بلندگوی مهمانی XBOOM 360 ال جی به عنوان یک فانوس غول پیکر عمل می کند – Review Geek

 بلندگوی بلوتوث قابل حمل LG XBOOM 360
LG

شما نمی توانید بدون بلندگوهای شکاف گوش و نورپردازی ضعیف مهمانی داشته باشید. این فقط نظر من نیست ؛ همچنین الهام بخش XBOOM 360 ال جی است ، بلندگوی مهمانی که صدای بلوتوث همه جانبه را با جلوه های نور قابل تنظیم ترکیب می کند. پوشش های پارچه ای زیبا (بورگوندی ، بژ ، مشکی ، سبز یا قهوه ای). می توانید برای گوش دادن بی پایان آن را مستقیماً به دیوار وصل کنید یا آن را از درخت آویزان کنید تا صدا تا حد امکان در سفر حرکت کند. از پیش تعیین شده محیط ، یک پیش تنظیم طبیعت ، و تعداد انگشت شماری از ایستگاه از پیش تنظیم چشمک زن وجود دارد. شما حتی می توانید جلوه های نورپردازی را در یک برنامه سفارشی کنید ، اگرچه ال جی دقیقا مشخص نکرده است که چقدر می توانید سفارشی کنید (من انتظار زیادی ندارم و صادقانه بگویم ، این خوب است).

و به طرز عجیبی ، LG نیز می گوید که یک DJ Effect وجود دارد که به شما امکان می دهد نمونه ها را مخلوط کرده و رکوردهای مجازی را خراش دهید. به نظر جالب می آید ، اما باز هم نمی دانیم که این اثر چگونه کار می کند – برنامه های اختصاصی DJing احتمالاً راهی است.

LG XBOOM 360 در ماه سپتامبر با قیمت 370 دلار عرضه می شود. اکنون می توانید اسپیکر را در B&H سفارش دهید ، اما برای واضح بودن ، تاریخ ارسال رسمی وجود ندارد.

منبع: LG از طریق The Verge

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،