چگونگی تنظیم تصویر زمینه ویدئویی در S8 سامسونگ کهکشان یا کهکشان توجه 8

 سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 8 تصویر زمینه تصویری

  • سامسونگ کهکشان S8, S8 به همراه و 8 توجه کاربران هم اکنون تصویری به عنوان تصویر زمینه بر روی صفحه نمایش قفل خود را استفاده کنید.
  • ویژگی اول در سامسونگ کهکشان S9 و S9 به همراه معرفی شد.
  • کاربران می توانید فیلم خود را تنظیم و یا دانلود یکی از تم های سامسونگ حدود

سامسونگ سامسونگ کهکشان S8 S8 به علاوه کهکشان و کهکشان توجه 8 کاربران در حال حاضر است گزینه ای برای تعیین ویدئو بعنوان تصویر زمینه صفحه نمایش قفل خود را. ویژگی اول در سامسونگ کهکشان S9 و S9 به همراه ظاهر شد. با توجه به GalaxyClub (از طریق GSMArena )، گزینه ای در کهکشان S8 و 8 تبصره با پچ امنیتی ژوئن وارد.

منبع: GalaxyClub. کام

نحوه تنظیم ویدیو تصویر زمینه بر روی سامسونگ کهکشان S8 و یا توجه داشته باشید کهکشان 8

تنظیم ویدیو به عنوان تصویر زمینه است دقیقا همین روند به عنوان تنظیم تصویر به عنوان تصویر زمینه. شما به سادگی انتخاب کنید ویدیو شما می خواهید، با کلیک بر روی منوی تنظیمات سه نقطه در گوشه بالا سمت راست و سپس انتخاب “مجموعه به عنوان تصویر زمینه.”

اگر ویدیوی شما بیش از 15 ثانیه طولانی است، شما باید به آن پایین اول. اگر ویدیوی شما در همان نسبت به عنوان صفحه نمایش خود فیلم برداری نمی باشد، نیز، شما ممکن است نیاز محصول کلیپ قبل از تنظیم آن را به عنوان تصویر زمینه برای اطمینان بخش درست نشان داده شده است.

اگر نمی خواهید یکی از ویدیوهای خود را استفاده کنید می توانید جای یکی از سامسونگ را از طریق برنامه سامسونگ تم انتخاب کنید. فقط سر به بخش “عکس” و سپس کلیک بر روی “Lockscreen فیلم” به انتخاب نشان داده شده است. متاسفانه، در حال حاضر یک تن از گزینه های در دسترس وجود ندارد. مقاله های مرتبط “/>