دریافت تصویر زمینه را موهاوی پویا در ویندوز و لینوکس حال حاضر (در حالی که مک کاربران صبر کنید تا سقوط)

کاغذ دیواری موهاوی نسخه جدید بیرون می آید پاییز امسال، ویژگی های یک کویر macOS که ماهرانه تغییر در طول روز، طلوع و غروب خورشید را منعکس جایی که شما زندگی می کنند.

حتی اگر کاربران macOS باید تا پاییز صبر کنند کاربران ویندوز و لینوکس می تواند این ویژگی را حال حاضر است. زندگی عادلانه نیست.

WinDynamicDesktop رایگان ویندوز قابل حمل نرم افزار است که به طور خودکار دریافت اطلاعیه تصاویر پس زمینه و درست مثل در اطلاعیه موهاوی کار آنها تغییر در طول روز است. اگر مایلید شما نیز عکس های سفارشی استفاده می کنند؛ یافتن مسیر که در اینجا.

هر چند آن را تا حدودی پیچیده کاربران لینوکس می تواند همان چیزی را انجام دهد. جوی احتمالا امتیاز آوری اوبونتو چگونه و این کار باید بر روی هر distro لینوکس اجرا گنوم است. این مقاله برای دستورالعمل های کامل را بررسی کنید.

تصویر زمینه و سوئیچ ظریف در طول روز لذت ببرید. حتما بگویید مک خود را با استفاده از دوستان چگونه بزرگ انتظار نیست احساس، اما نمی تواند بیش از حد از خود راضی: کاربران مکینتاش است خیلی بهتر تیره حالت آینده، همراه با یک دسته از ویژگی های دیگر.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.