانواده با هم می تواند باشد.

Hyrule رزمندگان: قطعی نسخه ($ 60)

هیچ کمبود بازی هک و بریده بریده سبک در صنعت بازی گسترده تر اما خارج از تازگی انحصاری سری Bayonetta وجود دارد، نینتندو از ورود در ژانر بود نه؟ . این است که در آن رزمندگان Hyrule می آید. این بازی ساخته شده توسط تیم همان پشت یاد هک و اسلش بازی سلسله رزمندگان ویژگی های شخصیت های افسانه از موبایل و کامپیوتر حق رای دادن در دنباله مبارزه با کوره در رفته، بدون وقفه. در حالی که بازی اول در رشته مهندسی U, بسیار شبیه به 8 توالت ماریو ، عرضه این بازی به روز رسانی برای سوئیچ با DLC شامل کردم. پس از اجرا از طریق اولین ماموریت شما بخش co-op بازی برای شما و دوستان به تیم و سقوط دشمنان Hyrule را قفل می.