چگونه به گوش دادن به پادکست ها در صفحه اصلی Google گوگل

پادکست های پخته شده به نرم افزار پخش موسیقی برای آندروید، و آن به تازگی منتشر شده اختصاصی پادکست app، نیز هست. اما شما نیز به پادکست ها به طور مستقیم در خانه گوگل خود را خیلی به راحتی می توانید گوش دهید.

چند راه برای این کار وجود دارد: با استفاده از صدای خود یا توسط ریخته گری. ما هر دو پوشش.

چگونه به گوش دادن به پادکست ها در خانه با صدای شما

ساده ترین راه به آتش تا پادکست در صفحه اصلی Google یخ به سادگی شمارش دستیار Google خود برای پخش پادکست می خواهید بشنوید.

شما می توانید شروع به پادکست با گفتن “خوب گوگل، بازی .” به عنوان مثال، در لیست به مذهبی TrainerRoad بخواهید پادکست مربی دوچرخه سواری، بنابراین من فقط تعداد خانه “بازی قسمت آخرین پادکست TrainerRoad” و می داند که دقیقا چه من صحبت کردن در مورد.

شما می توانید مکث، متوقف، و سر با فرمان صوتی نیز هست. فقط به خاطر اگر شما می خواهید به پادکست، که شما به صراحت نام دولت قبل از آن را به درستی کار داشته باشید — خب، “گوگل هی ادامه گوش دادن به پادکست TrainerRoad” باید به انجام ترفند. این فرمان توصیه می شود از گوگل است و من آن را به کار می کنند در بر داشت.

خوب گزینه بازی قسمت خاص تعداد خواهد بود، اما که به نظر نمی رسد به پشتیبانی نشده است. اگرچه اکثر ارائه پادکست ها نشان می دهد تعداد، خانه هنوز درک این نیست. در آزمایش با چند نشان می دهد و هر بار آن را فقط قسمت آخرین پادکست در مورد بازی.

راه های دیگری برای گوش دادن به پادکست ها در صفحه اصلی گوگل

در حالی که فقط شمارش خانه بازی پادکست راحت است، آن isn ‘ تی متنوع ترین گزینه. در واقع، آن را تقریبا است بیش از حد ساده. اگر شما به دنبال انعطاف پذیری کمی بیشتر “از گوش دادن به پادکست، اما هنوز هم می خواهید به استفاده از صفحه اصلی گوگل، شما می توانید به آن رخ می دهد با استفاده از یکی از بهترین امکانات گوگل را: ریخته گری.

در حالی که اکثر برنامه های آندروید باید هايی این را (به جز، جالب اینجاست که خود گوگل app پادکست)، آن را سخت تر برای پیدا کردن در iOS است. جیب ریختگی است که احتمالا محبوب ترین نرم افزار با پشتیبانی از بازیگران اگر شما کاربر اپل ساخته شده.

با استفاده از قابلیت ریخته گری، با این حال، شما می توانید صفحه اصلی Google پادکست دو بازیگران، سپس اگر شما آن را همه در یک نشسته پایان نمی تواند به راحتی انتخاب کنید تا در ماشین و یا با هدفون در نظر می رسد. که انعطاف پذیری “بزرگ است.

برای ارسال یک پادکست به خانه خود را فقط روی نماد بازیگران در هر app است که پشتیبانی از قابلیت شیر و سپس انتخاب گوینده که می خواهید به بازیگران. پادکست باید شروع به پخش بلافاصله.

حالا می توانید بازی، توقف، توقف پادکست از طریق و نیز آن را با شما جای دیگری بعد از پایان اگر شما نیاز به.