برخی از کمک استفاده با VPN

من هیچ تجربه با vpn ها ندارد. من انتساب برای این ترم به مقایسه دو VPN های مختلف، یعنی OpenVPN و IPSec در چگونه آنها را انجام دهد و چه تفاوت دارند. من کمی را در مورد چگونه کار می کنند و حالا من باید آنها را تنظیم.

رفتم جلو و ایجاد یک محیط مجازی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تست. ایجاد شده در VMware در جام جهانی ویندوز 10 است که متصل به دیوار آتش pfsense مجازی. این فایروال مجازی روتر فیزیکی، امید است که تا کنون روشن است مرتبط است. من می خواهم به این مجازی ویندوز 10 دو test استفاده کنید و می خواهید به تونل VPN من از طریق این فایروال مجازی.

اگر من در درک صحیح، در مورد IPSec، پیکربندی و راه اندازی نیاز به در pfsense انجام می شود.
از سوی دیگر کلاینت/سرور OpenVPN نیاز به برنامه ای است که باید در حال اجرا بر روی دستگاه ویندوز مجازی خود را. چه اشتباه من در اینجا این است که همچنین گزینه برای openvpn نیاز در داخل pfsense وجود دارد. تفاوت چیست؟ روش پیکربندی که من اینجا انتخاب کنم؟

هنگامی که من کار VPN اتصال به دستگاه دیگری نیز، من باید قادر به انتقال فایل های عقب و جلو و اندازه گیری سرعت. چگونه باید بروم در این مورد? هر گونه ایده ها?

تشکر!

خرید فیلترشکن

یک دیدگاه برای “برخی از کمک استفاده با VPN”

  1. Both IPsec and OpenVPN would require software on the client machine. (Windows 10 may include it by default, but I’m not sure.)

    PfSense is an OS for a (nice!) router. IPsec is a protocol. The implementation that PfSense uses under the hood is strongSwan.

    Is the PfSense instance in “the cloud”? It may be more clear to measure speed diff’s if its in a different region, than if it is on your LAN.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.