کنترل دستی تم تیره در اندیشه P بتا 3 بتا در اندیشه P

  • 3، شما می توانید کنترل کاربرد یا نور و یا تاریک تم در اندیشه.
  • پیش از این، تنها گزینه خود را برای آندروید برای کنترل استفاده می شود که موضوع شما.
  • اگر چه تم تیره وجوهى از اندیشه را تغییر می دهد، این تم تیره “پتو” است.

تم تیره است که سیستم عامل بومی شده است که چیزی است که کاربران آندروید سال می خواستم. میرسد همه ما در نهایت ممکن است گرفتن ما آرزو–تا حدی — هنگامی که نسخه پایدار اندیشه P قطره اما کاربران بتا ببینید می توانید تغییرات در آخرین اندیشه P پاسخ دادن پیش نمایش.

در اندیشه Oreo مردم با استفاده از پرتاب پیکسل می تواند ضامن یک محیط است که به طور خودکار تم گوشی خود را از نور به تاریکی بسته به تن رنگ پس زمینه صفحه نمایش تغییر خواهد کرد. اگر پس زمینه تیره تم تیره کنید و اگر نور تم سبک کنید.

اما اندیشه P بتا 3، شما دستی تم تیره خودتان بدون در نظر گرفتن پس زمینه شما می توانید کنترل. به سادگی سر به تنظیمات صفحه نمایش دستگاه >> تم و سپس انتخاب کنید و از سه گزینه: خودکار (بر اساس تصویر زمینه)، نور و یا تاریک.

که در آن فقط جنبه های خاصی از اندیشه تغییر نیز، حفظ در ذهن که این تم تیره تم تیره “واقعی” است. هنگامی که شما آن را روشن سایه اطلاع رسانی سریع تنظیمات کاشی کشو برنامه و پوشه ها همه به حالت “تاریک” بروید. با این حال، صفحه تنظیمات و دیگر عناصر اندیشه تغییر نخواهد کرد.

به نظر می رسد مانند کاربران مایل “پتو” تم تیره در اندیشه P هنوز هم به نوبه خود به رام های سفارشی و دیگر خواهی غیر رسمی آن را داشته باشد. با این حال، این تنظیمات دستی تم تیره شروع خوب بعد از این همه سال است.

بعدی: قدیمی تر از Chromebook نه اندیشه P

کنید ممکن است