که در آن برای سرمایه گذاری امنیت سایبری بودجه شما


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای فروشندگان امنیت فناوری اطلاعات

بسیاری از فروشندگان مختلف امنیت سایبری و فن آوری است که سازمان می تواند از انتخاب وجود دارد. کمک به شرکت های انتخاب بهترین فروشندگان و پیاده سازی بهترین شیوه جامد است که در آن تام پارکر و Accenture کمک به دنبال.

پارکر مدیریت مدیر Accenture امنیت است و کمک می کند تا سازمان ها با تهدید شکار و حالت ارتجاعی سایبر حادثه. در یک مصاحبه تصویری پارکر توضیح داد آنچه نیاز سازمان به فکر آنها تصمیم می گیرید که در آن سرمایه گذاری بودجه امنیت خود را.

“مشتریان Accenture برای کمک به درک که در آن آنها بنگ بهترین باک خود را دریافت کنید به دنبال” پارکر گفت.

روند Accenture پس چگونه کار می کند؟ https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

= پارکر گفت: آغاز می شود آن را با درک سازمان به امنیت سایبر سرمایه گذاری موجود است. همچنین مهم است درک چگونه فن آوری در شرکت برای کمک به محافظت در برابر خطر استفاده می شود است.

پارکر گفت: “بسیاری از فن آوری به دست آورد می شود و سپس نه قوی تر است،”. “بسیاری از زمان آن است در مورد داشتن سازمان درک ارزش آنچه آنها در حال حاضر در سرمایه گذاری کرده اند.”

پارکر نیز پیشنهاد کرد که سازمان های ادغام اطلاعات تهدید به عملیات امنیت سایبری خود را جهت اطلاع بیشتر تلاش های دفاعی. به نظر او محیط دستگاه امنیتی مانند فایروال نه در پتانسیل کامل خود را بدون استفاده از هوش تهدید عامل ممکن است.

مدیریت سیاست و پیکربندی امنیت بخش بزرگی از گرفتن حق امنیت هستند.

گفت: “بسیاری از مشکلات امنیتی بنیادی از عدم امنیت سرمایه گذاری،” پارکر. “ما صحبت درباره پچ مدیریت، مدیریت دارایی ها، که توابع است که به طور معمول در خارج از نهادهای امنیتی وجود داشته باشد.”

پارکر گفت: تیم او این پیشنهاد را که توجیهی برای سرمایه گذاری های جدید در فن آوری. او گفت: اگر آنها را به اندازه کافی در امنیت سایبری، صرف که واقعا سوال درست نیست او را اغلب توسط شرکت خواسته است.

«آسان برای ما در این صنعت می گویند است، مطمئن شما نیاز بیشتر بودجه و پول بیشتری در اختیار ما، اما واقعیت این است مکالمه را می خواهید است نه مورد چقدر پول شما باید صرف، اما چگونه به صرف پول در مشکل ، “پارکر گفت.

پوشش مربوط: گارتنر 10 پروژه های امنیتی پیشنهادی برای 2018 مراجعه کنید.

تماشای مصاحبه ویدئویی کامل با تام پارک زیر:

شان مایکل Kerner سردبیر ارشد در eSecurityPlanet و InternetNews.com است. او به دنبال در توییتر @TechJournalist.

.