اطلاعات می تونن در واقع جمع آوری، این به واقع قابل شناسایی است یا یخ تعميم داده است؟

من شده است خواندن اطراف و پس از برخی از بینش. اگر ما قبول این فرض که تمام تونن جمع آوری داده و در سود فروش آن:-اطلاعات جمع آوری vpn ها شخصی چگونه است؟ این است چیزی برای نگرانی در مورد، به عنوان مثال، ارائه دهنده نرم افزار که فعالیت من با آدرس آی پی من زن و شوهر و یا انجام آنها مخلوط و generalise زمانی که آنها آن را در فروش?

برای دور زدن، نحوه جمع آوری اطلاعات شخصی قابل شناسایی است در زیر راه اندازی کنید؟ -اگر من یک شرکت “پراکسی” مرورگر اجرا افزودنی VPN بیش از شرکت های مختلف نرم افزار شبکه اختصاصی مجازی, که معنا: 1. داده های مرورگر VPN را جمع آوری می شود نشده به من آی پی واقعی نه ادرس برنامه VPN من متصل از طریق? (يوسف/N) 2. داده ها که می رود از طریق مرورگر من را از ارائه دهنده نرم افزار VPN من نقاب است؟ (يوسف/N)

ممنون.

خرید فیلترشکن

3 دیدگاه برای “اطلاعات می تونن در واقع جمع آوری، این به واقع قابل شناسایی است یا یخ تعميم داده است؟”

  1. Not all VPN providers collect and sell identifiable data.

    To answer your 2 questions.

    1. Yes
    2. Yes

    Running a proxy or another VPN over the first VPN will work as you described, but it will slow down your connection considerably. And it’s not really necessary if you choose a decent VPN.

  2. if vpn is really not logging all they collect is judt some speed data so they cam remote check if server is running normally

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.