Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

همکاری با GeoEdge با هدف بهبود ناشر آنلاین تجربه کاربر

اعلام Connatix پلت فرم تبلیغاتی بومی سریع ترین رشد را برای تبلیغ کنندگان و ناشرین یک مشارکت جدید با GeoEdge دو تضمین ناشران ارائه یک تجربه کاربری غیر ناخوانده که آن را به ویدئو می آید تبلیغات.

با یکپارچه سازی نرم افزار GeoEdge را به سرور Connatix، Connatix می تواند تشخیص و منحرف آگهی های مضر در زمان واقعی، در حالی که فعالانه نظارت و مسدود کردن تبلیغات مخرب و کم کیفیت قبل از شکایت های کاربر با ناشر تسلیم می شود . بهبود تجربه کاربر ناشران محیطی امن برای کاربران خود به مصرف محتویات ویدئویی و تبدیل بازدید کننده به مخاطبان وفادار را تضمین می کند.

“بازیگران بد است فضای adtech تازگی بهره برداری، امنیت آنلاین امنیت و کاربر از بیشترین اهمیت را به ناشران است. تنها در سال گذشته گوگل مجبور شد بیش از 780 میلیون آگهی های آلوده، غیر فعال کردن “گفت: دیوید Kashak، بنیانگذار و مدیر عامل Connatix. “ما نیاز به حفاظت بهتر برای ناشران ما مشخص کرده ایم، و به همکاری با GeoEdge به ارائه این قابلیت جدید برای مشتریان ما هیجان زده است. ما مایل به گرفتن آمار درآمد به عنوان مخالف به بازدید کنندگان سایت متخلف، و این مشارکت نمونه ای که درایو.”

از بدو رسالت Connatix را برای بهبود تجربه کاربر را با تبلیغات غیر ناخوانده بوده است. ویدیو نشان دهنده مرز بعدی برای کسب درآمد، اما چه چیزی باعث ناشران دریغ استقرار خاموش autoplay رفتار مرورگر غیر منتظره ناشی از برنامه ریزی شده خریداران است. Connatix به خط اول حمله برای محافظت از ناشران از رفتار آگهی است که تجربه کاربر از جمله پخش خودکار صدا و مرورگر خو، بودن می باشد.

“ناشران امروز هستند در معرض امنیت کاربر و خطرات کیفیت آگهی است که بدون نظارت، مختل و تجربه کاربر به طور قابل توجهی ذکر آسیب بخطر انداختن درآمد،” می گوید: مدیر عامل شرکت Geoedge Amnon Siev. “به عنوان آنها نشان می دهد که تعهد قوی خود را به مشتریان و ناشران خود را برای اطمینان از تجربه کاربر تمیز و امن و جذاب ما همکاری خود را با Connatix جشن می گیرند.”

مورد
Connatix Connatix (www.connatix.com)، فراهم می کند ابزار هم ناشران و آگهی دهندگان برای بهبود تجربه تبلیغات بومی و ارائه فرصت های کسب درآمد افزایش یافته است. با پیوستن به این شرکت تاسیس اصل: قرار دادن تبلیغات بر اساس محتویات که در یک قالب بومی در سایت منتشر کننده به نظر می رسد و UX را قطع نمی Connatix ناشران رسیدن به 100 درصد تبلیغات پر سرعت کمک می کند. Connatix جای پای قوی در دنیای تبلیغات بومی از زمان تاسیس آن در سال 2014، همکاری با بیش از 1.000 ناشران و شرکای تجاری از جمله تریبون و مردیت و دلتا و بانک مرکزی آمریکا و فورد ایجاد کرده است.

این است که از Connatix مطبوعاتی از 22 نوامبر سال 2016 اقتباس شده است. 

.