شخص ثالث Gmail برنامه باید دسترسی کامل به ایمیل شما

به یاد داشته باشید که “داغ” رایگان نرم افزار جی میل شما سال پیش نصب شده و سپس مورد را فراموش کرده احتمالا هنوز به ایمیل خود دسترسی دارد و انسان واقعی ممکن است از طریق آنها را پخت.

مرتبط با: نحوه امن خود جی میل و حساب Google

داگلاس مک میلان برای وال استریت ژورنال، نوشتن دوباره تکرار مشکل ما ایم شده است صحبت برای مدتی: آزاد کاربران اجازه می دهد و سپس مورد را فراموش کرده ام. این برنامه ها دسترسی کامل به ایمیل شما، و آنها در حال گرفتن استفاده.

مک میلان اینجاست:

یکی از این شرکت ها است بازگشت مسیر شرکت، که جمع آوری اطلاعات برای بازاریابان اسکن صندوق بیش از دو میلیون نفر که برای یکی از برنامه های رایگان در عوض راه ʼ s شریک شبکه با استفاده از جی میل، مایکروسافت Corp. است و یا آدرس ایمیل یاهو. کامپیوتر است که به طور معمول، تجزیه و تحلیل ایمیل حدود 100 میلیون در روز اسکن انجام. در یک نقطه حدود دو سال پیش، مسیر بازگشت کارمندان حدود 8.000 ایمیل unredacted برای کمک به آموزش شرکت ʼ نرم افزار s، خواندن آشنا با قسمت می گویند.

وحشت زده, حق? و این تنها یک مثال مک میلان را می دهد.

دقت فکر می کنم دفعه بعد که برنامه “رایگان” درخواست برای دسترسی به حساب جیمیل یا هر حساب ایمیل برای آن ماده. و اگر شما از طریق فهرست گوگل واژهنامه با دسترسی به حساب خود را به تازگی نمایش scrolled نیست، شما باید. بلافاصله.

به طور جدی، آن را در حال حاضر.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.