کروم است ساخته شده در اسکنر تروجان اینجا این است که چگونه به استفاده از آن

بسیاری از نرم افزارهای مخرب تلاش می کند به پایین مرورگر خود را باتلاق اما Google Chrome بی دفاع نیست — در ویندوز وجود اسکنر ساخته شده پاکسازی نامیده می شود.

اجرا می شود این نرم افزار را در پس زمینه، دوره ای، اما شما می توانید اجرای اسکن الان با عنوان به آدرس chrome://settings/cleanup در مرورگر خود و یا با رفتن به تنظیمات ریست دستی و و تمیز کردن >> تمیز کردن کامپیوتر. به خصوص اگر مرورگر شما تنبل به نظر می رسد آن ضربه را.

مرتبط با: مرورگر کند? چگونه به را گوگل کروم سریع دوباره

این نیست به اسکنر تروجان هدف کلی: آن تمرکز بر روی چیزهایی که کروم. پست از وبلاگ اعلام نرم افزار در اكتبر 2017:

ما با فناوری امنیتی شرکت ESET دو ترکیب موتور تشخیص خود را با فن آوری کاربران Chrome کار می کرد. ما در حال حاضر می تواند شناسایی و حذف نرم افزارهای ناخواسته تر از همیشه قبل از معنی مردم بیشتر از کروم پاکسازی شوند. توجه داشته باشید: این موتور جدید sandboxed نه آنتی ویروس عمومی است — تنها نرم افزاری است که مطابق با سیاست نرم افزار ناخواسته حذف می کند.

خوب است بدانید که شما ابزار دفاع از مرورگر خود، و این چیز خوب سعی کنید وقتی کروم در حال اجرا است آهسته آهسته. با تشکر از لارنس آبرامز در Bleeping کامپیوتر برای این با اشاره به ما.


جاستین گلدان نویسنده کارکنان چگونه به گیک و علاقه مندان فن آوری است که در ژنراتور اورگن زندگی است. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.