چگونه به جریان 2018 آنلاین (بدون کابل)

قهرمانی ویمبلدون در ویمبلدون — یکی از بزرگترین مسابقات تنیس در سال–اینجا. مختصری از وضعیت حقوق جریان اینجاست و جایی که شما نمی توانید تماشا آنلاین.

نحوه ویمبلدون سازمان دیده بان آنلاین در ایالات متحده

ای اس پی ان است حقوق ایالات متحده به ویمبلدون امسال؛ برنامه اینجا را بررسی کنید. اگر شما می خواهید به تماشای آنلاین تو دو گزینه اصلی:

  • سر به ESPN.com/watch اگر شما اشتراک کابل (و یا اگر پدر و مادر خود را انجام دهد و شما به طور تصادفی نوشت کردن رمز عبور). نرم افزار برای آندروید iOS انتشار AppleTV و دیگر سیستم عامل های مختلف وجود دارد.
  • در غیر این صورت شما باید برای جریان خدمات آنلاین پرداخت. SlingTV گزینه خوبی است: 25 دلار در ماه به شما می دهد تمام سه ای اس پی ان کانال، همراه با دسترسی به تمام برنامه های ای اس پی ان. بعد از مسابقه انجام می شود شما همیشه می توانید لغو نمایید.

مرتبط با: که جریان تلویزیون سرویس برای شما مناسب است? (بند، Hulu, تلویزیون یوتیوب، Vue یا DirecTV)

شما دو گزینه اصلی غیر از استفاده از VPN برای تماشای جریان از کشورهای دیگر است. بیشتر در اینباره.

چگونه به ویمبلدون پخش آنلاین در انگلستان

BCC حقوق به ویمبلدون در بریتانیا است، لطفا برنامه اینجا. تماشای آنلاین سطحی است، در اینجا شما دو گزینه:

که آسان نمی باشد؟ لذت بردن از.

چگونه به ویمبلدون پخش آنلاین در کانادا

زنگ گروه رسانه ای — که صاحب CTV و TSN — کانادا حقوق به ویمبلدون را پخش کرده و از ما می توانید بگویید هر مسابقه رفتن به در TSN. چک کردن برنامه اینجا

شما TSN آنلاین اینجا می توانید تماشا، اما شما باید اشتراک کابل به انجام. اگر هر بازی در نهایت بر روی شبکه پخش شما می توانید تماشا بر روی وب سایت CTV.

و این مورد برای گفتن وجود دارد. وجود ندارد واقعا تلویزیون کانادا معادل دو زنجیر و خدمات مانند آن، بنابراین شما گزینه واقعی فقط برای تماشای هر مسابقه این است که برای پرداخت کابل. با عرض پوزش، کانادا.

پس از مسائل دور زدن محدودیت های جغرافیایی استفاده از VPN

که آیا شما از کشور خود سفر یا تنها در یک محل است که محدودیت های مسخره در چه زندگی می کنند در دسترس است، راه حل برای دور زدن محدودیت است همیشه استفاده از VPN است که در آن به نظر می رسد به عنوان اگر شما در حال آمدن از مکان های مختلف. تراکم VPN ما این است:

  • ExpressVPN -این انتخاب VPN فوق العاده سریع، آسان برای استفاده و بسیار کاربر پسند مشتریان برای هر پلت فرم است.
  • StrongVPN -این VPN نیست کاملا به عنوان کاربر پسند، اما بسیار سریع است و گرایش به مفید برای دور زدن محدودیت به دلیل بسیار خوبی شناخته شده است.

به طور کلی، راهی برای دور زدن محدودیت های تعویض سرور VPN به یک کشور دیگر است که دسترسی به وب سایت می خواهید از آن مشاهده شده است. اگر هنوز مسدود شده است، از سرور های مختلف را امتحان کنید. بنابراین شما نمی خواهد که به پرداخت هزینه برای چیزی است که برای شما کار نمی کند هر دو از انتخاب آزمایش رایگان ارائه می دهند.

عکس های اعتباری: Bobex 73 / Shutterstock. com