Payphone اول در واقع شده بود?

پاسخ: هارتفورد، کانتیکات

کنتیکت بود خانه یکی نیست، اما دو نوآوری تلفن اولیه. مدتها قبل از وجود داشته payphones اول “پرداخت ایستگاه” توسط شرکت تلفن کنتیکت تاسیس شد. اوایل های ایستگاه راه اندازی که در آن شما می توانید تماس تلفنی و پرداخت همراه در ایستگاه برای لذت بردن از با استفاده از تلفن را داشتند.

بعد، در سال 1889، جنوب نیوانگلند تلفن شرکت payphone اولین بانک هارتفورد در هارتفورد، کانتیکات نصب. در حالی که فرض کلی دور از payphones مدرن حذف نشده، ویژگی اصلی طراحی خواهد بود کاملا کنجکاوی به فرد مدرن: تلفن های “پس پرداخت” بودند. طراحی و ایجاد شده توسط ویلیام خاکستری بسیار کمی در صداقت کاربر اعدام. شما تماس تلفنی و سپس، پس از یک تماس موفق و چت با شما تماس گیرنده شما سپرده سکه به ماشین پرداخت برای تجربه. مردم آن زمان کمی بیشتر اخلاقی بودند (و یا شاید محل تلفن داخل بانک مردم بیشتر تمایل به پیروی از قوانین ساخته شده).

به هر حال مدل پس از پرداخت آخرین واقع بسیار long نیست و توسط 1891، ویلیام خاکستری بود اختراع و دریافت حق ثبت اختراع برای جایگزینی مدل که (معقول تر اگر شما از ما بخواهید) مورد نیاز کاربر واریز سکه های خود را اول برای برقراری ارتباط تلفن و تماس خود را. رتبه طراحی زنگ سکه، سیگنالینگ به اپراتور مشتری پرداخت شده بود سپرده شد و تماس کامل باید (عرضه اولین مدل “پیش پرداخت” در شیکاگو در سال).

اگر چه تکنولوژی تلفن در طول زمان بهبود می و payphones رفت و از چند ده در شماره دو ویژگی های همه جا حاضر از منظر شهری قرن 20، طراحی هسته — سپرده سکه ایجاد سیگنال فرستاده شده به برق و تلفن — صرفا تصفیه شده بود اما هرگز تغییر.

تصویر حسن HanYoung/Weebly.