زیرچشمی نگاه کردن در داخل سخت برای رسیدن به مکان های که این دوربین را به گوشی خود وصل می کنید!

 دوربین اندوسکوپیک کمی شما وجود دارد با خود گوشی های هوشمند این روزها ندارند. حالا به نظر می رسد حتی می تواند بازرسی داخل plughole نزول. WiFi HD ضد آب دوربین اندوسکوپی است یکی از بیشتر منحصر به فرد معاملات کامپیوتر AAPicks انداخته است. هال با تشکر.

فناوری Neva تولید دو قطعنامه مختلف از این ابزار بسیار خوب, همه شما نیاز به اتصال WiFi به اقدام جریان به هر دستگاه است.

آنها ضد آب و سخت به اندازه کافی به مقاومت در برابر تمام شیوه ای از محیط های نامطلوب. 8 راه قابل تنظیم چراغ نور اجازه می دهد تا شما به بررسی فضاهای تنگ نمی رسیدن و یا دیدن با چشم غیر مسلح، بسیاری ساخت که فقط پروژه ها بسیار ساده تر.

دوربین endosclopic

چگونه این چیزی است رفتن به تغییر زندگی من است؟

خوب… آن ممکن نیست. اما شرایط در آن آن می تواند مفید آمده در. اگر شما تا کنون رفع انسداد تخلیه یا تلاش برای تشخیص گسل موتور و سپس شما خوب دوربین اندوسکوپی مفید است ممکن است. شاید شما فقط می خواهم به دانستن آنچه که knocking یخ تحت floorboards…

با کمی تخیل شما می توانید برخی از با این لوازم جانبی بیش از حد لذت ببرید. شما می توانید شروع کار خود را جاسوسی آماتور یا پست برانگیزتر نزدیک عکس از داخل چیز در حساب کاربری نمایش مشخصات عمومی خود.

این هفته وجود دارد برخی از تخفیف بزرگ در این دوربین است که شما آن را به رفتن ممکن است دچار وسوسه کردن. اگر کنجکاوی بهتر از شما است کردم سپس 720ص مدل پایین 50 درصد به 24.99 $، و 1080 p گزینه است 60 ٪ به $39.99 است.

چرا برای آن قیمت? شما می توانید این پیشنهادات توسط دکمه زیر نداریم کسی را بزنیم.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!