گوگل متهم به اشخاص ثالث اجازه می دهد برای خواندن خود Gmail

  • وال استریت ژورنال این است که گوگل اجازه می دهد تا شرکت های شخص ثالث برای خواندن جی میل با مقدار نامعلومی از نظارت روسيه.
  • گوگل خود را به پایان عمل خواندن پیام های جی میل سال قبل وعده داده شده; اما ظاهرا، اشخاص ثالث نمی بخشی که وعده داده بودند.
  • گوگل کاهش یافته است به نظر در مقاله وال استریت ژورنال .

امروز، وال استریت ژورنال منتشر شده است exposé در مورد چگونه گوگل این گزارش شرکت های همکار برای خواندن جی میل به منظور ارائه بهتر محصولات و خدمات شما اجازه می دهد تا.

در حالی که بسیاری از شرکت ها در مورد استفاده از ماشین آلات به خامه ای پیام های ایمیل را برای کلمات کلیدی و عبارات برخی از شرکت ها اجازه می دهد کارمندان انسان به خواندن از طریق پیام های راه کهنه پرست.

افرادی که اشتراک در خدمات مبتنی بر پست الکترونیک بیشتر مستعد ابتلا به skimming دو پیام است. این خدمات مانند مقایسه قیمت محصول و برنامه ریزی سفر خودکار هستند.

یک سال پیش، گوگل برای جلوگیری از خواندن پیام های ایمیل از کاربران خود وعده داده شده; اما با توجه به این مقاله وال استریت ژورنال آن کمی برای جلوگیری از سایر سازمانها کار انجام داده است. مقاله مرتبط

گوگل کاهش یافته است نظر در مورد این موضوع.

تقریبا هر ارائه دهنده بزرگ ایمیل اجازه می دهد تا توسعه دهندگان را به دسترسی به صندوق خود کاربران و مردم تقریبا همیشه فرصت برای انتخاب کردن در و یا از عمل کردن داده می شود. با توجه به آن، اتهامات علیه گوگل در این زمینه الهامی برای عمل ایمیل skimming اما نه برای ایده که گوگل خود را روش در حالی که هنوز هم به دیگران اجازه دسترسی را مهار می شوند.

همچنین چه اقدامات گوگل می دانم دو روشن نیست و پلیس شخص ثالث شرکت های با دسترسی به Gmail پیام.

نمایندگان مختلف از شرکت های که کار با گوگل و خواندن پیام های جی میل رفت ثبت با وال استریت ژورنال که آن “رایج” خود اعتراف و به بدنبال متخلفین قانون گشتن از طریق ایمیل. با این حال، تکرار بود اذعان کرد که قوانین سختگیرانه در محل مشخص شده توسط کاربر توافق نامه وجود دارد.

با 1.4 میلیارد کاربران جیمیل و دور جهان محبوب ترین سرویس ایمیل است. جی میل بزرگ اگر شما در ترکیب تمام کاربران بعدی 25 بزرگترین ارائه دهندگان ایمیل که هنوز پایه کوچکتر از Gmail این امر است.

بعدی: گوگل خواهد شد این هفته با دیگر شرکت های فن آوری در مورد مسائل مربوط به حریم خصوصی

چت