گوگل 3 پیکسل و XL 3 پیکسل فیلم بارگزاری صفحه 360 درجه به نظر می رسد آنلاین Mysmartprice

و @OnLeaks منتشر شد تصاویر رندر از 3 پیکسل و XL 3 پیکسل به مبتنی بر طرح های فنی گفت. گوشی های شایعه به نظر می رسد در جفت 360 درجه ویدیو شاید دونیم بهترین رتبه دهی نشده است از آنچه انتظار می رود بعد از این سال به ما دادن. مقاله مرتبط

OnLeaks (نام واقعی استیو Hemmerstoffer) شناخته شده است برای تولید تصاویر دقیق از گوشی های آینده و XL 3 پیکسل طراحی خط یو پی اس با عکس های ما دیده قبلا رابطه با این گوشی — از جمله بی نظیر صفحه نمایش در بالا و جلو دو مشکوک دوربین های دیجیتال.

XL 3 مخفیگاه آنان را برای آمدن با 19:9 صفحه نمایش در حالی که مدل 3 پیکسل منظم است (مانند آن شامل خواهد شد که به نظر نمی) گفته اند صفحه 18:9.

هر چند این پیکسل آن قابلیت های عکاسی در گذشته صدمه است به نظر می رسد که گوگل دوباره گرفتن است رویکرد تک دوربین عقب، به جای نصب دوربین عقب دو نمودار. طراحی حداقل پیکسل قبلی نیز نظر می رسد مانند آن، همراه با اتصال USB نوع C در پایین، حفظ خواهد شد اما 3.5 میلی متر جک هدفون برای بازگشت جادویی تنظیم نیست.

سینی سیم در همین حال، به نظر می رسد به پایین گوشی منتقل — اول برای سری پیکسل.

با توجه به mysmartprice ، ابعاد 3 پیکسل در آن 145.6 x 68.2 x 7.9 میلی متر و XL 3 پیکسل اقدامات 158 x 76.6 x 7.9 میلی متر می آیند. شما متوجه اسکنر اثر انگشت دایره ای کلاسیک در پشت این گوشی بیش از حد.

گوگل هنوز اعلام هر دستگاه است اما آنها در حال پیش بینی به اطراف سپتامبر یا اکتبر; پیدا کردن چه چیز دیگری ما در مورد آنها در ما شایعه 3 پیکسل اختصاصی شنیده مقاله است.

نظرات خود در مورد چگونه نسل سوم پیکسل هستند تا شکل گیری چیست؟ ما در نظرات اطلاع دهید.