نحوه macOS Excited موهاوی بتا الان

درباره macOS موهاوی را امتحان کنید, اما دان ‘ می باید تا پاییز صبر کنم؟ عمومی بتا در حال حاضر در دسترس سعی است; در اینجا این است که چگونه آن را نصب کنید.

ما به شما ویژگی های جدید در موهاوی 2018 پاییز آینده نشان دادم. جالبترین ها عبارتند از حالت تیره رنگ لهجه های سفارشی و دسته دسکتاپ اما نیز وجود دارد یک دسته از ویژگی های کوچکتر. اگر می خواهید همه این را امتحان کنید بتا عمومی ممکن است برای شما باشد!

مرتبط با: همه چیز جدید در اطلاعیه 10.14 موهاوی موجود پاییز 2018

مثل همیشه، به نام مک خود را قبل از ادامه! یک شانس نصب درست کار نخواهد کرد وجود دارد و اگر اتفاق می افتد که شما می خواهید نسخه پشتیبان تهیه ماشین زمان از بازیابی.

این است نه برای Day-To-Day محاسبات

موهاوی ندارد آماده برای دستگاه های تولید در این نقطه. اگر بتا عمومی انتظار اشکالات و تصاد را نصب کنید.  سعی نکنید به موهاوی به عنوان سیستم عامل اصلی خود را استفاده کنید.  بهترین ایده احتمالا موهاوی در مک دوم است — یکی شما برای کار روز به روز استفاده نکنید.

اگر شما لازم نیست که لوکس مک دوم (بعد از همه پول روی درختان رشد می کنند)، در نظر گرفتن جای بوت دوگانه. به سادگی ایجاد یک پارتیشن جدید با ابزار دیسک با حداقل 20 GB فضای (بیشتر اگر شما می خواهید به یک دسته از برنامه ها را امتحان کنید). این پارتیشن برچسب چیزی آشکار است، مانند “موهاوی.” هنگام نصب بتا این پارتیشن به جای پیش فرض یکی استفاده کنید.

ثبت نام برای نصب عمومی بتا

وقتی که شما آماده، سر به beta.apple.com و سپس کلیک کنید “شروع” را فشار دهید. ورود اعضاء iCloud به ثبت نام برای بتا و سپس به صفحه اختصاص داده شده به بتا اطلاعیه سر. پایین به بخش “ثبت نام سیستم” و سپس کلیک بر روی دکمه آبی دانلود اطلاعیه عمومی بتا دسترسی سودمند.

فایل DMG کوه و سپس راه اندازی نصب رویشانبا داخل یافت.

از طریق مراحل و مک خود را به صورت اطلاعیه موهاوی بتا عمومی از مک نرم افزار فروشگاه آماده خواهد شد. فروشگاه App برای شما، اما اگر این لینک جای استفاده باید باز کنید.

دکمه “دانلود” کلیک کنید و سپس صبر کنید. این ممکن است مدتی طول بکشد: سرور نسبتا شلوغ از عمومی بتا راه اندازی شده است. در نهایت، برنامه نصب شروع خواهد شد.

نصب و راه اندازی می گذرد در حالی که و خواهد شد شامل راه اندازی مجدد کامپیوتر شما، بنابراین صرفه جویی در هر چیزی که شما در حال کار بر روی قبل از ضربه “ادامه”. هنگامی که شما انجام دهید، شما درخواست کنید که پارتیشن خواهید بتا قرار داده. (اگر شما دوگانه بوت، این است که در آن شما خود را تازه ایجاد پارتیشن دوم را انتخاب کنید.)

پس از آن، نصب و راه اندازی شروع می شود. هر چند ممکن است آهسته می تواند همچنان به استفاده از مک خود را در طول این مرحله اول. پس از مرحله اولیه نصب مک خود را (پس از درخواست شما، البته) قبل از رسیدن به مرحلۀ دوم روند اجرا خواهد شد.

شما قادر خواهید بود برای استفاده از مک خود را در این بخش از نصب. در نهایت، مک خود را دوباره، قبل از شما سعی کنید از سیستم عامل جدید خود را در نهایت اجازه می دهد اجرا خواهد شد. اگر شما آن را بر روی پارتیشن دوم نصب، که چکمه های مک خود را به که سیستم عامل برای راه اندازی را انتخاب کنید فقط کلید “گزینه” نگه.

اپل است خلاصه بسیار کامل از ویژگی های جدید در وب سایت خود، بنابراین مطمئن شوید که ما همانطور که شما کشف ویژگی های جدید. ما درباره هر چیز عالی، خیلی خوب می داند شما می?