واقعا خوب)-بررسی گیک

AMC در لیست تئاتر اشتراک دو بار به عنوان گران قیمت است و فیلم های کمتری را در هر ماه نسبت به MoviePass ارائه می دهد. هنوز یک معامله بهتری برای بسیاری از مردم است.

آیا شما خاموش ثبت نام برای اشتراک تئاتر چون مطمئن است اگر رفتن MoviePass به اجرا از پول اید شده است برگزاری و یا اگر شما فقط می خواستم تجربه بهتر AMC در یخ لیست به شما در نوسان بودن. به سادگی در نتیجه کار فقط در یک زنجیره تئاتر برای همه نیست. اما, اگر شما زندگی می کنند نزدیکی تئاتر AMC ارزش گرفتن نگاه نزدیک تر است.

AMC گران قیمت بیشتر بر روی کاغذ, اما آن ممکن است ارزان تر در دراز مدت می شود

نمی شود ترس توسط شوک دشنه تا همه ریاضی انجام داده اید.

لیست هزینه های سه فیلم را در هر هفته، در مقایسه با MoviePass های فیلم روز دوبرابر پول و تنها اجازه می دهد تا شما را تماشا در نگاه اول می رسد. به نظر می رسد مانند ریاضیات بسیار مستقیم به جلو، درست است؟ با این حال، برخی از معترضان مهم است که پلی بین این فاصله با توجه به ارزش وجود دارد:

  • MoviePass هزینه هزینه های قیمت گذاری قله در زمان های شلوغ. شروع در ماه ژوئیه، MoviePass اضافه کردن هزینه های اضافی دو فیلم مشغول شروع خواهد شد. این به این معنی است اگر شما در آخر هفته باز فرصت خوبی است که شما می توانید با هزینه 2 دلار یا بیشتر برای دریافت بلیط خود را ضربه.
  • Showings IMAX و 3D با AMC لیست، هزینه اضافی با MoviePass گنجانده شده است. در آینده MoviePass گزینه ای را برای ارتقاء به IMAX یا showings 3D برای هزینه است که می تواند طیف وسیعی از $2 $ 6، بسته به منطقه و یا دسترسی به بینندگان می گذرد. لیست، از سوی دیگر شامل همه ارتقا showings پیش فرض. برای اکثر فیلم showings 2D احتمالا خوب است اما اگر می خواهید برای گرفتن انتقام جو بعدی فیلم در IMAX در آخر هفته باز این هزینه دو feasibly هزینه شما اضافی $8 یا بیشتر می تواند در نهایت.
  • AMC به شما می دهد پاداش برای خرجی از جمله عضویت لیست شما. اگر شما تا کنون صرف پول در سازش و یا اگر شما خرید بلیط برای دوستان و خانواده تان، لیست هزینه کمتر در پایان ممکن است در نهایت. 10% در پاداش برای هر دلار AMC شما صرف کنید. این بدان معناست که عضویت ماهانه 20 دلار شما واقعا به حدود 18 دلار/ماه بیرون می آید. و یا ممکن است به عنوان آن در منطقه شما درباره هزینه نمایش IMAX تک.
  • MoviePass بلیط پیش خرید نیست. اگر شما به اندازه کافی فیلم دو حکم اشتراک در سینما تماشا شما احتمالا نیز لذت بردن از دیدن فیلم در تعطیلات آخر هفته را باز کردن. MoviePass که سخت می کند. شما نمی توانید بلیط تا روز شما رفتن به تماشای سفارش (که این شرکت به اجرا در حال حاضر شهر نیاز به عکس ترمینال بلیط). این شده است به خصوص مشکل برای افزایش تعداد تئاتر با صندلی محفوظ است. اگر می خواهید صندلی خوب تضمین شما ممکن است مجبور به پرداختن پول اضافی برای پیش سفارش.
  • MoviePass فقط اجازه می دهد تا شما به تماشای هر فیلم در یک بار. اگر شما به تکرار viewings به پرداختن پول اضافی برای آنها آماده شود. در حالی که این شرکت ابتدا اجازه شما را به تماشای هر فیلم اغلب به عنوان شما می خواهید، آنها سفارتخانه که بخشی از معامله است. در حال حاضر، شما فقط هر بار تماشای فیلم می تواند. برای برخی از که ممکن است خوب باشد اما اگر می خواهید به تماشای یک فیلم بیشتر از یک بار آن می گذرد به شما هزینه.
  • فهرستی-بدیهی است، اما AMC تئاتر کار در هر نقطه نیست. شما ممکن است قادر به سفارش بلیط پیش با AMC در لیست، اما شما آن را در هر تئاتر خارج از AMC استفاده نکنید. اگر AMC تئاترها نزدیک شما تمام این نقشه درست کردن درب است. حتی اگر شما انجام دهید، شما باید آماده به پوسته از پرداخت پول نقد اگر هر تئاتر است که توسط AMC متعلق است دعوت کنید.

Whew. که بسیار است. اما همانطور که می بینید, این مقایسه موقعیتی خیلی بیشتر می کند. اگر مثل من، شما نوع اشخاصی که ذخایر صندلی برای هر آگهی متنی و ستارگان فیلم جدید که می آید، تقریبا به طور انحصاری بازديد AMC تئاتر و نمایش نمی خواهد ذهن IMAX گاه به گاه، سپس لیست به شما پول بیشتر طول دراز را نجات دهد.

از سوی دیگر اگر نزدیکی AMC تئاتر زندگی می کنند، مورد اهمیتی نمی دهند IMAX یا 3D showings هرگز رزرو صندلی جلوتر از زمان، یا نه باز آخر هفته اجتناب کنند، سپس MoviePass هنوز هم ممکن است یک معامله بهتری برای شما. نه طرح است عینی بهتر و ارزان تر برای همه. شما باید برای گرفتن سهام از چند فیلم شما می خواهید برای دیدن کجا و چه زمانی می خواهید به آنها را، و حتی احتمال زیاد خرید امتیازات هستید.

شما همچنین ممکن است که ما چند فیلم شما مجاز به دیدن در هر ماه سمت چپ توجه کنید. دلیل خوبی برای آن وجود دارد. در حالی که لیست مشخصات فنی است محدود تر از MoviePass، هنوز هم تا سه فیلم در هفته و یا فیلم دوازده ماه می بینید. در همین حال، مدیر عامل خود MoviePass می گوید کاربر به طور متوسط از خدمات خود را از دیدن فیلم های 4-5 سال تا 10 سال می رود. حتی اگر شما تجاوز (من, دیدن فیلم بیش از 12 در هر ماه) تعدادی سفارش شماره است که. هنگامی که MoviePass اجازه نمی دهد شما را به تماشای فیلم همان چند بار آن را حتی سخت تر است. بنابراین، بله، بر روی کاغذ، MoviePass اجازه می دهد تا شما به تماشای فیلم “بیشتر”، اما مگر اینکه شما قصد دارید که تماشای بیش از ده فیلم منحصر به فرد تنها تفاوت مهم که به سختی. اجازه ندهید که بازاریابی MoviePass است در غیر این صورت به شما بگویم.

چگونه مقایسه تجربه به رقابت

این گزینه کمی باعث همه تفاوت.

به می گویند که MoviePass برخی از لبه های خشن undersell آن است. در حالی که شرکت راه اندازی نسخه جدید و بهبود آن برنامه تلفن همراه است که به نظر می رسد و احساس می کند خیلی بهتر است از آن ماه اوت گذشته، نقاط درد است که این شرکت فقط ثابت کند وجود دارد. برای اکثر تئاتر، شما هنوز هم باید به حضور فیزیکی در روز نمایش جهت خرید بلیط. هنگامی که شما در تئاتر سپس ضربه تند وشدید زدن مسترکارت قرمز به دریافت بلیط خود را شما در برنامه بررسی. اوه، و فراموش نکنید که برای گرفتن یک عکس از ترمینال بلیط.

نسبتا, AMC را لیست نمی تواند ساده تر. اگر شما در حال حاضر استفاده از وب سایت AMC را به سفارش بلیط شما حتی آن اصلاً متوجه ممکن است. در طول مرحله در فرآیند نظم که در آن شما که چه نوع بلیط شما (بزرگسالان کودک یا ارشد) خرید را انتخاب کنید، وجود خواهد داشت گزینه جدید گفت: “این یکی از رزرو شما در لیست است. اگر شما این را چک کنید، سپس یکی از بلیط های بزرگسالان خود را آزاد خواهد بود. خبر خوب این است که این به این معنی AMC همیشه به شما یکی از گران قیمت ترین بلیط رایگان دادن به صورت پیش فرض است. اخبار عجیب است اگر خرید بلیط برای سالمندان و کودکان که لیست پس انداز در همه صدق نمی کند. این تناقض گویی جزئی است که می تواند با انتخاب بلیط بزرگسالان به جای ارشد ثابت است، اما آن چیزی به خاطر داشته باشید اگر پدر بزرگ می گذرد، برای گرفتن یک کمی به 2 شگفتانگیزان این آخر هفته.

اگر تمایل به خرید بلیط های خود را در فرد می روند خیلی آشنا هست. حداقل اگر شما همیشه استفاده از تئاتر فیلم نطق. درست مثل با پريمير AMC های اینترنتی شما می توانید اسکن کارت خود یا شماره وفاداری خود را به دریافت بلیط رایگان خود را وارد کنید. اگر شما استفاده از برنامه تلفن همراه AMC سپس شما کارت مجازی در تلفن با کد QR اسکن می تواند داشته باشد. من نیز سعی کردم به سفارش از طریق Fandango که در حال حاضر با استفاده از لیست بابت بلیط پشتیبانی نمیرسد اما روز اول است. Fandango هزینه های اینترنتی AMC waiving سود, بنابراین این فقط یک مسئله که در آن خدمات شخص ثالث بلیط باید عقب ممکن است پشتیبانی می کند.

به طور کلی یک لیست صاف است اما یک سکسکه کوچک است که به ارزش نگه داشتن چشم است. ای ام سی می گوید شما می توانید تماشا تا سه فیلم در هفته، اما همچنین که شما می توانید ‘ باید رزرو بیش از سه فعال که یک بار. اگر شما reser نوسان زیادی بلیط کنون خارج از حد این برخی از سردرگمی ایجاد کنید.

شما باید اسلات رزرو و اسلات لیست داشته باشیم.

با لیست، شما سه اسلات لیست در هر هفته، و، به طور جداگانه، شکاف سه رزرو داده می شود. تا زمانی که شما رزرو فضا در دسترس شما تا سه اسلات لیست در هر هفته، استفاده کنید. بنابراین، در تصویر مثال بالا، رزرو برای جنگ بی نهایت در روز سه شنبه (امروز، در زمان انتشار) و رزرو مورچه مرد و زنبور در هفته آینده دارم. به عنوان AMC به من بی نهایت جنگ شمارش به عنوان یکی از من شکاف سه لیست جاری اما مرد مورچه و تعداد زنبور برای هفته بعد لیست شیارهای روشن.

و با این حال، در تنها فضای یک رزرو بیشتر در حال حاضر که در سمت راست دیده می شود. اگر من می خواهم به تماشای فیلم در چهارشنبه و پنج شنبه این هفته (که من می توانم قبل از بازنشانی سه اسلات بارگیری در روز جمعه)، بنابراین، من تنها یکی از آنها را امروز، روز سه شنبه یدکی می تواند. اگر من در راه اندازی رزرو برای فیلم در تاریخ چهارشنبه، هر سه اسلات رزرو من استفاده خواهد شد. یک بار در جنگ بی نهایت امشب را مشاهده کنید، بنابراین من می توانید پیش بروید و فیلم برای سه شنبه رزرو که خالی کردن حافظه یک رزرو.

دلیل برای این سیستم پیچیده ای خیلی روشن است: AMC نمی خواهند شما انباشته تا رزرو برای هر فیلم آنها را از طریق چند ماه آینده در دسترس مصرف کردن صندلی و سپس احتمالا نشان داده نمی کردن. یکی از ویژگی های مدیریت ریسک است. با این حال، آن را می تواند ناخوشایند اگر مدت طولانی از زمان که در آن شما reser بال حال چند فیلم هفته پیش اما هنوز هم می خواهید برای دیدن فیلم های دیگر در میان. به عنوان مثال، در اوائل سال جاری، 2 Deadpool و سولو : آمد ستارگان داستان را در نزدیکی یکدیگر. توسط 4 مه من بلیط برای هر دو قبل از دستور داده است اما اول دو تا مه 17 آیند نیست. اگر لیست اطراف که یک دوره دو هفته که در آن من بود تنها یک اسلات رایگان رزرو به استفاده از فیلم سه هفته موقت شده ام. شما می توانید لغو رزرو به منظور آزاد کردن حافظه اما طبعا نمی ممکن است بخواهید.

، بار که این را می شود گفت که موضوع را به نادر، لبه موارد هستند. من رونده فیلم بسیار مشتاق و من هنوز هم برای پیدا کردن زمان که در آن من جداگانه سه نیاز مبارزه را هنوز هم نیاز به دیدن فیلم بیشتر رزرو و . به خصوص از آنجا که اکثر فیلم به ندرت فروش بیش از یک ماه یا بیشتر پیش از انتشار آنها بروید. اileage ممکن است متفاوت باشد، و آن احتمالا کسی را سبب خواهد شد اما برای بسیاری از افراد حتی کمی از برنامه ریزی این هرگز مسئله باید اطمینان حاصل شود. علاوه بر این، هنوز هم بیشتر از سیستم فعلی MoviePass را که در آن شما نمی توانید پیش بلیط برای هر فیلم همیشه سفارش مناسب است.

AMC خدمات جامد، و آن را کمتر احتمال دارد به رفتن از کسب و کار

شما را به طرفداران بسیار مشتاق است — و یا حداقل به آرزوی — هر چیزی از فیلم اشتراک تئاتر در وهله اول دریافت. با توجه به آن، AMC گزینه فوتی و فوری برای علاقمندان فیلم را ایجاد کرده است. بله, آن گران تر از MoviePass اما لوکس بودن قادر به تضمین صندلی نخست هفته جلوتر از زمان، حتی در تئاتر IMAX ارزش قیمت ورود به شما ممکن است. که شما کسب درآمد نسبت به سازش با آن فقط sweetens توافق.

و حال، AMC بزرگترین مزیت در ویژگی های و یا پاداش بلکه در پایداری ممکن است. ماه گذشته، شرکت مادر MoviePass است ارسال شده براده است که گفت: این شرکت تنها 15.5 میلیون دلار در پول نقد در دست بود. در همین حال، این شرکت از طریق حداقل 21.7 میلیون دلار ماه سوزاندن است. این شرکت هنوز حدود 27.9 میلیون دلار در سپرده های آن می گردیم از پردازنده های تجاری است، اما فراتر از آن بود، به نظر می رسد طرح به شناور باقی می ماند یا فروش سهام بیشتر شود — کمی سخت است برای متقاعد کردن مردم به خرید را به شرکت شما در حالی که شما در حال خونریزی پول — یا به قرض گرفتن پول نقد. که کمی است مثل پرداخت کردن وام مسکن خود را با کارت اعتباری خود را.

است که می گویند که MoviePass قطعا است محکوم. اما احتمال بالاتر است که AMC هنوز هم در سراسر سال آینده از MoviePass می شود. که به ویژه مهم است به خاطر داشته باشید اگر MoviePass به شما فشار نسبت به تعهد سال است. در حال حاضر، دلایل خوبی برای استفاده از هر دو وجود دارد، اما ما فقط امیدواریم که که MoviePass موفق به تبدیل شدن به سودآور — حتی اگر این یعنی بالا بردن قیمت–بنابراین AMC به جامد رقابت ادامه خواهد داد.