گوگل بی سر و صدا حذف عبارت “انجام می شود نه بد” از آن کد رفتار

  • گوگل است بی سر و صدا حذف شعار غیر رسمی “می شود نه بد” آن از آن کد رفتار را مقدمه.
  • عبارت هنوز هم می تواند در پایین یافت می شود اما این فقط یک بار ظاهر می شود.
  • “می شود نه بد” بود بخشی از گوگل کد از رفتار تقریبا دو دهه. است

“می شود نه بد” عبارت خوب برای زندگی توسط است، اما همچنین شده است بخشی از گوگل کد از رفتار از سال 2000. تا خال دار توسط Gizmodo ، با این حال، گوگل بی سر و صدا زبان اصلی از آن کد رفتار برداشته است.

آرشیو شده توسط ماشین Wayback ، کد رفتار را مقدمه هنوز شامل زبان “انجام می شود نه بد” را از 21 آوریل سال 2018. حتی اگر کد صفحه انجام می گوید که آن آخرین آوریل 5 روز بود با این حال، عبارت دیگر در مقدمه از تاریخ 4 مه.

حتی اگر مقدمه دیگر شعار غیر رسمی “می شود نه بد” شامل گوگل هنوز هم حفظ اشاره به آن در خط آخر از دوستان: “و… به یاد شود بد نیست و اگر شما چیزی است که شما فکر می کنم درست نیست–صحبت کردن!” مقاله مرتبط

این تغییر قابل توجهی برای یک شرکت است که این گزارش با استفاده از نسخه “به عنوان رمز عبور Wi-Fi در شاتل می شود نه بد” که با استفاده از گوگل به کارکنان به آن کوه مشاهده ستاد حمل و نقل است. هرگز ذهن که عبارت به نوعی برای 18 سال; آن در فرهنگ گوگل تقریبا دو دهه ingrained شد.

حرکت در زمان ویژه جالب در تاریخ گوگل می رسد. همچنین در ماه آوریل بیش از 3.100 کارمندان گوگل امضا نامه درخواست که این شرکت از هواپیماهای بدون سرنشین جنگ برنامه برای وزارت دفاع عقب. نامه ای به پایان می رسد با فراخوان گوگل به رسمیت شناختن آن مسئولیت اخلاقی و معنوی توسط حمایت هرگز جنگ تکنولوژی ساخت.