سامسونگ کهکشان S10 به علاوه می تواند دریافت نمایش 6.44 اینچ بزرگ

 سامسونگ کهکشان S9 به علاوه

  • منابع نشان می دهد سامسونگ کهکشان S10 پلاس می تواند عظیم 6.44 اینچ صفحه نمایش داشته باشد.
  • این امر می تواند بزرگتر از صفحه نمایش از آینده 9 توجه داشته باشید کهکشان.
  • همين گزارش همچنین می گوید S10 کهکشان راه اندازی دوربین های سه گانه نصب دوربین دوگانه به شایعه قبلا دریافت کنید.

سامسونگ این گزارش برنامه ریزی برای سامسونگ کهکشان S10 به علاوه 6.44 اینچ صفحه نمایش می دهد. اگر درست، به این که بزرگتر از هر نمایش در کهکشان یا کهکشان توجه داشته باشید سری دستگاه فعلی در بر داشت و همچنین 6.38 اینچ صفحه نمایش است که در آینده 9 توجه داشته باشید کهکشان به کشتی با انتظار می رود.

به گفته منابع بل ، سامسونگ حزب تامین کنندگان در مورد تنظیمات ساخته شده به مشخصات آینده دستگاه های سری کهکشان S10 حدود 22 ژوئن مطلع. بزرگترین تغییر گفته می شود که سامسونگ سایز صفحه نمایش کهکشان S10 به همراه از 6.3 اینچ دو 6.44 اینچ افزایش یافته بود.

فقط دو روز پیش که سامسونگ در برنامه ریزی برای انتشار سه نسخه مختلف از سامسونگ کهکشان S10 شایعات ظاهر است. در حالی که ناقوس همچنین می گوید که این مورد است، آن را اضافه به برخی از جزئیات بیشتر.

اولا، بل تلفن سوم مدل ارزان تر خواهد کرد. آن را با یک صفحه نمایش مسطح پانل آمده، نه کلاسیک که نشان می دهد کهکشان S10 و S10 به علاوه به انتظار می رود. نمایش مدل ارزان تر پیش بینی می شود بین 5 و 6 اینچ. این شایعه قبلی است که بیان آن 5.8-اینچ خواهد آینه.

نشر نیز نشان می دهد که سامسونگ می تواند به اندازه صفحه نمایش پیش فرض S10 کهکشان از 6.0 برنامه ریزی شده 5.8-اینچ 2 اینچ افزایش. این تغییرات انجام شده در کهکشان S10 پلاس گرمايي. همچنین می گوید که استاندارد S10 کهکشان سامسونگ راه اندازی دوربین های سه گانه مانند پلاس را شایعه نسخه نیست تنظیمات دوربین دوگانه را در پیش. مقاله های مرتبط “/>