تنها جایی که IRS اجازه می دهد تا شما را به پرداخت پول نقد را دارد؟

پاسخ: یازده 7-فروشگاه

اگر شما شده است به پرداخت مالیات برای چندین سال و سپس شما می دانید مته. هنگامی که به IRS را مدیون شما می توانید انتقال پول به آنها به طور مستقیم از حساب بانکی شما, آنها را ایمیل چک یا — اگر شما ناامید یا نقاط هوشمندانه بازی کارت اعتباری پاداش — شما حتی می توانید توسط کارت اعتباری پرداخت. یکی از چیزهایی که آنها خیلی صریح درباره زمینه های بسیاری که شما را قطعا نباید پست الکترونیکی آن به آنها و آنها نمی خواهند به پرداخت پول نقد است.

وجود دارد، با این حال، یک استثنا برای این قانون. در 34 ایالت در سراسر ایالات متحده، حدود 7.000 مکان یازده 7-شرکت در برنامه اجرا توسط IRS است طراحی شده برای اجازه می دهد مردم را به پرداخت مالیات خود را با پول نقد وجود دارد. که این مکان شما تا 1.000 دلار در هر روز نسبت به قبض مالیات خود را با هزینه $3.99 در هر معامله می توانید ارسال کنید. برنامه راه اندازی شد در سال 2016 به عنوان محلی برای payers مالیاتی است که حساب بانکی یا کارت اعتباری برای پرداخت مالیات خود را با پول نقد ندارد.

مطمئن شوید که شما بازدید وب سایت IRS و شروع روند اول را قبل از شما را به 7 یازده با انتظار plunking را نقدی پرداخت مالیات خود را سال آینده قدم زدن. از آنجا، شما می شود هدایت پروسه تأیید هویت سپس کد منحصر به فرد پرداخت (با دستورالعمل) و آدرس شرکت نزدیکترین محل.

عکس حسن نیت ارائه میدهد jeepersmedia در Flickr.