شکستن را به سرعت در حال رشد صنعت با این گواهینامه آموزش

 ابر محاسبات ابر محاسبات ابری 4 قسمت محاسبات آینده است.

در حال حاضر بسیاری از افراد استفاده از ابر برای ذخیره سازی و اشتراک گذاری فایل ها . آمازون خدمات وب پلت فرم ابر است که قدرت یک تکه از اینترنت است. تکنولوژی تنها شدن cloudier رفتن.

همانطور که ما پیشبرد فرصت های شغلی تبدیل خواهد شد کمتر فراوان برای متعارف آن مهندسان و متعدد برای کارشناسان ابر. ضروری ابر محاسبات طول عمر بسته نرم افزاری شما می تواند آموزش نحوه سرویس مبتنی بر ابر فن آوری .

این بسته نرم افزاری four-party بلیط خود را به است که به سرعت در حال رشد صنعت . شما درک چگونه فن آوری ابر معاملات با سخت افزار، نرم افزار، فرآیندها، سیستم عامل، و بیشتر. حتی اگر شما در حال حاضر در آن بازی این کیت آموزش خواهد شد را شما به لبه برش.

است که نه فقط برای ضربات یا محاسبات ابری. این مواد به طور کامل شما را به آس برخی از گواهینامه ها می شود کرده است در زمینه محاسبات ابری آماده سازی.

CompTIA است صدای جهان این صنعت. شما خواهید بود در هر دو را ابتدا ابر CompTIA + و آزمون صدور گواهینامه ملزومات . شما نیز آماده آزمون گواهینامه ابر امنیت اتحاد CCSK است. فقط وجود دارد اتاق را برای آن در رزومه مطمئن شوید.

ابر محاسبات بسته نرم افزاری کامل:


نادیده گرفتن 500 دلار تجمعی برچسب قیمت ; ما تنها در معاملات این AAPicks برخورد. راست در حال حاضر 96 درصد تخفیف در بسته نرم افزاری وجود دارد، بنابراین شما برای فقط 19 $ می توانید ثبت نام. فکر می کنم از آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بسیار کوچک در آینده بزرگ.

الان مشغول است؟ آیا عرق. بنابراین که شما دان شما طول عمر دسترسی به همه دوره های دریافت ‘ تی باید بلافاصله شروع. آنها را انتخاب کنید تا در طول این فداکاری بزرگ و سپس هنگامی که شما آماده شیرجه رفتن. استفاده از سازنده تر از وقت خود را از یکی دیگر از مجموعه Netflix است.

ما تا این معامله کمی تنبل بنابراین فقط چند روز در سمت چپ در برداشت. یافتن پست های بیشتر توسط هدف قرار دادن دکمه زیر.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!