WPA3 چیست و وقتی که من آن را در من فی کنید?

اتحاد Wi-Fi فقط WPA3 Wi-Fi امنیت استاندارد که جایگزین WPA2 را اعلام کرد. در چند سال، زمانی که لباس های شسته شده تاشو روبات و fridges هوشمند شده است، WPA3 همه جا آن سخت تر برای مردم به هک Wi-Fi خواهد ساخت.

تا به امروز، اتحاد Wi-Fi به گواهی محصولات جدید است که پشتیبانی از WPA3 آغاز شده است و یک دسته از تولید کنندگان در حال حاضر در هیئت مدیره. Qualcomm است شروع به ساخت تراشه های تلفن های و قرص سیسکو اعلام حمایت های آینده است که حتی ممکن است شامل به روز رسانی دستگاه های موجود برای حمایت از آن و تقریبا هر شرکت دیگر حمایت خود را اعلام کرد.

WPA2 و WPA3 چیست؟

“WPA مخفف Wi-Fi دسترسی حفاظت شده. اگر رمز عبور را در خانه شما Wi-Fi باشد آن احتمالا محافظت از شبکه با استفاده از WPA2 — که نسخه دو استاندارد Wi-Fi دسترسی حفاظت شده است. استاندارد قدیمی تر مانند WPA (همچنین به عنوان WPA1) وجود دارد و WEP, اما آنها دیگر امن نیست.

WPA2 امنیت استاندارد است که حاکم به آنچه اتفاق می افتد که شما اتصال به یک شبکه Wi-Fi بسته با استفاده از یک رمز عبور است. پروتکل مسیریاب WPA2 تعریف و استفاده از دستگاه های گیرنده Wi-Fi به “دست دادن” که اجازه می دهد تا آنها را به اتصال امن و آنها برقرار است. بر خلاف استاندارد اصلی WPA WPA2 نیاز به اجرای قوی رمزگذاری AES است که بسیار دشوارتر می شود. این رمزنگاری تضمین می کند که سرویس گیرنده Wi-Fi (مانند لپ تاپ یا تلفن) و -فی نقطه دسترسی (مانند روتر) بی سیم بدون ترافیک خود را حتی در snooped شده می توانید ارتباط برقرار.

مرتبط با: تفاوت بین WEP، WPA و WPA2 Wi-Fi کلمه عبور

مشخصات فنی، WPA2 و WPA3 گواهینامه سخت افزار است که تولید کنندگان دستگاه باید تقاضای هستند. دستگاه تولید کننده به طور کامل ویژگی های امنیتی مورد نیاز قبل از اینکه قادر به دستگاه خود را به عنوان بازار باید پیاده سازی “ Wi-Fi CERTIFIED™ WPA2™ ” یا “ Wi-Fi CERTIFIED™ WPA3™”.

استاندارد WPA2 ما خوب بوده است، اما آن کمی طولانی در دندان است. در سال 2004، چهارده سال پیش عرضه. WPA3 در پروتکل WPA2 با ویژگی های امنیتی بیشتر بهبود می بخشد.

چگونه WPA3 متفاوت از WPA2?

مرتبط با: بهترین (مفید واقع) فناوری دیدیم 2018 CES

WPA3 استاندارد چهار ویژگی در WPA2 یافت می افزاید که. تولید کنندگان باید به طور کامل پیاده سازی این چهار ویژگی به بازار دستگاه های خود را به عنوان “ Wi-Fi CERTIFIED™ WPA3™”. در حال حاضر طرح گسترده ای از ویژگی های هر چند می دانیم اتحاد Wi-Fi — گروه صنعت است که این استاندارد را تعریف می کند — هنوز آنها را در جزئیات عمیق فنی توضیح داده است.

حریم خصوصی در شبکه های Wi-Fi عمومی

در حال حاضر، باز کردن شبکه های Wi-Fi — نوع شما در فرودگاه ها و هتل ها و کافی شاپ ها و دیگر مکان های عمومی–امنیت میکشید. زیرا آنها باز و اجازه می دهد هر کس برای اتصال, ترافیک اواخر بر آنها در تمام رمزگذاری شده نیست. مهم نیست که آیا شما را به ورود به سیستم در صفحه وب پس از پیوستن به شبکه — همه چیز بیش از اواخر اتصال است فرستاده شده در متن ساده که مردم می توانند رهگیری. ظهور HTTPS اتصالات رمزگذاری شده در وب باید چیزهایی را بهبود بخشد، اما مردم هنوز هم می تواند ببینید کدام وب سایت ها به آن وصل شد و و مشاهده محتوای صفحات HTTP.

مرتبط با: چگونه به اجتناب از Snooping در هتل Wi-Fi و شبکه های عمومی دیگر

WPA3 رفع چیزهایی با استفاده از “فردی رمزگذاری داده ها”. هنگام اتصال به یک شبکه Wi-Fi باز حتی اگر شما رمز عبور را وارد ننموده ترافیک بین دستگاه شما و -فی نقطه دسترسی، رمزگذاری می شود که زمان اتصال. این شبکه های Wi-Fi عمومی، باز خصوصی بسیار بیشتر را. آن غیر ممکن است برای مردم برای بدنبال متخلفین قانون گشتن بدون کرک واقع رمزنگاری خواهد شد. این موضوع را با نقاط عمومی مدت ها پیش حل شده است باید اما حداقل آن در حال حاضر ثابت شده است.

حفاظت در برابر جامع حملات

وقتی دستگاه را به نقطه دسترسی Wi-Fi وصل می شود، دستگاه انجام “دست دادن” تضمین می کند که رمز عبور صحیح برای اتصال استفاده می شود و مذاکره رمزگذاری که به اتصال امن به کار خواهد رفت. اگر چه دستگاه های WPA2 موجود می تواند با به روز رسانی نرم افزار ثابت دست دادن این حمله KRACK vulnerable.txt در 2017، ثابت بود.

مرتبط با: شما Wi-Fi شبکه است vulnerable.txt: چگونه به محافظت در برابر KRACK

WPA3 تعریف می کند دست به دادن است “حتی زمانی که کاربران انتخاب کلمه عبور که قاصر از پیچیدگی های معمولی که قوی حمایت ارائه خواهد شد توصیه های “. حتی اگر رمز عبور ضعیف استفاده می کنید، به عبارت دیگر استاندارد WPA3 مقابل حملات جامع که در آن مشتری تلاش برای حدس زدن محافظت می کند که کلمه عبور را تا زمانی که آنها پیدا کردن یک صحیح است. Vanhoef mathy پژوهشگر امنیت است که کشف KRACK، به نظر می رسد بسیار مشتاق بهبود امنیت WPA3.

فرآیند اتصال آسان تر برای دستگاه های بدون نمایش

جهان زیادی در چهارده سال تغییر کرده است. امروزه معمول است برای دیدن دستگاه Wi-Fi فعال بدون نمایش است. همه چیز از اکو آمازون و گوگل صفحه اصلی دو رسانه های هوشمند و لامپ می تواند اتصال به یک شبکه Wi-Fi. اما اغلب مضر برای اتصال این دستگاه به شبکه Wi-Fi است که آنها لازم نیست که به صفحه نمایش و یا صفحه کلید شما را به نوع رمز عبور استفاده کنید. این دستگاه ها به اتصال اغلب با استفاده از نرم افزار گوشی تایپ رمز عبور Wi-Fi را (و یا اتصال به شبکه دوم به «موقتا) شامل و همه چیز سخت تر از آن باید باشد.

WPA3 شامل ویژگی های است که وعده به “فرآیند پیکربندی امنیتی برای دستگاه هایی که محدود و یا بدون رابط صفحه نمایش ساده”. معلوم نیست دقیقا چگونه این کار است، اما ویژگی های زیادی می تواند باشد مانند قابلیت راه اندازی حفاظت شده Wi-Fi امروز که شامل فشار دادن یک دکمه را در روتر برای اتصال دستگاه. راه اندازی حفاظت شده Wi-Fi است برخی از مشکلات امنیتی خود و پس از آن خواهد بود جالب است برای دیدن دقیقا چگونه کار می کند این ویژگی است و چگونه امن آن است اتصال دستگاه بدون نمایش، ساده نیست.

امنیت بالاتر برای دولت دفاع و کاربردهای صنعتی

چندان ویژگی نهایی ‘ t چیزی است که کاربران خانه را مورد مراقبت و اما اتحاد Wi-Fi نیز اعلام WPA3 خواهد شد شامل “192 بیتی امنیت سوئیت, با تجاری امنیت ملی مجموعه الگوریتم (CNSA) از کمیته سیستم های امنیت ملی “. آن برای دولت دفاع و کاربردهای صنعتی در نظر گرفته شده است.

کمیته در ملی امنیت سیستم (CNSS) بخشی از ما ملی امنیت آژانس، بنابراین این تغییر می افزاید: یکی از ویژگی های درخواست شده توسط دولت ایالات متحده اجازه می دهد تا رمزگذاری قوی تر در بحرانی شبکه های Wi-Fi است.

زمانی که من آن را دریافت کنید?

با توجه به اتحاد Wi-Fi دستگاه حمایت از WPA3 در سال 2018 منتشر خواهد شد. Qualcomm در حال حاضر ساخت تراشه های تلفن های و قرص است که WPA3 را پشتیبانی می کند اما آن را در حالی که آنها را به دستگاه های جدید یکپارچه شده است. دستگاه باید برای WPA3 دو رول کردن این ویژگی خبره — به عبارت دیگر باید برای اعمال می شود و علامت “ Wi-Fi CERTIFIED™ WPA3™” داده است — پس شما به احتمال زیاد شروع به دیدن این آرم در روتر جدید و دیگر دستگاه های بی سیم در اواخر سال 2018.

اتحاد Wi-FI به هر چیزی در مورد دستگاه های موجود دریافت پشتیبانی از WPA3 هنوز اعلام نشده است اما ما انتظار نداریم که بسیاری از دستگاه های به روز رسانی نرم افزار یا سیستم عامل برای حمایت از WPA3 دریافت خواهید کرد. تولید کنندگان دستگاه نظری به روز رسانی نرم افزار است که اضافه کردن این ویژگی به روتر های موجود و دیگر دستگاه های Wi-Fi را ایجاد کند، اما آنها می توانست از طریق مشکل درخواست و دریافت گواهینامه WPA3 سخت افزار موجود خود را قبل از نورد کردن بروز رسانی. اکثر تولید کنندگان احتمال منابع خود را در حال توسعه دستگاه های سخت افزاری جدید به جای صرف خواهد شد.

حتی زمانی که شما یک روتر WPA3 را فعال کنید، شما باید WPA3 سازگار با دستگاه های گیرنده — لپ تاپ خود را تلفن و هر چیز دیگری که دو Wi-Fi متصل — به طور کامل استفاده از این ویژگی های جدید. خبر خوب این است که همان روتر می تواند پذیرش اتصالات WPA2 و WPA3 در همان زمان است. حتی زمانی که WPA3 در حال گسترش است دوره گذار طولانی انتظار می رود که در آن برخی از دستگاه های اتصال به روتر خود را با WPA2 و دیگران در ارتباط با WPA3.

پس از تمام دستگاه های شما پشتیبانی از WPA3، شما می تواند اتصال به WPA2 در روتر خود را برای بهبود امنیت، به همان شیوه شما ممکن است غیر فعال کردن اتصال WEP و WPA و تنها اجازه اتصال به WPA2 در روتر خود را امروز غیر فعال.

در حالی که آن را در حالی که برای WPA3 دو به طور کامل از حافظه جمع کردن، چیزی که مهم است که روند انتقال در سال 2018 آغاز شده است. این به معنای امن تر، امن تر شبکه های Wi-Fi در آینده.

تصویر های اعتباری: Casezy ایده / Shutterstock. کام.