گوشی های آینده می تواند موارد آمده مجهز با airbags ‘تلفن همراه’

 کیسه هوا تلفن همراه گوشی های هوشمند مورد پیش نمایش آنلاین

  • A دانش آموز از آلمان مورد گوشی های هوشمند است که چهار چشمه های فلزی برای محافظت از تلفن از صدمه شديد را اختراع کرده زمانی که آن می افتد.
  • مورد مجهز به سنسور است که می توانم بگویم زمانی که تلفن در سقوط آزاد است.
  • دانش آموز گزارش می گذرد به سعی کنید بیشتر سرمایه گذاری در پروژه از طریق kickstarter.

آلمانی مهندسی دانش آموز به نام فیلیپ Frenzel اختراع کرده گوشی تلفن همراه است که می تواند کمک مورد کیسه هوا محافظت از تلفن های از آسیب هنگام سقوط کنند. با توجه به پیش نمایش آنلاین (از طریق رونق طراحی ) ، Frenzel آمد با ایده بعد از شکست از صفحه نمایش گوشی با نام تجاری جدید عین با موارد حفاظتی بزرگ او با استفاده از دستگاه جایگزین او خوشحال بود.

پیش نمایش آنلاین توضیح می دهد که مورد مجهز با سنسور است که می توانید بگویید هنگامی که دستگاه را در سقوط آزاد است. این سنسورها سپس راه اندازی چهار فنر فلزی است که شکستن سقوط و کاهش پتانسیل برای آسیب به تلفن. چشمه های فلزی به صورت آماده برای دفعه بعد که شما دستگاه خود را رها می توان به خورده به بالا. مورد در عمل در ویدیو زیر (آلمان) می بینید.

مورد از جامعه آلمانی برای مکاترونیک برای کار برجسته در این زمینه در مکاترونیک برنده جایزه.  با توجه به پیش نمایش آنلاین، Frenzel Kickstarter کمپین راه اندازی ماه آینده به مرحله بعدی این پروژه می گذرد. مقاله های مرتبط “/>