رود و شوارتز & شرکت ها اجازه می دهد تا امنیت سایبری برای حفظ کنترل امنیت کامل “زیر سرپوش”

به عنوان محیط کار به طور فزاینده ای تبدیل به تلفن همراه و دستگاه های بیشتر از همیشه قبل از اتصال به شبکه های شرکت، چالش های امنیتی هستند نمایی افزایش می یابد.  رود شوارتز & امنیت سایبر فن آوری های شبکه جدا داده های حساس از اینترنت باز در حالی که کارکنان به ادامه برنامه های خود را بدون هر گونه گام های اضافی و یا [مهارتهایجدیداستفادهازاینامکانامنتوسط را توسعه داده است .

لطفا به ما بگویید کمی مورد پس زمینه و موقعیت کنونی آن رود شوارتز & امنیت سایبری.

سابقه و هدف من بسیار فنی است. من در آن امنیت بیش از 15 سال بوده است. بودم در آن ده سال در آن امنیت کار با پرینتر آزمایشگاه در بریتانیا، مرکز داده های شبکه، شبکه های با سرعت بالا و غيره. حدود پنج سال پیش در شوارتز رود پیوست & امنیت سایبری.

دوره نقاهت بعد از 22 مارس حمله سایبر در حال حاضر شهر آتلانتا 2.7 میلیون دلار هزینه دارد و این تعداد به افزایش انتظار می رود. چگونه می توانید خود را تحقیق & S ® مرورگر در کادر حفاظت از دولت های محلی و شرکت، برای آن موضوع، که ممکن است محدود بودجه و تکنولوژی امنیت سایبری منسوخ شده است؟

ما تحقیق & S® مرورگر در کادر آدرس یکی از بزرگترین مسائل ما رو امروز: حفاظت از خودمان و داده های ما در حالی که در حال دیدن سایت اینترنت. در پایان، این محصول ساده است اما آن آدرس این تهدیدات با جدا کردن داده های خود را از اینترنت اطمینان مرور امن.   هر سایت شما شده، هر نوع فایل شما دانلود، همیشه در ماشین مجازی موجود است و بیش از به پلت فرم صلیب نمی تواند نگه دارید که در آن شما اطلاعات محرمانه و یا حساس . از آنجا که هر زمان که مرورگر بسته است، همه داده ها در مرورگر نابود می شود و هر گاه است آن را دوباره به آن باز مرورگر کاملا تازه است این محصول بسیار موثر است. این تروجان پاشنه باقی بماند نمی باشد و علاوه بر ارائه می دهد راه برای جدا کردن اینترنت شما چیست و چه داده های داخلی مورد اعتماد شما اطمینان. آن یکپارچه است یکپارچه به محیط ویندوز ، پس آن به کاربر شفاف و بدون منحنی یادگیری.

علاوه بر این، مرورگر در حال اجرا در ماشین مجازی با استفاده از فایل سیستم خود با عدم دسترسی به هر چیزی در سیستم واقعی بنابراین آن نیست در واقع هر یک از فایل ها بر روی کامپیوتر را مشاهده کنید. شبیه دستگاه جداگانه بر روی کامپیوتر شما است که آن را به غیر ممکن است برای نرم افزارهای مخرب جاسوسی یا در فایل های کامپیوتر خود و یا گسترش دو به سیستم خود را است.

یکی دیگر از جنبه های امنیتی است که مرورگر با استفاده از شبکه اختصاصی مجازی دروازه اتصال واقع در دفتر مرکزی خود را. به این ترتیب، حتی اگر مرورگر با نرم افزارهای مخرب می خواهد آن را به گسترش به خطر بیافتد می شود، محدود است و از آنجا که خارج از شبکه شما واقع بر روی شبکه محلی شما می توانید دریافت کنید.

اگر یک شرکت نیاز به دانلود فایل ها از اینترنت

برای آن دسته از موارد ما اطلاعات جریان کنترل برای تنظیم زمانی که اطلاعات از یک دامنه به دیگری، مانند از اینترنت به اینترانت می گذرد را ایجاد کرده است.  برای کاربر انتقال فایل های دانلود شده خود را به سیستم فایل محلی خود مدیر امنیتی این شرکت نیاز به اجازه می دهد برای این فعالیت با راه اندازی ارائه در سیستم مدیریت مرکزی. آنها همچنین می توانید یک سیاست است که تنها اجازه می دهد تا انواع فایل های مجموعه. پرونده سپس در “منطقه عملیات” نوع مانند گودال ماسهبازی که اسکنر ویروس یا دیگر فیلتر می توانید اعمال می توان قرار داد. تنها در صورتی که فایل اسکن آن می گذرد آن سپس بر روی میزبان و یا فایل سیستم محلی منتقل می شود اجازه دارند.

مهم است به درک که آن تصمیم کاربر اما نه تصمیم مدیر امنیت به تعیین کند که چه نوع فایل را دانلود کنید و چه مکانیسم در محل که اسکن فایل باید نیست است. تنها پس از آن کنترل امنیت در محل می تواند فایل های دریافت شده به سیستم فایل و برای همیشه نگه داشته است.

بزرگترین مسائل امنیتی برای دستگاه های تلفن همراه چیست و چگونه خود را تحقیق & نشانی® معتمد همراه محصول کمک نگه داشتن آنها را امن است؟

به عنوان دستگاه های تلفن همراه بیشتر و بیشتر می تواند برای کسب و کار و اهداف دولت استفاده می شود، امنیت خود نیز مهم تر تبدیل شدن است. با R & S ® معتمد موبایل ، شرکت می تواند ارائه کارکنان خود را با تلفن همراه است که مانند گوشی معمولی به نظر می رسد اما در واقع دو شخص است. یکی است آنچه ما تماس بگیرید “شخصی منطقه” که در آن کاربر کنترل کامل است و می توانید دانلود فیس بوک، گوگل واژهنامه، بازی، و غیره که شخصی اتصال مستقیم به اینترنت و بدون محدودیت برای استفاده شخصی است. سپس از طرف دیگر آن است آنچه ما تماس بگیرید “منطقه کسب و کار” که بسیار محدود . این است که در آن تمام واژهنامه کسب و کار مانند سرویس گیرنده پست الکترونیکی خود را، شما مرورگر امن، و غیره بر روی گوشی توسط این شرکت از پیش نصب شده است. این واژهنامه کسب و کار به طور مستقیم به اینترنت اما نه از طریق دروازه VPN است که در سایت شرکت ها که در آن مدیر امنیت تصمیم می گیرد که برنامه کسب و کار در اینترنت مورد استفاده قرار بدید یا فقط اجازه رفتن به اینترانت رفتن نیست. یا شاید می خواهد مدیر اجازه می دهد تا کسب و کار واژهنامه تنها قادر به رسیدن به میل سرور و سرور فایل های داخلی برخی از اما نه اینترنت.

این کاربران راه برای شروع شبکه اختصاصی مجازی مشتری و یا به آن همه زیر کاپوت توسط R & S انجام شده است پس از امنیت خود نگاه ندارید® بستر های نرم افزاری مورد اعتماد موبایل . بنابراین، یک دستگاه وجود دارد اما آن نوع است افراد دو، یکی برای استفاده شخصی و دیگر برای کسب و کار است. پلت فرم تضمین می کند که شما دستگاه شما ایمن برای پردازش داده های حساس و خواندن ایمیل های محرمانه در حالی که در همان زمان در همان دستگاه شما می توانید شما FB WhatsApp شما می توانید استفاده کنید و غیره . پس از این است که کمی مانند ایده آوردن دستگاه خود خود که مردم نمی نیاز به تلفن های متعدد برای استفاده شخصی خود را در حالی که R & S پلت فرم اجرا جدایی،® مورد اعتماد موبایل عمل دو داده های شرکت امن.

چگونه R & S قابل اعتماد – خیابان راه حل برای Office 365 اطلاعات حیاتی کسب و کار موجود در برنامه های کاربردی Microsoft Office 365 حفظ کند؟

R & S® معتمد خیابان-راه حل برای Office 365 یکی از هیجان انگیز ترین محصولات ما است! آن را در امنیت کامپیوتر، لپ تاپ یا رایانه لوحی متمرکز در محیط ویندوز. جزء بسیار کارآمد است که در زیرساخت های خود را ایمن پردازش متوقف کردن و رمزنگاری داده ها در پرواز قبل از آن به عموم مردم و یا بر روی ابر نقل مکان است مبتنی بر وب است. بنابراین شما می توانید سپس کاملا تحت کنترل شما یا اطلاعات خود را بر روی سایت نگه دارید و کسانی که تکه های داده های رمزگذاری شده یا پس رمزگذاری شده, امن آن را در ابرها عمومی ذخیره. R & S® معتمد خیابان اجرا می شود کاملا یکپارچه تحت هود، بنابراین هیچ تغییری در راه استفاده کارکنان دفتر محصولات ابر محصولات شیرپوینت، و غیره

چه خطرات امنیتی جدید ظهور ایجاد شده IoT (اینترنت چیز) و راه حل شما را توسعه داده اند?

که رود شوارتز & امنیت سایبری، پس زمینه قوی در امنیت سخت افزاری و سخت افزاری به ماژول های امنیتی در حال حاضر و از IoT فضای منطقه بسیار بزرگ، ما مختلف ارائه شده است. به عنوان مثال, فایروال و شبکه تجزیه و تحلیل محصولات که در پروتکل های مورد استفاده در فضای چپ کمک به حفاظت از شبکه و راه حل های اجازه تمرکز بیشتر و بیشتر. ما در حال کار با کارخانه برای اطمینان از اتصال دستگاه خود را در حالی که تامین امنیت اجازه دستگاه و حفاظت از شبکه خود . ما همچنین Linuxware امن است که در جهت IoT است.

علاوه بر این، ما باید به فن آوری های مختلف است که می تواند شناسایی و تأیید دستگاه، اجازه می دهد به روز رسانی امن برای آن دستگاه، اجرای پرکردن امن، و همچنین اتصال به شبکه و شبکه رمز برای این نوع دستگاه ها .