بهترین ورزش دوچرخه برای هر مربی بررسی بودجه گیک

داخل سالن دوچرخه سواری است یکی از بهترین راه دقیقه برای دقیقه، دو بسته در تمرین شدید. در اینجا برخی از بهترین راه برای گرفتن پاهای خود را در راحتی از خانه خود را در حال چرخش هستند.

دوچرخه سواری یکی از بهترین فعالیت های شما می تواند برای سلامت شما انجام است. پس از آن برای قلب شما خوب آن قلب بزرگ است. پس از آن آسان بر روی استخوان ها و مفاصل آن تاثیر کم است. اگر کار شما در آن به اندازه کافی، به علاوه، سوپر سکسی, پاره پاره پاهای شما. چه بیشتر می تواند شما می خواهید?

و وقتی که می آید به گرفتن خوب تمرین در یک مقدار کوتاه از زمان، هیچ راه بهتری برای انجام آن در مقایسه با ساختار آموزشی در محیط داخلی وجود دارد. بنابراین شما می توانید فشار سخت تر برای زمانی کوتاه میزان تمرینات می تواند شدیدتر از خارج از, سواری. برنده است.

بهترین راه حل برای ورزشکاران جدی: Peloton ($ 2000)

اگر شما جدی در مورد داخل سالن ریسندگی، سخت به ضرب و شتم دوچرخه Peloton است. حتی اگر شما دوچرخه سوار در حال حاضر این فناوری سنگین دوچرخه یکی از بهترین ماشین های داخلی آموزش می توانید است. دوچرخه خود را به طور کامل قابل تنظیم زین و فرمان های چند منظوره راه اندازی برای موقعیت های مختلف و همچنین دستگیره تنظیم تنش قابل دسترس برای ترفند در پرواز که شما سوار.

اما در همه آنچه باعث Peloton خاص — آن است عظیم 22 اینچی HD صفحه نمایش لمسی که در جلو و مرکز بالای میله. این جایی که سحر و جادو با Peloton استودیوی اختصاصی جریان دوچرخه سواری کلاس واقعا اتفاق می افتد. این تمرینات ساختار طراحی شده برای فشار شما را دو (و گذشته) محدودیت های خود را به عنوان یک ورزشکار. و با بیش از یک دوجین سواری زنده روزانه، به تناسب تمرین را به برنامه شما خیلی به راحتی شما باید اجازه می دهد.

البته، فنی که در یک قیمت می آید.

که $2.000، دوچرخه در حال حاضر به اندازه کافی گران است، اما همچنین به نوعی ناکارامد بدون Peloton اختصاص داده شده است آموزش نرم افزار تنظیم خواهد شد که شما پشت دیگری 40 دلار در هر ماه. بنابراین نه تنها شما پوسته از چند بزرگ شروع کنید اما شما نیز باید مرتکب دو تقریبا 500 سال فقط به استفاده از چیزی.

آن قرص سخت به فرو برد، اما اگر شما این چیزی است شما واقعا لذت می برند، آن را به ارزش پول است. اما این نیز به همین دلیل این انتخاب ما برای ورزشکار جدی است: طول می کشد که سطح بالایی از تعهد و تعهد به راحت انداختن سکه این بسیار بر روی قطعه ای از تجهیزات ورزش.

متنوع ترین گزینه: دوچرخه واقعی و مربی (تغییر هزینه)

اگر شما دنبال آن هستید می توانید از نصب متنوع ترین برای پول خود را و سپس شما می خواهید به نگاه به گرفتن دوچرخه “واقعی” و راه اندازی مربی. این اجازه خواهد داد که شما را به داخل خانه هنگامی که شما نیاز به, خارج از منزل زمانی که می خواهید سوار و. یک راه حل عالی است.

در حالی که قیمت ها تا حد زیادی می تواند متفاوت باشد، شما می توانید انتظار به حدود 500 دلار برای دوچرخه ورود به سطح سپس حدود 200 دلار برای ورود مربی پرداخت. بنابراین برای حدود $700، شما می توانید تنظیم پایان نامه دریافت کنید. اگر شما به دنبال برای خرید کمی بالاتر از سطح ورودی، $1500 بودجه خوب برای دوچرخه، و سپس در سراسر $600 مربی است — همه در, است که کمی بیشتر از هزینه Peloton بلکه برای راه اندازی بسیار همه کاره.

با این نسخهها کار شبیه به این: دوچرخه شما می خواهید به سمت خارج از را انتخاب کنید — (هر چند این است که داخل خانه به عنوان عملی نیست) این هیبرید دوچرخه جاده یا حتی دوچرخه کوهستان می تواند — سپس مربی است که متناسب با نیازهای شما را انتخاب کنید. این است که تصور فقط به خاطر تعداد مطلق از انتخاب وجود دارد بیشتر به چالش کشیدن. هیچ محدودیتی برای انتخاب دوچرخه وجود دارد، و سپس شما نیز باید در انتخاب مربی در بالای آن.

پس از آن، ما نشان می دهد مصرف سفر به مغازه دوچرخه محلی خود را. آنها کمک کنید که شما به دوچرخه مناسب برای نیازهای شما انتخاب نیز انواع مربیان داخلی را به شما نشان دهد. برای شروع، با این حال، در هر دو نگاه فوق العاده سریع و کثیف اینجا است.

انواع دوچرخه دوچرخه جاده CAAD12 Cannondale

برای چیدن دوچرخه، سه سبک های متفاوت (و چند دانه زیر سبک) وجود دارد: دوچرخه های جاده

  • : وقتی که شما فکر می کنید سواری تور فرانسه سرعت نسبت به پایان این است نوع دوچرخه در آنها. دوچرخه های جاده به طور کلی باید تهاجمی ترین (خوانده شده: تکیه به جلو،) موقعیت انواع دوچرخه.
  • دوچرخه کوهستان: “به احتمال زیاد آنچه شما همه جا سوار به عنوان بچه این دوچرخه منحصرا برای و دنباله دار بودن سواری طراحی شده. آنها سرگرم کننده در جاده به دلیل وزن و مقاومت نورد نه.
  • هیبرید دوچرخه: A “ترکیب” جاده و کوه. این سریع تر نورد لاستیک شبیه به دوچرخه سواری جاده اما بیشتر نشسته مثل دوچرخه کوهستان است. در حالی که همه کاره و بزرگ برای مبتدی دوچرخه سواران، شما به زودی یاد بگیرند آنها واقعا خوب که هر چیزی. جک از همه کاره، هیچ کدام استاد.

اولین مانع این است که چه نوع دوچرخه مناسب برای نیازهای شما را انتخاب کنید و سطح تجربه. باز هم، فروشگاه محلی دوچرخه خود را با این کمک می کند.

انواع مختلف مربیان

CycleOps مگنوس هوشمند مربی

در واقع وجود دارد سه نوع مختلف از مربیان سنتی: بر اساس فن

  • : این طرفداران را برای ایجاد مقاومت استفاده کنید. آنها می یابید، اما همچنین loudest و دست کم همه کاره است.
  • مبتنی بر آهنربا: استفاده از این آهنرباهای مکانیزم مقاومت. آنها ساکت تر از فن بر اساس، و به طور کلی مفید است. آنها گران تر است.
  • پايه مايع: این رفتن به مربیان بالاترین پایان. آنها ساکت تر از دیگران، و استفاده از نقش سیال مقاومت. همانطور که آن را گرم به تدریج افزایش مقاومت می شود مایع غلیظ. احساس جاده مانند نسبت به دیگران دارند.

اما مربیان هوشمند. این در استفاده از بلوتوث برای اتصال خود را مربی با تلفن قرص یا کامپیوتر. شما سپس می توانید نرم افزار از راه دور کنترل مقاومت مربی، دادن احساس جاده مانند از هر چیز دیگری در داخل خانه استفاده کنید. دو نوع از مربیان هوشمند وجود دارد:

  • چرخ در: این جهان مانند سنتی ترین مربیان که شما سوار دوچرخه با چرخ عقب و مربی هر بشکه برابر چرخ به مقاومت در برابر فشار.
  • درایو مستقیم: این مربیان چرخ عقب از معادله، اجازه می دهد شما را به دوچرخه خود را به طور مستقیم به مربی حذف. اینها بهترین بهترین، بنابراین آنها همچنین گران ترین در لیست.
مربی مستقیم.

هنگامی که شما به figured دوچرخه کامل و ترکیبی مربی ام، شما راه اندازی بزرگ قابل استفاده و بسیار متنوع است. در این لحظه تعدادی از برنامه های آموزش سازگار شما، مانند Zwift و TrainerRoad، به عنوان مثال می توانید استفاده کنید وجود دارد.

بهترین در بودجه: Exerpeutic مغناطیسی دوچرخه تاشو (125$)

اگر شما مطمئن نیستید چه مقدار چرخش بر روی دوچرخه داخل سالن لذت ببرید، دشوار است برای توجیه سرفه تا چند صد دلار آن را امتحان کنید. برای آن، شما می خواهید به نگه داشتن هزینه های و Exerpeutic مغناطیسی دوچرخه تاشو است بهترین گزینه که ما در بر داشت.

این ساده از دوچرخه راه است که آن را آسان به در پرش و چرخش در حالی که شما تماشای Netflix برای 30 دقیقه است. این ویژگی های هشت سطح تنش های مغناطیسی برای عملیات آرام و مفید و همچنین سنسور ضربان قلب ساخته شده است در دسته. نمایش پردازنده معیارهای شما می خواهم از راه اندازی اولیه مانند این نشان می دهد: فاصله سرعت ساعت ضربان قلب و کالری سوخته.

این ویژگی در هندسه بسیار نشسته، ساخت آن را یک انتخاب عالی برای هر کسی که به دنبال آن موقعیت متمایل به جلو “دوچرخه جاده” نیست. هنگامی که آن استفاده نمی کنید، آن نیز برای ذخیره سازی آسان پيش مي رود — یکی از ویژگی های بزرگ برای کسانی که در فضای تنگ است که اتاق را برای یک دوچرخه همیشه ممکن است.

حرکت نزولی در اینجا این است که این دوچرخه سازگار با هر نوع نرم افزار، آموزش قضاوت خود را بنابراین شما فقط که چرخش به سمت چپ نیست. اگر شما خوب با که، آمار لینک زیر آن را خریداری.

بهترین خوابیده داخل سالن دوچرخه: 270 Schwinn ($ 550)

دوچرخه درست نیست برای همه برای انواع دلایل (بهداشت، راحتی، و غیره)، به طوری که که در آن دوچرخه خوابیده در آمده است. این دوچرخه صندلی های بزرگتر در موقعیت بیشتر reclined ساخت آنها بسیار راحت تر از دوچرخه های سنتی ویژگی. بر خلاف دوچرخه درست آنها نیز نیاز به هیچ تعامل عضله از شما بالاتنه ساخت آنها گزینه فوق العاده برای افراد مبتلا به مشکلات پشت.

هنگامی که آن را به بهترین دوچرخه های خوابیده داخل سالن می آید، که ایستاده بالاتر از بقیه وجود دارد: Schwinn 270. این دوچرخه ویژگی های داخلی تمرینات موجود در آن صفحه نمایش ساخته شده است، یک سنسور ضربان قلب، چندین پروفایل کاربر، 25 سطح مقاومت، فن پردازنده و صاحب آب بطری. این هم آهنگ و نمایش زمان فاصله و کالری با اتصال بلوتوث دو به صورت اختیاری این انتقال داده ها به MyFitnessPal. 270 همچنین دارای پشتیبانی برای RideSocial مجازی انفرادی و یا گروه.

اگر شما دنبال آن هستید برای نجات کمی سکه، هر چند آن بسیاری از زنگ ها و whistles به عنوان برادر بزرگتر خود ندارد Schwinn نیز 230 حدود 100 دلار کمتر، ارائه می دهد. شما می توانید مقایسه دو اینجا.

تصویر های اعتباری: Shutterstock / Basyn. com