چگونه برای ایجاد خود را اول تا کنون برنامه را پروژه

در برنامه نویسی از هر نوع، سنتی ایجاد app جهانی سلام برای پروژه خود را اول است. این به سادگی به این معنی شما واژه “سلام دنیا” به صفحه را چاپ کنید. از آن نیاز به درک بسیار اساسی چگونگی نمایش متن و از همه مهمتر, چگونه برای ایجاد و اجرای یک برنامه اساسی. پس چگونه شما جهانی سلام در اندیشه توسعه می گویند؟

مرکز اندیشه چیزهایی را بسیار آسان می کند. به محض این که شما ایجاد یک پروژه جدید، آن را با کد های بسیار اساسی و تنظیمات لازم را برای “سلام جهان” در صفحه نمایش چاپ جمعیت. این نوع از بازی برای شما. اما بخشی از روی حیله و تزویر در این مورد در واقع app خود را در حال اجرا است!

 سلام جهان اندیشه

معکوس مهندسی جهانی سلام در اندیشه توسعه استودیو اندیشه

app جهانی سلام برای ما پس از آن ساخته شده است، اما ما هنوز درک اساسی از چگونه باید آن را انجام داده است و معکوس مهندسی پروژه، ما می تواند یادگیری برخی از اصول اولیه مفید برنامه نویسی آندروید.

بنابراین، به یاد داشته باشید: MainActivity. جاوا می کد که اجرا می شود راه اندازی app خود را (در صورتی که شما همیشه می خواستم به آن را تغییر دهید که در AndroidManifest. xml، تعریف شده است). ما علاقه مند به این خط:

 setContentView (رضا چیدمان. avitivty_main); 

این اندیشه به activity_main. فایل xml در صفحه نمایش را می گوید. آن داخل “روش” onCreate نامیده می شود و به محض این که برنامه شروع می شود تا هر کد داخل وجود دارد اجرا خواهد شد. دفعات بازدید: پست در پیدا کردن راه خود در اطراف مرکز اندیشه برای اطلاعات بیشتر.

بند “activity_main .xml” به طرح را کلیک کنید. دو دیدگاه مختلف در دسترس هستند برای پرونده های چیدمان: مشاهده طراحی و مشاهده متن. شما می توانید تعویض میان این بندها در پایین پنجره پیدا کردن و کلیک کردن روی گزینه مربوطه.

مشاهده متن کد را به شما نشان می دهد. این کد به این معنا است که نسخه متنی کد است: آن منطق رسیدگی نمی باشد، اما توصیف عناصر در صفحه — آنچه ما می دانیم به عنوان زبان نشانه گذاری. آن همچنین پیش نمایش موجود در سمت راست بسته به اندازه مانیتور شما ممکن است.

باز کردن مشاهده طراحی شما پیش نمایش تمام صفحه فعالیت خود را دریافت کنید. دیدن که ما فقط یک فعالیت است و کاملا ثابت است, این یک پیش نمایش از برنامه خود را برای همه اینجا و اهداف است. همانطور که می بینید, آن را می گوید “سلام جهان!”

دوبار کلیک کنید بر روی آن متن و پنجره باز در سمت راست شما را ببینید. این متن در واقع به چیزی به نام مشاهده اضافه شده و نوع خاص مشاهده در این مورد TextView است. همانطور که از اسمش پیداست، نه TextView (ویدجت) که متن را در صفحه نمایش نشان می دهد است. نمونه های دیگر از مشاهدات شامل دکمه های برچسب لیست و بیشتر. بسیاری از برنامه های روزانه استفاده می کنید از نمایش درست مثل این ساخته شده است. کار توسعه دهنده این است که ترتیب آنها را در اینجا طرح و سپس رفتار تعریف کد جاوا.

 سلام فایل طرح جهان

متوجه جعبه با ویژگی های مختلف در سمت راست. “متن” جعبه حاوی کلمه “سلام جهان!” — اگر که تغییر را داده، متن نمایش روی صفحه نمایش تغییر دهید. خوب و ساده!

اگر شما برای رفتن به مشاهده متن و تغییر این خط، به همین ترتیب، شما به همین ترتیب متن نمایش می تواند تغییر: اندیشه

: متن = "سلام جهان!" 

هر گونه تغییرات شما را در مشاهده متن در نمای طراحی و بالعکس منعکس شده است. سعی کنید آن را به “bonjour” تغییر و خودتان ببینید. امکان مشاهده اطراف صفحه نمایش بکشید و آن را بزرگتر با ماوس است.

در حال اجرا برنامه: آشنایی با دستگاه های مجازی

مانند در گفت: ایجاد app جهانی سلام در اندیشه توسعه بخش آسان است. بخش پیچیده تر اجرا می شود. مشکل اینجا را از با استفاده از دستگاه های مختلف از یک ما هدف قرار دادن می آید. ما در حال ساخت برنامه ای برای دستگاه های آندروید اما ما با استفاده از کامپیوتر ویندوز برای انجام این کار (به احتمال زیاد).

برای تست برنامه های دو گزینه داریم:

  • اجرای برنامه بر روی گوشی و یا قرص متصل از طریق USB
  • اجرای برنامه در تالار

مقلد است برنامه ای است که اجازه می دهد تا یک سیستم عامل برای اجرای برنامه های طراحی شده برای دیگری. هر کسی که تا کنون صوتی یا ماریو است در لپ تاپ یا گوشی های هوشمند خود بازی است استفاده کرد. استودیو آندروید همراه با بسته بندی شبیه ساز در از طریق مدیر AVD یا اندیشه مدیریت مجازی.

آزمایش بر روی دستگاه مجازی

برای شروع، انتخاب مدیر AVD اندیشه ابزار >> از منوی بالا.

(چگونه ما در حال شروع به آشنایی با این گزینه ها منوی کنم؟ تا آنجا که مرکز اندیشه خیلی بیشتر استقبال برای مبتدی ها تبدیل شده است، این هنوز بسیار مبهم است. چگونه می خواهم کسی خود را شروع می دانم چه مدیر AVD است? اگر هر چالش به عنوان آن می آید خوشبختانه، شما همه چیز به تدریج آشنا می توانید.)

 مجازی دستگاه آندروید

باید به دستگاه های مجازی آندروید خود ساخت. این اجازه می دهد تا شما را به ایجاد دستگاه با مشخصات مختلف و اندازه صفحه نمایش و بیشتر به مطمئن شوید برنامه خود را سازگار با بسیاری از تلفن های و قرص که ممکن است. دیدن که شما هر ساخته نشده هنوز وجود دارد هیچ چیز در اینجا الان — فقط گزینه “ایجاد دستگاه مجازی”.

که آمار و شما استقبال خواهد شد با یک صفحه نمایش که در آن شما می توانید سخت افزار را انتخاب کنید شما می خواهید. این به طور خاص تعیین اندازه صفحه نمایش و وضوح است. انتخاب پیش فرض در حال حاضر است رابطه 5 x. شما می توانید آن را به عنوان که ترک و سعی کنید اضافه کردن دستگاه های بیشتری در آینده هنگامی که شما می خواهید برای دیدن چگونه نگاه برنامه های خود را بر روی صفحه نمایش بزرگتر یا کوچکتر. بعد به آندروید نسخه می خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید کلیک کنید.

 اندیشه سلام استودیو جهان

به شما مربوطه تصویر سیستم نیاز دارید. اگر شما لازم نیست که این نصب, شما را وادار به انتخاب کنید “نصب” و سپس “پذیرش” و آن را برای شما نصب شروع خواهد شد. هنگامی که انجام شده است، شما می توانید که تصویر سیستم را انتخاب کنید و شما سپس به صفحه نهایی که در آن شما می توانید برخی از تنظیمات بیشتر می روید. این اجازه می دهد تا شما تصمیم می گیرید چه مقدار حافظه اختصاص مقلد خود می خواهید. شما می توانید به ترک همه این را به عنوان آن را برای در حال حاضر و پس از آن فقط کلیک کنید “پایان”.

اگر شما با کلیک روی آیکون بازی سبز کوچک در بالای مرکز اندیشه یا رفتن به اجرا > اجرای برنامه ، شما گزینه ای برای انتخاب دستگاه مجازی شما قرار داده می شود. اگر همه چیز طبق برنامه و سپس بعد از مقدار قابل توجهی از بارگذاری رفته است، شما باید با خود برنامه و کلمات “سلام جهان!” شما خیره در صورت استقبال. تبریک: که خود برنامه اول کار است!

 سلام جهان اندیشه نرم افزار

به عنوان سرگرم کننده در کنار, شما در واقع می توانید این تالار اندیشه درست مانند هر دستگاه آندروید دیگر استفاده کنید. “خانه” را کلیک کنید و شما می توانید خروج از برنامه شما ساخته شده است و سپس به هر چیزی شما می توانید با گوشی خود انجام دهید. چرا به فروشگاه بازی (موجود در دستگاه های مجازی با آرم نمایش داده شده در کنار آنها) و نصب بعضی از برنامه های خود را? شما می توانید اطلاعات کاربری گوگل به صورت عادی استفاده کنید!

تقلید ممکن است بسته به سخت افزار شما خیلی آهسته. اگر شما یک ماشین مدرن قدرتمند شما قادر خواهید بود به اجرا در حالت شتاب مناسب برای بازی. در غیر این صورت، شما عملکرد خیلی آهسته رفتن را پیدا خواهد کرد و ممکن است زمان طولانی برای بوت کردن اولین بار.

از مقلد برخی از سخت افزار فربه و کمی صبر نیاز به تست در تلفن خود

، شما در عوض سعی کنید تست برنامه های خود را در دستگاه های فیزیکی خود را ممکن است انتخاب کردن. اگر شما یک تلفن یا یک قرص به دست، شما به سادگی می توانید پلاگین که در متن “بازی و.”

خوب، تقریبا.

اول، شما نیاز به فعال کردن گزینه اشکال زدایی USB به نام. این احتمال در “پاسخ گزینه های خود را،” که ممکن است پنهان دور یافت می شود. بنابراین بهترین گزینه این است که انجام یک جستجوی گوگل سریع برای پیدا کردن چگونگی دسترسی به آنها در شما متفاوت فرآیند به این تنظیمات دسترسی از یک دستگاه به بعد،. به طور معمول یعنی رفتن به تنظیمات خود را، پیدا کردن شماره ساخت و بهره برداری از آن هفت بار.

 اندیشه نرم افزار

البته تست، شما همچنین برای اطمینان از صحیح درایور برای دستگاه شما نصب شده دارید و کلیک کنید و روشن کنید. اگر شما شده است با استفاده از تلفن خود را برای انتقال فایل ها، شما باید برای رفتن آماده شود.

پلاگین آن را در متن بازی و تماشا که چکمه های خود برنامه اول تا بر روی گوشی شما. این است تمام طول می کشد!

خلاصه

اندیشه استودیو ابزار پیچیده و آن همه شدن دشوار است. این نیز بسیار قدرتمند و بصری قطعه از نرم افزار بیش از حد است. همانطور که شما شروع به اضافه کردن نظرات و ساخت آنها چیزهای سرد، آن همه خیلی خیلی بیشتری داره دریافت کنید!

به یاد داشته باشید: تقریبا هر برنامه های کاربردی همیشه با برنامه “سلام دنیا” که در برخی از نقطه آغاز شده است. شما به سادگی در زیر راه خود در سنت بزرگ جهانی سلام در اندیشه توسعه.

شروع به توسعه خود را امروز App آندروید!

در اندیشه برنامه توسعه قدرت اندیشه

به آکادمی DGiT در حال حاضر مفتخر است گواهی: بیشتر دقیق و جامع دوره پوشش هر جنبه ای از توسعه نرم افزار آندروید اجرا توسط سیمز گری خود ما. اگر شما مبتدی مطلق با صفر برنامه نویسی دانش و یا برنامه های کهنه این دوره شما از طریق فرایند ساختمان زیبا، کاربردی آندروید نرم افزار و راهنمای شما به سرعت در آخرین امکانات اندیشه و استودیو اندیشه را.

این بسته شامل بیش از 6 ساعت فیلم با کیفیت بالا و بیش از 60 درس های مختلف. Reams اعم از عمق واژه نامه و منابع بسیار دقیق آموزش نوشته شده است و دسترسی منحصر به فرد به گروه اسلاک خصوصی ما که در آن شما می توانید کمک به طور مستقیم از گری و ما توسعه دهندگان دیگر نخبگان.

قلمی خوانندگان اضافی 50% امروز شوم. که پس انداز بیش از 120 دلار است. ادعای خود را تخفیف در حال حاضر با استفاده از کد promo منحصر به فرد: HALFOFF. این بلیط خود را به آینده ای پر سود در اندیشه برنامه توسعه است.

شروع یادگیری، هم