آنچه آدرس IP من در مورد من در 2021 نشان می دهد

ممکن است قبلاً بدانید که یک VPN (شبکه خصوصی مجازی) آدرس IP شناسایی شما را پنهان می کند تا اطمینان حاصل کند که اشخاص ثالث نمی توانند به داده ها و اطلاعات مربوط به شما دسترسی داشته باشند. این س theال را ایجاد می کند: آدرس IP شما در واقع چه اطلاعاتی در مورد شما نشان می دهد؟

در این مقاله ، ما متوجه می شویم که آدرس IP در مورد شما نشان می دهد و چگونه می توان از هویت خود به صورت آنلاین محافظت کرد. اما ابتدا ، چند تعریف.

آدرس IP چیست و چرا من آن را دارم؟

آدرس IP ، که مخفف آدرس پروتکل اینترنت است ، برچسبی است که برای شناسایی دستگاه یا روتر اینترنت شما استفاده می شود. هر دستگاهی که به اینترنت متصل است – از جمله تلفن ، رایانه ، کنسول بازی و دستگاه خانه هوشمند – دارای آدرس IP خاص خود است. با رشد اینترنت اشیاء (IoT) ، انتظار می رود تعداد کل دستگاه های متصل شده تا سال 2025 به 35 میلیارد دستگاه برسد. آن صفحه سایت نحوه استفاده مردم از اینترنت اساسی است هنگام مرور وب ، دستگاه شما و مرورگر شما داده های خود را با یکدیگر مبادله می کنند ، از جمله جزئیات مربوط به وب سایت های قبلی که بازدید کرده اید.

آنچه آدرس IP من در مورد من نشان می دهد

پاسخ ساده این است که به خودی خود آدرس IP اطلاعات بسیار کمتر از آنچه بسیاری از مردم می ترسند نشان می دهد. این یک ابزار ساده است که برای شناسایی فعالیت شما در وب استفاده می شود. در واقع ، آدرس های IP شما حتی می توانند به صورت دوره ای تغییر کنند. این که آیا آدرس IP شما تغییر می کند و هر چند وقت یکبار تغییر می کند ، به ارائه دهنده خدمات اینترنتی شما بستگی دارد. اما داده های آدرس IP شما می تواند همزمان با سایر شناسه ها مورد استفاده قرار گیرد تا بیشتر آشکار شود.

در اینجا دو قسمت اصلی اطلاعاتی است که یک آدرس IP درباره شما دارد.

موقعیت جغرافیایی

اطلاعات اصلی موجود در یک آدرس IP موقعیت جغرافیایی شما ، یا به عبارت دیگر ، جایی که دستگاه شما واقع شده است قرار دارد. آدرس IP آدرس فیزیکی خاص یا مختصات GPS شما را ارائه نمی دهد ، بلکه تقریبی است. مکان شما به یک منطقه بزرگتر مانند محله ، کد پستی یا شهر تعمیم می یابد.

داده های موقعیت جغرافیایی از آدرس IP شما اغلب نتایج جستجوی شما و همچنین محتوایی را که می توانید به صورت آنلاین مشاهده کنید تعیین می کند.

سابقه مرور وب

سابقه مرور وب شما از طریق آدرس IP شما توسط دو طرف نظارت می شود: سایت (بازدید کنندگان) و ISP شما.

آدرس IP شما به مشاغل کمک می کند فعالیت شما را در وب سایت ها و برنامه ها پیگیری کنند. از آنجایی که آدرس IP شما به هر وب سایتی که بازدید می کنید داده می شود ، ممکن است سوابق ترافیک شما وجود داشته باشد ، مانند گذاشتن ردپای شما در برف. معمولاً ، این ردیابی بد اخلاق نیست ، بلکه به منظور کمک به مشاغل است که در هنگام جلوگیری از فعالیت های مخرب ، نحوه استفاده از وب سایت خود را درک کنند. و مشاغل فقط می توانند آدرس IP شما را در وب سایت های خود پیگیری کنند. به عنوان مثال ، آمازون نمی تواند فعالیت آدرس IP شما را هنگامی که از سایت یا برنامه Amazon.com استفاده نمی کنید ، پیگیری کند. ترافیک اینترنت ، در تمام دستگاه های شما (حتی با حالت ناشناس). این به این دلیل است که آنها مسئولیت قانونی دارند که بتوانند مشتریان خود را بر اساس درخواست مجریان قانون شناسایی کرده و از فعالیت های مخرب جلوگیری کنند.

امنیت سایبری در سال 2021

به خودی خود ، آدرس IP شما داده هایی را آشکار می کند که معمولاً تهدیدی اساسی برای حریم شخصی شما نیستند. این یک عنصر اساسی برای کمک به شما در اتصال به وب سایت ها و برنامه های موجود در اینترنت است. با این حال ، اطلاعات مربوط به موقعیت جغرافیایی و سابقه مرور ، تجربه آنلاین شما را شکل می دهد. و هنگامی که فعالیت آدرس IP با سوابق ترافیک و انتقال داده ها ارجاع داده شود ، به یک شناسه تبدیل می شود.

بسیاری از مردم از VPN برای مخفی کردن آدرس IP خود و محافظت از ترافیک اینترنت خود در برابر ISP خود استفاده می کنند. با استفاده از VPN ، می توانید آدرس IP خود را از طریق مکان دیگری هدایت کنید ، به نظر می رسد که در شهر یا کشور دیگری هستید. این امر بر قیمت خرید آنلاین تأثیر می گذارد ، سانسور بی مورد رسانه ها را کاهش می دهد و از ردیابی دقیق IP توسط وب سایت ها و برنامه ها جلوگیری می کند.

یک VPN همچنین فعالیت مرور وب شما را رمزگذاری می کند تا از جاسوسی توسط هکرها و تماشاچیان ناخوشایند که شبکه شما را به اشتراک می گذارند جلوگیری کند. این امر به ویژه هنگامی مفید است که نیاز دارید از Wi-Fi عمومی در کافی شاپ ، فرودگاه یا هتل استفاده کنید.

موقعیت جغرافیایی و داده های شخصی خود را با VPN مخفی کنید

یکی از کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای افزایش ناشناس بودن و محافظت از هویت خود در وب ، استفاده از VPN است. می توانید IPVanish VPN را فقط با 10.99 دلار در ماه دریافت کنید. با ثبت نام امروز ، اطلاعات شخصی خود را به خوبی حفظ کنید.

دسته‌هاAll Posts، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ،