هدف است و در حال اجرا روی سرویس دهنده سوم حزب، نحوه استفاده از آن

احساس نوستالژیک اینجا است? شما می توانید هدف بالا و در حال حاضر، با تشکر از سرور مهندسی معکوس در حال اجرا.

ققنوس هدف سرور غیر مجاز شخص ثالث است که مشتریان هدف مدرسه قدیمی در واقع می تواند به اتصال است. تبلیغات و سهام برنامه خود، بنابراین این تجربه کاملا معتبر نیست اما آیا پیام کار نخواهد کرد — اگر شما می توانید هر کسی به صحبت کردن.

مرتبط: تبدیل هدف، پیام رسانی برنامه AOL هرگز نمی خواستم

این مستقیم به جلو به راه اندازی نیست. شما باید نصب یک نسخه قدیمی از هدف — هر چیزی تا 5.9 پشتیبانی می شود. نسخهٔ 4.7 برای ما کار می کرد. سپس شما باید برای ایجاد یک حساب کاربری در صفحه هدف ققنوس. بعد، در هدف، شما تنظیمات شبکه با اشاره به iwarg. ddns. خالص در بندر 5190 را تغییر دهید. مانند این:

این که سرور با نام تجاری جدید به لیست دوستان قدیمی نیست انتقال بیش از، بنابراین برای صحبت کردن با هر کسی شما می باید برای متقاعد کردن دیگران برای راه اندازی این نرم افزار قدیمی پیکربندی تنظیمات شبکه و سپس اضافه کنید. تا آنجا که ما می توانید بگویید، بنابراین شما می گرفتن تجربه معتبر یکپارچهسازی با سیستمعامل سرور بسیار آهسته است.

با تشکر از اسکات که کرک برای این با اشاره به ما سنگ! امیدوارم بیشتر سرویس دهنده سوم حزب طول زمان خواهد شد تا پاپ و ما می توانیم تمام مبارزه که هدف یکپارچهسازی با سیستمعامل جالبترین سرور است.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.