VPN بازی – واقعیت یا داستانی؟

هنگام بازی آنلاین ، تأخیر مهم است. این باعث شده است که بسیاری از مردم بر این باورند که VPN بازی به سادگی امکان پذیر نیست. پس از همه ، یک VPN اساساً یک مرحله اضافی برای همه داده های شما در راه رسیدن به مقصد معرفی می کند. برای مدتی ، این حکمت متعارف بود.

اما با گذشت زمان ، فناوری پیشرفت کرده است و ارائه دهندگان VPN فناوری را معرفی کرده اند که نه تنها می تواند به تجربه بازی آنلاین شما اینطور احساس کند که اصلا از VPN استفاده نمی کنید ، بلکه در برخی موارد ، حتی سریعتر

چگونه VPN می تواند بر تجربه بازی شما تأثیر بگذارد

هنگام بازی آنلاین ، دو راه اصلی برای ارتباط با افراد دیگر وجود دارد. روش ایده آل این است که بازی دارای سرورهای متمرکز و اختصاصی است. اغلب توسعه دهندگان این موارد را در سرتاسر جهان قرار می دهند تا مطمئن شوند که تا حد ممکن افراد حداقل به یک سرور نزدیک هستند.

روش دیگر که هنوز رایج است اما به دلیل هزینه کمتر ایده آل نیست ، روش P2P (نظیر به نظیر) است. جایی که همه به یک نفر (میزبان) متصل می شوند و همه چیز به دستور این یک نفر است. در صورت انصراف ، کل بازی متوقف می شود و به بازیکن دیگری مهاجرت می کند.

هر دوی این تجربیات بازی های آنلاین به شدت تحت تأثیر تاخیر هستند (اغلب به عنوان پینگ در بازی ها نشان داده می شود). تأخیر شما مدت زمانی است که طول می کشد تا داده های شما به میزبان برسد ، چه پخش کننده دیگری باشد چه سرور اختصاصی. زمان تأخیر معمولاً بر حسب میلی ثانیه اندازه گیری می شود و هرچه کمتر بهتر است. هرچه پینگ شما کمتر باشد ، سریعتر می توانید اطلاعات خود را به سرور برسانید ، در نتیجه بازی آنلاین بسیار روان تری انجام می شود.

معرفی VPN به اتصال بازی آنلاین شما

هنگامی که VPN را به ترکیب وارد می کنید ، داده های شما باید گام دیگری را بردارند تا به جایی که باید برسند برسند. وقتی صحبت از تاخیر می شود این خوب نیست. فرض کنید سرور بازی در آلمان واقع شده است و شما در انگلستان به یک سرور VPN واقع در ایتالیا متصل هستید. اطلاعات شما ابتدا باید به ایتالیا و سپس به آلمان برگردد. با افزایش فاصله فیزیکی که داده های شما باید طی کنند ، پینگ شما افزایش می یابد.

و برای مدتی ، این درست بود ، اگر می خواهید بازی کنید باید بین حریم خصوصی با VPN خود یا یک بازی روان انتخاب کنید. و برای بسیاری از گیمرها ، انتخاب واضح بود. همه ما فقط می خواهیم در پایان یک روز طولانی بنشینیم و سرگرم شویم ، و تجربه بازی ضعیف مطمئناً بخشی از آن نیست. بنابراین ، VPN مجبور شد از صندلی عقب استفاده کند.

فناوری بهبود یافت ، و VPN ها نیز

همانطور که بازی های آنلاین رایج شد ، سرعت اینترنت لزوماً به این سرعت نبود (بسته به محل زندگی شما). بسیاری از مردم با DSL سر و کار داشتند ، محدود به 20 مگابیت بر ثانیه یا بیشتر. و زیرساخت های بازی های آنلاین به اندازه اکنون بالغ نبوده است.

زیرساخت اینترنت نیز طی دو دهه گذشته بسیار پیشرفت کرده است. تا جایی که بسیاری از مردم اینترنت گیگابیت را مستقیماً از طریق کابل های فیبر نوری به خانه خود منتقل می کنند. و مهمتر از همه ، قیمت آن کاملاً شگفت انگیز نیست.

با پیشرفت فناوری شبکه ، VPN ها نیز بهبود یافتند. به عنوان مثال ، hide.me VPN به طور مداوم سرورهای ما را بهبود می بخشد ، زیرا فناوری به کاربران ما بهترین بازی را ارائه می دهد. این مهم است زیرا این افزایش عملکرد و پیشرفت تکنولوژیکی می تواند به غلبه بر معایب فیزیکی که یک VPN با حباب های اضافی خود دارد کمک کند.

بدون ذکر تعداد پروتکل های VPN که آمده و رفته اند. امثال PPTP و L2TP از آن زمان به بعد کنار گذاشته شده و جایگزین افرادی مانند IKEv2 ، WireGuard و SoftEther شده اند.

hide.me VPN Bolt فقط برای این کار ساخته شده است

ما دریافتیم که ویندوز واقعا عملکرد UDP ضعیفی دارد. و بازی ها بیشتر از UDP استفاده می کنند تا TCP زیرا مزایای سرعت آن بیشتر منطقی است. این بدان معناست که اگر در حال بازی آنلاین در ویندوز هستید ، در حال حاضر در وضعیت نامطلوبی قرار دارید. اما این همان جایی است که hide.me VPN Bolt وارد می شود.

اخیراً hide.me VPN Bolt را برای مشتری ویندوز خود منتشر کردیم تا به دور زدن عملکرد ضعیف UDP در ویندوز کمک کند. این کار اساساً با استفاده از TCP تا حد امکان برای جلوگیری از تنگنایی که مایکروسافت با UDP در Windows ایجاد کرده است ، کار می کند. کارایی بولت به حدی است که حتی می تواند سرعت چند گیگابیتی را در سخت افزار کالا فعال کند. شایان ذکر است که Bolt به دلیل پشتیبانی از Bufferbloat برای افرادی با سرعت اینترنت کمتر از 10Mbit مناسب نیست.

این تنها یکی از این پیشرفت ها است که نشان می دهد گام های بلندی که VPN ها در مورد برنامه های حساس به تأخیر مانند بازی های آنلاین می کشند ، داشته است. ناگفته نماند که تعداد زیادی از تغییرات و بهینه سازی هایی که ما در پشت صحنه ایجاد می کنیم.

انتخاب خودکار در برنامه hide.me VPN

پیشرفت مهم دیگر انتخاب سرور خودکار است که در برنامه VPN hide.me داریم. اگر مطمئن نیستید که کدام سرور برای شما مناسب است ، ما می توانیم کار سختی را برای شما انجام دهیم. ما بر اساس فاکتورهای مختلف بهترین سرور را برای شما انتخاب می کنیم تا مطمئن شوید بهترین عملکرد را دارید.

این مهم است تا مطمئن شوید تجربه بازی شما به دلیل انتخاب سرور ضعیف در آن سوی جهان با مشکل روبرو نمی شود. انتخاب سرور خودکار به برآورد حدسیات کمک می کند و به شما امکان می دهد بازی را زودتر شروع کنید.

اما اگر بخواهم سرور را به صورت دستی انتخاب کنم ، چطور؟

ما می دانیم که گاهی اوقات می خواهید انتخاب خود را در مورد سرور VPN انجام دهید ، بنابراین هنگام انتخاب دستی سرور باید به دنبال چه چیزی باشید؟ اصلی ترین چیزی که می خواهید در نظر بگیرید فاصله فیزیکی بین شما ، سرور VPN و سرور بازی است.

بیشتر مواقع ، شما می خواهید سرور VPN را که نزدیکترین به شماست انتخاب کنید. بنابراین ، اگر در لندن زندگی می کنید ، سروری را انتخاب کنید که در آنجا قرار دارد. اما موارد نادری وجود دارد که انتخاب سرور بر اساس محل سرور بازی می تواند منجر به تجربه بهتری شود. اگر این اطلاعات را در اختیار دارید ، چندین سرور مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مناسب است. شانس وجود دارد که این سرور VPN نزدیکترین به شما باشد.

آیا می توانید از VPN روی کنسولی مانند PS5 یا Xbox Series X استفاده کنید؟

مطمئناً می توانید از VPN در جدیدترین کنسول ها استفاده کنید ، اما به آسانی مانند رایانه شخصی نیست. ساده ترین راه برای اتصال کنسول خود از طریق VPN این است که آن را روی روتری نصب کنید که از VPN پشتیبانی می کند. اگر شما یکی ندارید ، ما یک انتخاب کوچک در اینجا ذکر کرده ایم تا به شما در جهت درست کمک کند. و سپس ما راهنماهای عمیقی در دسترس داریم مانند AsusWRT ، DD-WRT ، گوجه فرنگی ، و بسیاری دیگر.

تیم پشتیبانی 24 ساعته و 7 روزه ما اینجاست تا به شما کمک کند!

این فرایند معمولاً از شما می خواهد که سیستم عامل جدیدی را روی روتر خود فلش کنید ، اما این یک فرآیند واقعاً ساده است. و در صورت گیر افتادن ، پشتیبانی فنی 24 ساعته و هفت روزه داریم.

هنگامی که VPN را در روتر خود نصب کردید ، به سرور دلخواه متصل شوید. به سادگی می توانید از کنسول خود استفاده کنید و به VPN متصل می شود! اگر می خواهید فقط چند دستگاه از VPN استفاده کنند ، برخی از سیستم عامل های روتر امکان تقسیم تونل را فراهم می کنند ، بنابراین فقط دستگاه های خاصی از VPN استفاده می کنند.

چگونه یک VPN بازی می تواند به طرق دیگر از شما محافظت کرده و به شما کمک کند

در برابر SWATTING محافظت کنید

بسیاری از افرادی که بازی می کنند آنها را بر روی پلتفرم هایی مانند Twitch نیز پخش می کنند. یک عمل نگران کننده از این به نام "SWATTING" بوجود آمده است. SWATTING زمانی اتفاق می افتد که فردی در موارد اضطراری معمولاً به عنوان تهدید گروگانگیری یا تروریسم تماس می گیرد. این امر منجر به مرگ افراد شده است.

مکان شما تا حدی می تواند توسط آدرس IP شما مشخص شود و این بخشی از چیزی است که SWATTERS برای قرار دادن شما در یک موقعیت مرگبار استفاده خواهد کرد. با استفاده از VPN ، می توانید آدرس IP واقعی خود را پنهان کنید ، با SWATTERS و دیگر Doxxing در این روند مبارزه کنید.

از حملات DDoS اجتناب کنید

DDoS (خدمات توزیع توزیع شده) چیزی است که احتمالاً با آن آشنا هستید. این سیستم در اصل یک سیستم را با تعداد زیادی درخواست از دستگاه های آلوده در اینترنت بمباران می کند. به طور معمول منجر به پایین آمدن سیستم تحت فشار می شود. این هنوز چیزی است که عمدتا برای هدف قرار دادن خدمات یا وب سایت ها استفاده می شود ، اما می تواند در گیمرها نیز استفاده شود. به ویژه اینکه نرم افزار DDoS به راحتی در اینترنت برای کسانی که می دانند کجا باید نگاه کنند یافت می شود.

با استفاده از VPN هنگام بازی ، آدرس IP شما پنهان می شود ، به این معنی که DDoS نمی تواند به دستگاه شما ارسال شود.

حفاظت از گیمرهای آنلاین از طریق Wi-Fi عمومی

امروزه بسیاری از گیمرها هنگام حرکت آنلاین بازی می کنند. این که آیا در کافه ای با استفاده از Wi-Fi عمومی نشسته اید ، یا در حال رفت و آمد خود هستید و از طریق شبکه تلفن همراه بازی می کنید. هر دوی اینها قابلیت آسیب پذیری توسط مهاجمان را دارند. شبکه های آسیب دیده می توانند مواردی مانند جزئیات حساب را فاش کنند. با استفاده از VPN هنگام انجام بازی ها در Wi-Fi عمومی ، خود را در برابر مهاجمانی که سعی در جمع آوری اطلاعات از یک شبکه رمزگذاری نشده دارند ، ایمن می کنید. شما را در بازی ایمن می کند بدون این که نگران این باشید که داده های شما در حال رد شدن هستند.

دور زدن ISP

بسیاری از ISP ها انواع خاصی از ترافیک را کنترل می کنند. مخصوصا در اوقات فراغت. با استفاده از VPN ، ISP نمی داند داده ها چیست ، زیرا رمزگذاری شده است. این بدان معناست که ترافیک شما کاهش نمی یابد ، و تجربه بازی روان تری را ایجاد می کند.

بازی آنلاین قفل منطقه

بیشتر بازی ها شما را به طور خودکار به نزدیکترین سرور متصل می کنند تا کمترین پینگ را به شما ارائه دهند. اما برخی بازی ها این کار را انجام می دهند در حالی که بازی با دوستان شما در منطقه ای دیگر را برای شما غیرممکن می کند. بگویید شما در ایالات متحده هستید و دوستان شما در آلمان هستند. با اتصال به سرور VPN در آلمان می توانید این قفل های منطقه را دور زده و با کسانی که می خواهید بازی کنید. صرف نظر از اینکه کجا هستید.

دور زدن ممنوعیت های ناعادلانه

بسیاری از مردم در طول سال ها در حین بازی مشغول تحریم های ناعادلانه بوده اند. این ممنوعیت ها تمایل دارند آدرس IP خاصی را ممنوع کنند. با استفاده از VPN می توانید این ممنوعیت ها را دور بزنید تا آدرس IP متفاوتی به شما داده شود. به این معنی که می توانید بدون نیاز به محرومیت به بازی بازگردید.

بازی ها را قبل از انتشار در منطقه شما انجام دهید

این بازی مانند گذشته رایج نیست (بسته به پلتفرم) ، اما هنوز هم اتفاق می افتد. بازی ها در زمان های مختلف در سراسر جهان منتشر می شوند. گاهی اوقات فقط چند ساعت طول می کشد ، اما گاهی اوقات می تواند روزها ، هفته ها یا حتی ماه ها باشد.

می توانید از VPN استفاده کنید تا به نظر برسد که در کشوری هستید که بازی قبلاً در آن منتشر شده است ، و بازی باید بدون هیچ تلاشی برای شما باز شود. این بسیار ساده است و به این معنی است که شما زودتر بازی خود را در دست بگیرید.

از قیمت گذاری منطقه ای استفاده کنید

با VPN می توانید به سرورهایی متصل شوید که بازی ها ارزان تر هستند و در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می شود. بیشتر اوقات این بازی ها پس از خرید کاملاً در منطقه شما قابل پخش هستند ، اما بستگی دارد ، بنابراین قبل از آن تحقیقات خود را انجام دهید. این همچنین برای برخی از سیستم عامل ها ، مانند Steam (شرایط خدمات) ToS (شرایط خدمات) ، و ممکن است منجر به ممنوعیت شود. بنابراین ، اگر تصمیم گرفتید از این مسیر بروید ، خود را هشدار داده باشید!

از سانسور و ممنوعیت های کامل اجتناب کنید

قوانین برای اینکه چه چیزی می تواند و چه چیزی نمی تواند در یک بازی باشد ، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. یک مثال معروف این است که سواستیکاها در بازیهای آلمان مجاز نیستند (هرچند این قانون با گذشت زمان در حال سست شدن است). و در واقع یک تجربه شخصی است که من داشتم.

من در آلمان زندگی می کردم وقتی Wolfenstein: The New Order ظاهر شد. اما در Steam ، می توانید به نسخه سانسور شده با Swastikas جایگزین دسترسی پیدا کنید. این لزوماً مسئله مهمی نیست ، اما من برای بازی به زبان آلمانی محدود شده بودم و مطمئناً به اندازه کافی به آلمانی تسلط ندارم تا بتوانم یک بازی را به این زبان انجام دهم. VPN برای نجات! من به یک سرور VPN UK متصل شدم و به بازی بدون سانسور در Steam دسترسی کامل داشتم.

به طور مشابه ، برخی از بازی ها به دلایل مختلف در کشوری کاملاً ممنوع شده اند. با استفاده از VPN ، می توانید این ممنوعیت را دور زده و آنچه را که می خواهید بازی کنید.

VPN بازی – حقیقت!

اگر این سوال را یک دهه پیش یا بیشتر پرسیده بودید ، احتمالاً پاسخ داستانی بود. اما دوستداران hide.me VPN به شدت نوآوری کرده اند تا مطمئن شوند VPN ما سریع ، امن و تا حد ممکن عاری از تاخیر است. به خصوص با معرفی فناوری هایی مانند Bolt که سرعت را حتی بیشتر بهبود می بخشد.

ما مزایای متعددی را که می توانید با استفاده از VPN برای بازی بدست آورید ، شرح داده ایم. این یک توصیه کلی نیست ممکن است متوجه شوید که با بازی های خاص ، VPN می تواند مانع شود. اما احتمالاً این یک استثنا است تا یک قاعده. اگر بازی خود را با hide.me VPN انجام دهید ، تجربه فوق العاده ای خواهید داشت و فراموش خواهید کرد که حتی با VPN بازی می کنید. حتی شامل تمام مزایای اضافه شده در بالا نیست.

هر چند همه VPN ها برابر نیستند. بسیاری از به اصطلاح "VPN بازی" وجود دارد. اما بدون دانش و زیرساختهای وسیع که تنها در طول سالها خدمات قابل جمع آوری است. شما متوجه خواهید شد که VPN hide.me نه تنها یک تجربه بازی عالی بلکه مجموعه ای عالی از ویژگی های همه جانبه VPN را ارائه می دهد.

بهتر است خودتان آن را برای شرایط شخصی خود و بازی هایی که انجام می دهید امتحان کنید. می توانید ببینید آیا برای شما کار می کند یا خیر. ما 30 روز ضمانت بازگشت وجه داریم. این بدان معناست که می توانید VPN hide.me را برای بازی های خود امتحان کنید و اگر از نتایج راضی نیستید ، می توانید پول خود را پس بگیرید. هیچ سوالی پرسیده نشد! ناگفته نماند که تعداد زیادی از ویژگی های دیگر که با hide.me VPN Premium دریافت می کنید مانند 2 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری رمزگذاری شده است. و حتی می توانید کتابخانه های پخش منطقه ای مانند Netflix US ، Disney+، Hulu و بسیاری دیگر را مسدود کنید!


ما دوست داریم این مطالب را برای شما بیاوریم و امیدواریم به شما در حفظ امنیت آنلاین کمک کند. با خیال راحت آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

آیا به استفاده از VPN فکر کرده اید؟

با استفاده از VPN ، امنیت بیشتری را در حین آنلاین و توانایی دور زدن سانسور ، از جمله موارد دیگر ، افزایش می دهید. در اینجا در hide.me همه ما درباره آزادی اینترنت صحبت می کنیم و خوشحالیم که می توانیم آن را برای همه به ارمغان بیاوریم.

VPN hide.me را دریافت کنید! ، لطفاً با تیم پشتیبانی 24 ساعته یا 7 هفته ما یا در [email protected] یا از طریق چت زنده تماس بگیرید.

دسته‌هاPrivacy News، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ،