تلاش های دولت برای ایجاد مصنوعی صخره های مرجانی که از این مواد فاجعه ثابت است؟

پاسخ: لاستیک قدیمی

در وجود بیش از چند دلایل چرا دولت ها در سراسر جهان با صخره های مصنوعی ایجاد تجربه کرده است. علاقه به تعمیر موجود صخره های طبیعی است که توسط طوفان یا نیر فاجعه بار در برابر دخالت های انسانی دچار آسیب شده است. ماهی ضربه زننده اگر صخره زندگی می کنند در یا نزدیک, طبیعی یا ساخته دست بشر نیست. صخره های مصنوعی می تواند افزایش گردشگری با غواصان سرگرمی جایی را برای کشف و کمک به صنایع تفریحی و تجاری ماهیگیری با ماهی جایی برای زندگی ارائه دادن کمک می کند.

چه راهی بهتر برای ساخت ریف نسبت به استفاده از چیزهای است که ما در حال حاضر است، اما نیاز به خلاص شدن از, حق? در این راستا شده اند وجود دارد برخی از تلاش بسیار فوق العاده در سراسر جهان به کشتی های قدیمی ماشین مترو مخازن و سایر سازه های فلزی بزرگ در ایجاد صخره های مصنوعی استفاده کنید. وسایل نقلیه است به خوبی تمیز، محروم از مواد مضری مانند روغن های قدیمی و یا سوخت و غرق در شمع طولانی برای ایجاد مکان های ایده آل برای طیف گسترده ای از ماهی ها و موجودات دریایی زندگی می کنند. ناو هواپیمابر خیلی بزرگ برای یک دسته از انسان، پس از همه، اما فوق العاده palatial برای ماهی است.

افسوس، همه تلاش های مرجانی مصنوعی موفق بوده اند. در 1970s، ده ها هزار نفر از لاستیک هم نایلون و فولاد کابل کشی و یا کلیپ، محدود شد سر مسطح به آبهای ساحلی شمال شرقی آمریکا و سپس فلوریدا در تلاش برای ایجاد صخره های جدید. بزرگترین آزمایش چنین صخره آزبورن و خاموش ساحل فورت Lauderdale واقع شده بود. پروژه ریف اصلی بزرگ بتن جک مانند-شکل با استفاده از ایجاد ساختار اساسی برای صخره های طبیعی به شکل استوار بود، اما اساسا با معرفی حدود دو میلیون لاستیک گسترش یافت.

دیگر کشورهای دنیا سعی آزمایش مشابه در اوایل 1980s. نتایج، در مورد بزرگ شما انتظار می رود آنها را از آزادسازی هکتار ارزش لاستیک به اقیانوس خوب. آن را نمی طولانی برای کابل کشی و کلیپ ها زنگ و یا از طریق پوسیدگی و طوفان های گرمسیری لاستیک اطراف آنها را گسترش از و حتی آنها را به نزدیکی صخره های زندگی و آسیب رساندن به آنها کوبیدن تحت فشار قرار دادند. غواصان گزارش امروز است که مناطق با لاستیک تقریبا به طور کامل عاری از زندگی.

نیروی دریایی ایالات متحده حسن نیت ارائه میدهد تصویر/مدیا.