چگونه برای نصب اندیشه P تلفن–راهنمای قدم به قدم

 چگونه برای نصب اندیشه P

وجود دارد دو راه برای نصب آندروید P بر روی تلفن خود را. یکی از اولین فوق العاده آسان است، همانطور که همه شما باید انجام دهید ثبت نام برای آندروید برنامه بتا و دریافت به روز رسانی بیش از هوا (OTA) است. روش دوم این است که فلش ساخت بتا از سیستم عامل برای گوشی های هوشمند خود را که کمی پیچیده تر است.

برای شروع، اولین چیزی که شما نیاز به یک دستگاه در لیست است. اگر شما گوشی های مختلف خود، شما باید منتظر انتشار نسخه نهایی اندیشه P آن را امتحان کنید–اگر آن را به تلفن خود را در تمام می کند.

گوشی های سازگار:

به خاطر داشته باشید روش OTA برای گرفتن اندیشه P بر روی تلفن خود را تنها برای تلفن های پیکسل است. برای دریافت نرم افزار بر روی هر یک از دیگر مدل های پشتیبانی شده شما باید فلش آن.

روش 1: برنامه بتا آندروید

 چگونه برای نصب اندیشه P

سعی کردن اندیشه P در تاریخ خود را پیکسل، به وب سایت آندروید برنامه بتا سر و کلیک بر روی زبانه “دستگاه” در بالا. هر چند باید به حساب Google دستگاه پیکسل با آن برای نشان دادن همراه است وارد این شما را به صفحه با گزینه ای را برای پیوستن به برنامه بتا را. سپس فقط انتخاب دستگاه خود را انتخاب کردن در بتا و دستورالعمل برای تکمیل روند. شما باید ظرف 24 ساعت به روز رسانی.

دستورالعمل های گام به گام:

  1. بازدید وب سایت برنامه بتا آندروید.
  2. ورود به حساب Google مرتبط با دستگاه پیکسل — اگر شما در حال حاضر نیست.
  3. بند “دستگاه” در بالا کلیک کنید.
  4. دستگاه خود را انتخاب کنید و پیوستن به برنامه بتا.
  5. پیروی از دستورالعمل که پاپ به پایان فرایند (بروز رسانی ظرف 24 ساعت خواهد رسید).

گوگل می گوید شما می توانید انتظار در بین سه و شش به روز رسانی در طی برنامه علاوه بر نهایی به روز رسانی به نسخه پایدار عمومی. شما ماهانه به روز رسانی امنیتی در ساخت بتا دریافت خواهید کرد.

شانس خوب شما خواهم آمد در سراسر اشکال مختلف است که می توانید پس از نصب آندروید P درایور روزانه شما بهترین ایده ممکن است دستگاه شما عملکرد طبیعی وجود دارد.

شما می توانید برنامه بتا را در هر زمان شما می خواهید با انتخاب گزینه “انتخاب کردن” در وب سایت برنامه بتا آندروید ترک. قادر به دریافت بروز رسانی ظرف 24 ساعت است که آخرین نسخه عمومی پایدار از اندیشه را بر روی دستگاه خود نصب کنید. آن نیز پاک کردن تمام داده ها از تلفن–بنابراین به آن بالا و اول مطمئن شوید.

روش 2: رایانه ای اندیشه P بر روی دستگاه شما

 چگونه برای نصب اندیشه P

فلش آندروید P بر روی دستگاه شما طول می کشد بیشتر زمان و محل کار (روش اول) تماس با ما) و کمی متفاوت برای هر تلفن سازگار است. ما به شما نشان دهد چگونه به انجام این کار را برای دستگاه پیکسل های زیر، اما ما همچنین دو دستورالعمل برای همه مدل های پایین بیشتر مرتبط است.

اینجا لازم آغاز شده است:

  • A سازگار پیکسل دستگاه و USB کابل اتصال به کامپیوتر شما.
  • SDK آندروید نصب شده بر روی دستگاه شما با دستور ADB و Fastboot کار با موفقیت — بررسی آموزش در اینجا.
  • تصویر کارخانه برای دستگاه شما است که شما می توانید در اینجا دریافت. 7zip
  • و یا برنامه های مشابه است که می تواند عمل tgz و گرفتن پرونده ها.
  • بوت لودر را کلیک کنید در گوشی شما.

باز کردن بوت لودر گوشی خود

 چگونه برای نصب اندیشه P

در حال حاضر اجازه گرفتن به nitty-ریگ دار. اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است باز کند بوت لودر گوشی خود را با پیروی از دستورالعمل های گام به گام زیر است. آن آسان برای انجام و تعداد زیادی از دانش فنی نیاز ندارد. باز کردن بوت لودر نمی تواند همه داده ها دستگاه خود را پاک کنید، تا مطمئن شوید که شما آن را اولین بار بازگشت.

دستورالعمل های گام به گام:

  1. روشن در گزینه های توسعه دهنده با رفتن به “درباره تلفن” و «ساخت شماره» هفت بار بهره برداری.
  2. فعال کردن اشکال زدایی USB و نصب شده بر روی خود دستگاه در بخش “پاسخ گزینه ها” را باز می کند.
  3. پیکسل به کامپیوتر خود را با کابل USB وصل کنید.
  4. باز کردن پنجره فرمان در کامپیوتر شما.
  5. بوت شدن دستگاه پیکسل به حالت بوت لودر با استفاده از دستور زیر: بانک انکشاف آسیایی راه اندازی مجدد بوت لودر (در صورت درخواست شما به این می گویند بله اجازه ارسال کنید).
  6. هنگامی که چکمه های دستگاه شما به حالت بوت لودر، در این فرمان تایپ: فلش fastboot را باز می کند.
  7. صفحه نمایش تایید پاپ خواهد شد. دوره تا کلید به برجسته بله و قدرت را فشار دهید برای شروع روند بازکردن بوت لودر فشار دهید.
  8. هنگامی که کلیک کنید، دستگاه خود را به حالت بوت لودر راه اندازی مجدد خواهد شد. حالا شما به سادگی نیاز به تایپ مجدد fastboot به این روند را به پایان برساند.

فلش آندروید P بر روی دستگاه شما پیکسل

 چگونه برای نصب اندیشه P

فلش آندروید در گوشی های هوشمند خود است بسیار ساده است، اما شما هنوز هم می تواند اگر شما دقت نمی دستورالعمل زیر را دنبال کنید به مشکلات اجرا کنید.

دستورالعمل های گام به گام:

  1. سر به منوی بوت لودر، که دستگاه و کامپیوتر خود را با نوشتن در دستگاه های fastboot در برقراری ارتباط دو test — اگر آن می آید با شماره سریال دستگاه خود را، شما زیادی برای رفتن.
  2. تصویر کارخانه شما قبلا دریافت آماده. استفاده از 7zip برای استخراج فایل شما دانلود. tgz و سپس دوباره به عصاره دریافت فایل شما از استخراج. tgz. این پوشه را با چندین فایل در آن ایجاد کنید.
  3. تمام پرونده ها را کپی کرده و آنها را در پوشه ابزار پلت فرم در SDK آندروید بر روی کامپیوتر شما. شما باید آن را در پوشه پرونده های برنامه (x 86) بر روی پنجره ها پیدا کنید.
  4. دو فایل فلش به همه وجود دارد. کاربران ویندوز باید که آرم دنده است و می گوید “ویندوز فایل دسته ای” در سمت راست را کلیک کنید. اگر شما بر روی لینوکس all.sh فلش دوبار کلیک کنید.
  5. جعبه پاپ خواهد شد و شما باید نصب وقوع را مشاهده کنید. در حالی که این خبر است, دستگاه خود را به هر دلیلی را جدا!
  6. هنگامی که نصب به پایان رسید، دستگاه شما به طور خودکار راه اندازی مجدد خواهد شد. سپس شما می توانید دستگاه خود را از رایانه قطع و شروع به بازی با پرويز اندیشه

اگر روش فلش همه کار نمی کند?

به هر دلیل هر کسی باشید با اسکریپت فلش همه است. اگر آنها برای شما راه دیگری وجود دارد. در واقع بسیار ساده است. اول، کارشناسی ارشدتو که مطمئنا شما است هنوز در بوت لودر مناسب دولت و متصل به کامپیوتر شما است. بر روی کامپیوتر شما شما می خواهید به نوع زیر:

  • اول ما فلش بوت لودر با فرمان زیر: fastboot بوت لودر فلش . نوع آینده خلیج فارس
  • : راه اندازی مجدد fastboot بوت لودر
  • در حال حاضر ما رادیو با زیر فلش فرمان: fastboot فلش رادیو . نوع آینده خلیج فارس
  • : راه اندازی مجدد fastboot بوت لودر
  • فلش تصویر با: fastboot فلش w به روز رسانی فایل های فشرده
  • پس از این دستگاه شما ممکن است به طور خودکار راه اندازی مجدد, اگر نه نوع: [بهراهاندازیمجددfastboot19659060] نحوه نصب P آندروید در گوشی های دیگر?

     چگونه برای نصب اندیشه P

    همانطور که قبلا ذکر شد، فرایند فلش را می توان کمی متفاوت برای دیگر دستگاه های سازگار. اینجا راهنمایی برای تلفن های ضروری، آن R15 طرفدار و پنج دیگر گوشی های زیر. در حالی که دیگران “در وب سایت های تولید کنندگان ذکر شده” برخی مقامات اندیشه ، آماده شده.


    طوری که چگونه به نصب اندیشه P بر روی دستگاه سازگار است. هر گونه افکار و یا سوال آنها پایین زیر در بخش نظرات بگذارید.