502 دروازه خطا بد (و چگونه می توان آن را تعمیر) چیست؟

502 بد دروازه خطا رخ می دهد زمانی که شما سعی می کنید برای بازدید از صفحه وب، اما یک وب سرور می شود پاسخ نامعتبر از سرور دیگر. از زمانی که مشکل این است که در وب سایت خود را، و بسیار شما می توانید انجام دهید وجود ندارد. اما گاهی اوقات، این خطا به دلیل مشکلی در کامپیوتر خود و یا تجهیزات شبکه رخ می دهد. اینجا برخی از چیزهایی که شما می توانید امتحان کنید.

خطای دروازه 502 بد است؟

502 بد دروازه خطای سرور وب به اقدام به عنوان یک پروکسی برای رله اطلاعات از یک سرور است، اما آن واز افراد پاسخ از آن سرور متصل شده یعنی. آن خطا 502 نامیده می شود زیرا که کد وضعیت HTTP که با استفاده از وب سرور برای توصیف این نوع از خطا است. این پاسخ بد می تواند به علت تعداد متفاوت علل. ممکن است سرور غیرمنتظره است و یا مسائل مربوط به شبکه بین دو سرور وجود دارد و آن است یک مشکل موقتی است. ممکن است نادرست پیکربندی فایروال و یا حتی یک خطای برنامه نویسی و تا مسائل مربوط به آن خطاب که ثابت مشکل دریافت نمی شود.

درست مثل خطا 404 طراحان وب سایت می توانید سفارشی چگونه خطا 502 به نظر می رسد. بنابراین، شما ممکن است متفاوت دنبال صفحات 502 در وب سایت های مختلف ببینید. وب سایت ها نیز نام های متفاوتی برای این خطا استفاده ممکن است. به عنوان مثال، شما ممکن است چیزهایی مانند را ببینید:

  • HTTP HTTP خطا 502 دروازه نادرست
  • 502 502 سرویس «
  • موقت غیرمنتظره خطا موقت (502)
  • 502 خطای سرور: سرور یک خطای موقت مواجه می شوند و نمی توانست انجام درخواست شما
  • 502 Nginx دروازه بد

اکثریت قریب به اتفاق هم این فقط یک خطا در سمت سرور از چیزهایی که شما قادر نخواهد بود برای انجام هر چیزی در مورد است. گاهی اوقات، یک خطای موقت است; گاهی نمی شود. با این حال، برخی از چیزهایی که شما می توانید سعی کنید در پایان خود را از چیزهایی وجود دارد.

تازه تازه صفحه

صفحه همیشه ارزش شات است. بارها خطا 502 موقت است و تازه کردن ساده ممکن است به انجام ترفند. اکثر مرورگرها با استفاده از کلید F5 تازه کردن و همچنین ارائه یک دکمه تازه کردن در جایی در نوار آدرس. این مشکل را حل نمی کند اغلب اما طول می کشد فقط دوم را امتحان کنید.

 تازه-صفحه

بررسی کنید هر زمان که شما موفق به رسیدن به یک سایت (به هر دلیل) اگر سایت های دیگران

است، شما می توانید همچنین بررسی اگر فقط شما که داشتن مشکل اتصال، و یا اگر دیگران همان مشکل. بسیاری از ابزارهای خارج وجود دارد برای این وجود دارد اما مورد علاقه ما isitdownrightnow.com و downforeveryoneorjustme.com هستند. هر دو تقریبا همان کار است. پلاگین در URL که می خواهید برای بررسی و شما نتیجه این را دریافت کنید.

اگر شما گزارش سایت پایین است برای هر کس، وجود ندارد بسیار شما می توانید انجام دهید اما بعدا مجددا امتحان نمایید. اگر این گزارش نشان می دهد که سایت است و سپس مشکل ممکن است در پایان خود را. بسیار عجیب است این مورد را با یک خطای 502 است اما ممکن است و شما می توانید سعی کنید برخی از چیزهایی که ما را در چند بخش بعدی توصیف است.

سعی کنید یک مرورگر دیگر

ممکن است که موضوع را با مرورگر شما ممکن است باعث خطا 502 دروازه نادرست است. یکی از راه های آسان برای بررسی این از این است که مرورگر مختلف استفاده کنید و اگر کار می کند را مشاهده کنید. شما می توانید استفاده کنید گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس و سافاری اپل یا مایکروسافت لبه. سپس اگر خطا در مرورگر جدید نیز می بینید، بدانید شما این است مسئله مرورگر نیست و شما باید راه حل دیگری را امتحان کنید.

مرورگر خود را پاک کردن حافظه پنهان و کوکی

اگر تلاش با این نسخهها کار مرورگر مختلف ممکن است که مرورگر اصلی خود است به فایل های منسوخ شده و یا فاسد است که ممکن است باعث خطای 502 کش است. این از بین بردن فایل های ذخیره شدهی و تلاش برای باز کردن وب سایت نمی تواند مشکل را حل کند.

کوکی ها روشن آن قطعا ارزش تلاش است و ما راهنمای مفید برای شما در مورد چگونگی پاک کردن سابقه در هر مرورگر رو.

مرتبط با: نحوه پاک کردن تاریخچه شما در هر مرورگر

بررسی خود پلاگین ها و الحاقات

اگر شما پسوند در مرورگر شما یک یا چند پسوند مشکل ایجاد کرده اند که استفاده از آن امکان پذیر است. غیر فعال کردن همه برنامه های افزودنی خود و سپس دسترسی به وب سایت را امتحان کنید. اگر خطا پس از که، سپس آن را به احتمال زیاد که افزونه ایجاد کرده است موضوع از بین می رود. پلاگين های خود را یک به یک برای پیدا کردن مقصر را قادر می سازد.

پسوند هاى کاوشگر،

مرتبط با: نحوه حذف الحاقات در کروم, فایرفاکس, و دیگر مرورگرها

راه اندازی مجدد دستگاه شما

بنابراین، شما استفاده از یک سایت ابزار بررسی و تعیین که سایت فقط برای شما است. و مرورگر دیگری تست شده و مشکل مشابه دارد. بنابراین شما می دانید مشکل احتمال دارد چیزی در پایان خود را، اما مرورگر شما ندارد.

ممکن است برخی از مسائل عجیب و غریب، موقت با رایانه و یا تجهیزات شبکه خود را (Wi-Fi، روتر، مودم، و غیره) وجود دارد است. راه اندازی مجدد ساده از رایانه و دستگاه های شبکه خود را ممکن است کمک به رفع مشکل.

تغییر سرور شما دی ان اس

گاهی، می تواند باعث مشکلات DNS خطاهای 502. تغییر سرورهای DNS ثابت به احتمال زیاد نیست اما یک امکان پذیر است. و بیش از حد سخت به انجام نیست. مگر اینکه شما آنها را خودتان تغییر داده اید، سرور دی ان اس هستند که احتمالا توسط ISP خود را تنظیم. شما می توانید آنها را به شخص ثالث سرویس دهنده DNS مانند OpenDNS یا دی ان اس گوگل تغییر دهید و ممکن است که برای حل این مشکل. و دیگر دلایل شما ممکن است می خواهم به تغییر دی ان اس سرور، بیش از حد وجود دارد–مانند سرعت بهتر و قابلیت اطمینان.

ما راهنمای گام به گام دستورالعمل را دنبال کنید.

مرتبط با: راهنمای نهایی برای تغییر سرور شما دی ان اس

اعتبار تصویر: Micha/Shutterstock