چگونه به فعال کردن و استفاده از مکالمه در صفحه اصلی گوگل

که Google I/O 2018، گوگل ویژه اعلام نام ادامه گفتگو که سخنرانان اصلی خیلی بیشتر مفید ادامه لیست پس از دستور اولیه باعث می شود. این قابلیت در حال حاضر در دسترس است–در اینجا این است که چگونه به آن را بررسی کنید.

ادامه گفتگو چیست؟

در حال حاضر، شما می گویند “خوب گوگل” یا “هی گوگل” هر بار که می خواهید فرمان دادن یا سوال به صفحه اصلی گوگل است. اما با ادامه گفتگو، خانه بلافاصله شروع خواهد شد پس از هر فرمان شما گوش دادن، ساختن آن آسان تر به رشته با هم چند فرمان و یا سوالات.

به عنوان مثال، می توان گفت “هی گوگل، جیمی باتلر چگونه قد بلند است؟” و خانه شما خواهد شد بگویید او 6′ 8 است. سپس بلافاصله پس از, شما “که او برای چگونه است؟” و خانه “سوتا تیمبرولوز” بدون نیاز به دوم “هی گوگل” پاسخ از شما می گویند.

ویژگی های هوشمند هم — گوگل طراحی شده آن را به تفاوت بین دستورات جدید و گاه به گاه مکالمه. بنابراین می توان گفت “گوگل خوب, به نوبه خود در نور اتاق نشیمن” و ادامه مکالمه شما بودند داشتن در با دوستان قبل از فرمان دادن.

نحوه فعال کردن مکالمه Continued در صفحه اصلی گوگل

عطف در ادامه مکالمه در صفحه اصلی Google فوق العاده ساده است. برای شروع، صفحه اصلی برنامه برای iOS یا اندروید را باز کنید.

اسلاید باز منو و سپس شیر گزینه “تنظیمات بیشتر”.

در منوی تنظیمات “تنظیمات” را انتخاب کنید تنظیمات.

در پایین صفحه تنظیمات گزینه “ادامه گفتگو” را کلیک کنید و سپس در صفحه ادامه گفتگو تبدیل اسلاید به سمت در. شما توجه داشته باشید که زیر ضامن این که دستگاه های خود را حمایت از ادامه گفتگو نشان می دهد — تنها حال حاضر موجود در زبان خانه اختصاص داده شده است.