سامسونگ عرضه کمی بهینه سازی بخار برای کهکشان همان بخار پیوند اندیشه برنامه منظم برای کهکشان برنامه لینک لینک بخار

  • اما کمی بهینه سازی.
  • 2 تغییرات عمده نرم افزار نیاز شما برای اتصال بلوتوث کنترل کننده و برخی از پیشرفت های رابط کاربر هستند.
  • بخار لینک برای کهکشان برای تمام شدند flagships سامسونگ منتشر شد پس از S7 کهکشان (به جز 7 تبصره) در دسترس است.

در ماه مه، شیر نسخه بتا برنامه لینک بخار برای اندروید است که شما را قادر به جریان بازی بخار به دستگاه شما آندروید (اتمام بررسی عمیق ما در اینجا) منتشر شد. با این حال، کسانی که از شما با گوشی های سامسونگ گل سرسبد نسخه منحصر به فرد خود را از app بخار پیوند مناسب، لینک بخار برای کهکشان نام هم.

همانطور که شما می توانید لینک بخار برای شما نیاز به دانلود آن را از فروشگاه برنامه های کهکشان کهکشان انتظار، ممکن است. اگر شما آن را در گوگل بزرگ بازی جستجو، شما فقط نسخه بخار لینک معمولی پیدا کنید.

دو قابل توجه معترضان دو با استفاده از بخار لینک برای کهکشان وجود دارد. اول این است که به app در فروشگاه برنامه های کهکشان، شما با استفاده از دستگاه شاخص سامسونگ منتشر شد در سال 2016 یا بعد باید است. به طور خاص هر کهکشان S شاخص و یا دستگاه توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ کهکشان S 7 تا جدید ترین کهکشان سامسونگ S9 (با سامسونگ کهکشان توجه 7 استثنای بودن) یعنی.

پیش بینی احتیاطی دیگر این است که این کار تنها برای کاربران در آمریکا و کره جنوبی است. که حتی از VPN برای دور زدن محدودیت با توجه به SamMobile به نظر نمی رسد در حال حاضر، این به یک قانون سخت به نظر می رسد. بله، شما می توانید sideload APK از APKMirror بر روی دستگاه شما اما این شما نیاز به sideload برای هر بروز رسانی های آینده، که می تواند آزار دهنده.

علاوه بر این، بیش از حد با نسخه Samsungified نرم افزار لینک بخار متفاوت است. تفاوت قابل توجه ترین این است که برنامه را باز کنید که آن شما ادامه دهید مگر اینکه کنترل بلوتوث متصل اجازه نمی دهد. وانیل بخار لینک app کاربران در این راه را محدود نمی کند.

فقط دیگر تغییر این است که رابط کاربری متفاوت است. احساس کلی برنامه منظم بخار پیوند را حفظ اما کمی بهتر به نظر می رسد.

از نرم افزار لینک بخار خود را نسخه بتا است، جالب است که سامسونگ خود پورت برنامه در توسعه ایجاد شده است. شاید رفتن به جلو وجود داشته باشد بیشتر پیشرفت لینک بخار دو کهکشان است که نرم افزار را بیشتر standout از یکی که هر اندیشه کاربر دیگر را از بازی بزرگ بارگیری می کند.

با کلیک بر روی دکمه زیر به صورت لینک بخار برای کهکشان برنامه (شما باید باشد در دستگاه سامسونگ پشتیبانی برای پیوند به کار). اگر شما نیست، لینک بازی بزرگ به جای آن استفاده کنید.