5 بهترین VPN برای لندن در سال 2021 برای ایمنی ، سرعت و جریان

در حالی که اینترنت در لندن عاری از سانسور است ، اطلاعات خصوصی شما ممکن است آسیب پذیر باشد. انگلستان یکی از اعضای بنیانگذار اتحاد 5 چشم است – گروهی از کشورها که فعالیتهای آنلاین شهروندان را زیر نظر دارند و به اشتراک می گذارند.

یک VPN می تواند اطلاعات خصوصی شما را خصوصی نگه دارد . VPN ها از ویژگی های امنیتی پیشرفته استفاده می کنند تا مطمئن شوند هیچ کس نمی تواند به صورت آنلاین بر شما نظارت داشته باشد. بعلاوه ، اگر سرویسی را با شبکه سرور جهانی انتخاب کنید ، VPN شما همچنین می تواند به محتوای بین المللی دسترسی داشته باشد که در غیر این صورت در لندن در دسترس نخواهد بود.

تیم من و من 61 VPN را برای لندن و بهترین ها را برای امنیت و پخش پیدا کرد. همه آنها از داده های شما با ویژگی هایی مانند رمزگذاری درجه نظامی و حفاظت از نشت IP/DNS محافظت می کنند. بهترین VPN های لندن همچنین دارای سرورهای داخل یا نزدیک شهر هستند ، بنابراین سریعترین سرعت را برای پخش ، بازی و اشتراک فایل P2P دریافت خواهید کرد. VPN برای لندن . این سریع ، ایمن بود و به من کمک کرد تا به سایتها و سرویسهای پخش جریانی انگلستان و بین المللی دسترسی داشته باشم. بعلاوه ، من توانستم ExpressVPN را بدون هیچ خطری امتحان کنم ، زیرا 30 روز ضمانت بازگشت قابل اعتماد پول را ارائه می دهد.

بهترین VPN را برای لندن دریافت کنید!

ExpressVPN را امروز بدون ریسک امتحان کنید!

بهترین VPN ها برای لندن-تجزیه و تحلیل کامل (به روز شده در سال 2021)

حفظ حریم خصوصی آنلاین برای کاربران در لندن نگران کننده است زیرا انگلستان در توافقنامه اشتراک اطلاعات 5/9/14 Eyes Alliance شرکت می کند. فعالیت اینترنتی شما در معرض خطر است مگر اینکه توسط VPN محافظت شود.

من ده ها سرویس را آزمایش کردم تا بهترین خدمات را برای جلوگیری از دسترسی شخص ثالث به داده های شما بدون کند شدن اتصال شما پیدا کنم. [19659002] VPN ها حریم خصوصی آنلاین شما را با ویژگی های حریم خصوصی و امنیتی درجه یک تضمین می کنند. بعلاوه ، VPN های موجود در لیست من سرورهایی در لندن دارند که سریعترین سرعت را دارند و شبکه های جهانی آنها به شما کمک می کند تا به محتوای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. ، بنابراین می توانید با اطمینان آنها را امتحان کنید.

1. ExpressVPN-امنیت بالا برای جلوگیری از نقض حریم خصوصی

  • سرعت و مکان سرور: سریعترین VPN برای لندن. 3000 سرور در 90 کشور ، از جمله انگلستان و لندن
  • قابلیت امنیت: 256 بیتی AES رمزگذاری و DNS خصوصی
  • حریم خصوصی داده ها: سیاست عدم ورود به سیستم و خارج از 5/9/14 Eyes Alliance
  • ضمانت بازگشت وجه: 30 روز
  • قابلیت پخش محتوای محلی و جهانی: Netflix (ایالات متحده و بریتانیا) ، پراکسی iPlayer ، Amazon Prime Video ، HBO Max ، Hulu ، ESPN و موارد دیگر
  • سازگار با: Android ، Windows ، iOS ، Mac ، Linux ، Chrome ، Firefox و سایر موارد

وضعیت ExpressVPN ویژگی های امنیتی پیشرفته از حریم خصوصی آنلاین شما در لندن محافظت می کند. VPN با رمزگذاری 256 بیتی نظامی و DNS خصوصی که مرور آنلاین شما را از دید شخص ثالث پنهان می کند ، هویت شما را از چشم کنجکاو پنهان می کند. من حفاظت نشتی ExpressVPN را آزمایش کردم و من نشت IP یا DNS را تشخیص ندادم .

سیاست سخت افزاری عدم ورود به سیستم داده ها و فعالیت آنلاین شما ذخیره یا منتقل نمی شود . ExpressVPN در جزایر ویرجین بریتانیا مستقر است (خارج از اتحاد 5/9/14 Eyes) ، بنابراین لازم نیست داده های خود را به شخص ثالث تحویل دهید.

این همه نیست-VPN از سرورهای RAM فقط استفاده می کند که در هر بار راه اندازی مجدد اطلاعات خود را پاک کنید. من حتی توانستم تنظیمات برنامه خود را تغییر دهم تا اطلاعات شخصی من با VPN به اشتراک گذاشته نشود. من به سرورهای لندن و سایر نقاط اروپا و آمریکای شمالی متصل شدم. اتصال من سریع و قابل اعتماد بود برای اشتراک فایل و بازی بدون تاخیر. همچنین می توانید ویژگی SmartLocation ExpressVPN را روشن کنید تا سریعترین سرور را در نزدیکی خود بیابید.

VPN دارای شبکه جهانی 3000 سرور در 90 کشور است تا بتوانید آزادانه به محتوای بین المللی دسترسی پیدا کنید . من خصوصاً از ویژگی MediaStreamer خوشم آمد. این به شما امکان می دهد از ExpressVPN در دستگاههایی که معمولاً از VPN پشتیبانی نمی کنند استفاده کنید (من از آن برای پخش برنامه ها از حساب Netflix US خود در PlayStation استفاده کردم).

من طراحی برنامه را برای مبتدیان بسیار دوست داشتم. بارگیری و راه اندازی تنها چند دقیقه طول کشید و اتصال به VPN فقط نیاز به فشار دادن دکمه پاور بزرگ روی صفحه اصلی داشت. اگر در هر نقطه ای گیر کردید ، می توانید آموزش های مربوط به دستگاه ExpressVPN را در وب سایت آن مشاهده کنید یا از پشتیبانی مشتری 24/7 آن استفاده کنید.

با یک اشتراک 5 اتصال همزمان دریافت می کنید ، و می توانید ExpressVPN را امتحان کنید رایگان است زیرا 30 روز ضمانت بازگشت پول دارد. من 3 هفته قبل از لغو از اشتراک خود استفاده کردم و درخواست بازپرداخت من تقریباً بلافاصله پردازش شد.

ExpressVPN امروز را امتحان کنید!

2. IPVanish – اتصالات همزمان نامحدود برای محافظت از همه دستگاه های شما

  • سرعت و مکان سرور: اتصالات سریع روشن 1900 سرور در 70 کشور جهان ، از جمله انگلستان ، لندن
  • قابلیت امنیت: رمزنگاری AES 256 بیتی و پروتکل های امنیتی متعدد
  • حریم خصوصی داده ها: خط مشی عدم ورود به سیستم و حفاظت از نشت DNS/IPv6
  • ضمانت بازگشت وجه: 30 روز
  • می تواند محتوای محلی و جهانی را پخش کند: Netflix (ایالات متحده و بریتانیا) ، پراکسی iPlayer ، Amazon Prime Video ، Hulu ، ESPN و موارد دیگر
  • سازگار با: Android ، Windows ، iOS ، Mac ، Linux ، Chrome و سایر موارد

شما می توانید همه دستگاه های خود را همزمان با IPVanish محافظت کنید. با هر اشتراک ، نامحدود ارتباط برقرار کنید. اگر خانه چند دستگاهی دارید یا می خواهید از VPN برای دفتر محافظت کنید ، این کار خوب انجام می شود. IPVanish را با اتصال تمام خانواده به VPN روی دستگاه های خود آزمایش کردم و بدون هیچ مشکلی در همه آنها اجرا شد.

استفاده از برنامه ها نیز آسان است و سازگار با اکثر سیستم عامل ها و دستگاه های اصلی. من از یکی از آموزشهای مفصل وب سایت برای راه اندازی VPN روی روتر خود استفاده کردم (از طریق چت زنده ، ایمیل و تلفن پشتیبانی مشتری اضافی وجود دارد). من همچنین قدردانی می کنم که وب سایت به روز رسانی سرور و خرابی را ارائه می دهد ، بنابراین شما همیشه از عملکرد شبکه خود مطلع هستید. /حفاظت در برابر نشت IPv6. یک سیاست سختگیرانه عدم ورود به سیستم وجود دارد و ، اگرچه در ایالات متحده مستقر است (بخشی از اتحاد چشم 5/9/14) ، VPN ثابت کرده است که گزارش فعالیتهای کاربر را حفظ نمی کند. من واقعاً قدردانی می کنم که IPVanish شبکه سرورهای خود را اداره می کند و خطر ابتلای افراد به اطلاعات شما را کاهش می دهد.

1900 سرور در 70 کشور به این معنی است که می توانید از لندن به حسابهای جریان بین المللی خود دسترسی پیدا کنید . با سرورهای سراسر انگلستان (لندن ، منچستر ، بیرمنگام ، گلاسکو و میدنهد) ، می توانید از حسابهای انگلستان خود در خارج از کشور نیز استفاده کنید . هنگام سفر به خارج از کشور هیچ مشکلی برای دسترسی به پراکسی iPlayer و ITV Hub نداشتم.

با اتصال به چند سرور محلی لندن ، سرعت IPVanish را آزمایش کردم و سرعت من برای پخش در UHD بدون بافر به اندازه کافی سریع بود. اشتراک فایل نیز بسیار سریع بود. VPN پهنای باند نامحدودی به شما می دهد ، بنابراین من توانستم بدون محدودیت تورنت کنم.

شما می توانید IPVanish را بدون ریسک امتحان کنید زیرا 30 روز ضمانت بازگشت پول دارد. من اشتراک خود را از طریق وب سایت VPN لغو کردم و بازپرداخت من پس از 3 روز صادر شد.

IPVanish Today را امتحان کنید!

3. CyberGhost – به طور خودکار هنگام تشخیص WiFi عمومی برای حفاظت بیشتر راه اندازی می شود

  • سرعت و مکان سرور: سرعت قابل اعتماد در همه 7180 سرور در 91 کشور جهان ، با 460 سرور مستقر در لندن
  • قابلیت امنیت: رمزگذاری قوی و چندین پروتکل امنیتی
  • حریم خصوصی داده ها: خط مشی عدم ورود به سیستم ، حفاظت از نشت DNS/IPv6 و سرورهای NoSpy
  • ضمانت بازگشت وجه: 45 روز
  • می تواند محتوای محلی و جهانی را پخش کند : Netflix (ایالات متحده و بریتانیا) ، پراکسی iPlayer ، Amazon Prime Video ، HBO Max ، Hulu ، ESPN و موارد دیگر
  • سازگار با: Android ، Windows ، iOS ، Mac ، Linux ، Chrome ، Firefox ، و سایر موارد

CyberGhost برای صفحه عالی است کاربران WiFi محلی در لندن. نقاط داغ عمومی معمولاً ایمن نیستند و هنگام اتصال شما را در برابر حملات سایبری آسیب پذیر می کند. CyberGhost به شما این امکان را می دهد که هر زمان که دستگاه شما یک شبکه عمومی جدید را تشخیص می دهد ، یک اتصال VPN شروع کنید – به طور خودکار از شما در برابر هکرها محافظت می کند .

من CyberGhost را با اتصال به چند شبکه عمومی آزمایش کردم و VPN هر کدام را راه اندازی کرد زمان. مسدود کننده تبلیغات آن همچنین از من در برابر نرم افزارهای مخرب محافظت می کند ، که اغلب تبلیغات را در WiFi عمومی پخش می کند. رمزگذاری AES 256 بیتی ، پروتکل های امنیتی متعدد و سیاست سختگیرانه عدم ورود به سیستم امنیت و حریم خصوصی بیشتری را ارائه می دهد. من قادر به اشتراک در CyberGhost بدون نیاز به به اشتراک گذاشتن اطلاعات کارت اعتباری با VPN هستم. سفر به خارج از پایتخت VPN حتی سرورهای بهینه سازی شده برای پخش ، بازی و تورنت را نیز دارد.

من سرعت CyberGhost را روی سرورهای جریان آن آزمایش کردم – من Netflix UK و پراکسی iPlayer را بدون هیچ مشکلی تماشا کردم . سرورهای بهینه شده در برنامه من همگی با پلتفرم و کشوری که می توانستند آنها را مسدود کنند برچسب گذاری شده اند ، بنابراین پیدا کردن سرور مناسب بسیار آسان است. . برقراری اتصال VPN فقط با یک کلیک انجام می شود و ویژگی های سفارشی سازی در تنظیمات برنامه سخت نیست.

برنامه های ماهانه CyberGhost کمی گران است ، اما اشتراک سالانه آن بسیار مقرون به صرفه است. هر اشتراک همچنین دارای 7 اتصال همزمان است.

VPN ارائه می دهد 45 روز ضمانت بازگشت وجه فراوان برای شما برای آزمایش CyberGhost بدون خطر. روند بازپرداخت از طریق چت زنده 24 ساعته و 7 روزه ساده بود و پول من تنها در چند روز بازگردانده شد.

CyberGhost Today را امتحان کنید!

4. دسترسی به اینترنت خصوصی – تنظیمات قابل تنظیم برای مطابقت با نیازهای VPN شما

  • سرعت سرور و مکان: یک VPN سریع با 29650 سرور در 70 کشور جهان ، از جمله انگلستان – لندن
  • قابلیت امنیت: استانداردهای رمزگذاری متعدد و پروتکل های امنیتی
  • حریم خصوصی داده ها: سوئیچ خودکار کشتن و گزارشات را حفظ نمی کند
  • ضمانت بازگشت وجه: 30 روز
  • می تواند محتوای محلی و جهانی را پخش کند: Netflix (ایالات متحده و بریتانیا) ، Amazon Prime Video ، SkyTV ، BT Sport ، ESPN و موارد دیگر
  • سازگار با: Android ، Windows ، iOS ، Mac ، Linux ، Chrome ، Firefox و سایر موارد

دسترسی به اینترنت خصوصی از هویت و مکان شما محافظت می کند با ویژگی های حریم خصوصی قابل تنظیم من توانستم بین رمزگذاری AES 256 بیتی/128 بیتی و چندین پروتکل امنیتی مانند PPTP ، OpenVPN ، WireGuard و L2TP یکی را انتخاب کنم. به خوبی کار میکند. برای من تبلیغات در چندین وب سایت را با موفقیت مسدود کرد. اگر از داده های تلفن همراه استفاده می کنید ، این ویژگی واقعاً مفید است زیرا هیچ یک از داده های شما برای بارگیری تبلیغات هدر نمی رود. مبتدی برنامه های PIA بصری و ساده هستند. بارگیری ، نصب و استفاده از برنامه با تنظیمات سفارشی آن در عرض چند دقیقه. هنگام ورود به سیستم ، به طور خودکار به سریعترین سرور منطقه خود متصل می شوید.

با این حال ، اگر بخواهید ، می توانید به صورت دستی از لیستی که سرورها را بر اساس سرعت رتبه بندی می کند ، انتخاب کنید. وقتی سرعت PIA را برای لندن آزمایش کردم ، همه سرورها عملکرد یکسانی نداشتند ، اما تعداد زیادی از سرورها وجود داشت که پیدا کردن یکی از آنها بسیار طول نکشید.

PIA دارای شبکه وسیعی از 29650 سرور در 70 کشور است ، از جمله انگلستان. من توانستم از هر دو حساب Netflix ایالات متحده و بریتانیا جریان داشته باشم و با خیال راحت به حساب بانکی ایالات متحده ام از لندن دسترسی پیدا کنم.

همه سرورهای VPN از ترافیک P2P پشتیبانی می کنند ، هیچ محدودیتی در پهنای باند وجود ندارد و PIA به پورت اجازه می دهد حمل و نقل – بنابراین اگر به طور مرتب تورنت کنید نیز انتخاب خوبی است.

برای اکثر سیستم عامل ها و دستگاه ها برنامه هایی وجود دارد و می توانید حداکثر 10 دستگاه را به طور همزمان متصل کنید. من از پشتیبانی 24 ساعته و 7 روزه آنلاین و آموزشهای آنلاین استفاده کردم و در شروع کار آنها را به همان اندازه مفید دیدم.

هنگام استفاده از ضمانت بازگشت پول ، می توانید PIA را به مدت 30 روز رایگان امتحان کنید. من خودم روند بازپرداخت را آزمایش کردم و پولم را ظرف 5 روز کاری پس گرفتم.

PIA Today را امتحان کنید!

5. PrivateVPN – آسان برای استفاده از VPN که برای مبتدیان عالی است

  • سرعت و مکان سرور: اتصالات بسیار سریع ، با 100 سرور در 60 کشور جهان ، از جمله انگلستان ، لندن
  • قابلیت امنیت: چندین پروتکل امنیتی و رمزگذاری ، و حالت مخفی کاری
  • حریم خصوصی داده ها: نشت DNS/IPv6/WebRTC حفاظت و سیاست عدم ثبت اطلاعات
  • ضمانت بازگشت وجه: 30 روز
  • می تواند محتوای محلی و جهانی را پخش کند: Netflix (ایالات متحده و بریتانیا) ، پراکسی iPlayer ، آمازون Prime Video ، Hulu ، ESPN و موارد دیگر
  • سازگار با: Android ، Windows ، iOS ، Mac ، Linux و سایر موارد

اگر با VPN ها تازه کار هستید ، PrivateVPN یک گزینه عالی است. برنامه های آن سبک وزن هستند ، بنابراین حتی در دستگاه های قدیمی نیز به خوبی کار می کنند و یک فرآیند نصب و پیکربندی ساده دارند. هنگام آزمایش PrivateVPN ، متوجه شدم به شما این امکان را می دهد که از "حالت ساده" برای مبتدیان (تنظیمات از پیش تنظیم شده) و "حالت پیشرفته" (تنظیمات متناسب با نیازهای خود) استفاده کنید.

حتی راهنمایی از راه دور برای نصب ، پیکربندی و عیب یابی اولیه. در حالی که پشتیبانی گپ VPN فقط 22 ساعت در روز در دسترس است ، من توانستم مستقیماً از توسعه دهندگان آنها پاسخ بگیرم. من برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی VPN در روتر خود تماس گرفتم و پاسخهای مفصل و مفیدی دریافت کردم.

VPN خصوصی دارای 100 سرور در 60 کشور از جمله لندن و دیگر شهرهای انگلستان است. اگرچه تعداد سرورها نسبتاً اندک است ، شبکه در سراسر جهان گسترش یافته و برای رفع انسداد محتوا به خوبی کار می کند.

پهنای باند نامحدود ، پشتیبانی کامل P2P و ارسال پورت PrivateVPN را برای تورنت نیز عالی می کند. بعلاوه ، VPN دارای سرعت بالایی است . من به یک سرور لندن متصل شدم تا فیلم ها را پخش کنم و در عین حال بازی های آنلاین انجام دهم. من هیچ گونه بافر یا تاخیری را تجربه نکردم ، و ارتباط من در تمام مدت ثابت ماند.

ویژگی های امنیتی قوی از حریم خصوصی شما محافظت می کند. رمزگذاری درجه نظامی و سوئیچ kill به طور خودکار در برنامه های من فعال شد. من همچنین نشت DNS یا IP را تجربه نکردم. ورود عمیق به سیاست حفظ حریم خصوصی من را قانع کرد که PrivateVPN هیچ یک از اطلاعات شما را وارد نمی کند .

من برنامه هایی برای همه سیستم عامل های اصلی پیدا کردم و همزمان 6 دستگاه را با یک اشتراک متصل کردم – ساخت VPN از نظر قیمت خوب است.

اگر ترجیح می دهید PrivateVPN را به مدت کوتاه به صورت رایگان امتحان کنید ، می توانید با 30 روز ضمانت بازگشت پول آن را امتحان کنید. من مجبور شدم به نماینده VPN بگویم که چرا می خواهم لغو کنم ، اما سپس پولم را ظرف 7 روز پس گرفتم.

امروز PrivateVPN را امتحان کنید!

راهنمای سریع: نحوه تنظیم VPN برای لندن

  1. بارگیری یک VPN با یک شبکه بزرگ ، از جمله سرورهای داخل یا نزدیک محل شما برای پشتیبانی جریان بی وقفه توصیه می کنم ExpressVPN را امتحان کنید زیرا دارای سرعت بسیار زیاد ، امنیت فوق العاده و شبکه عظیمی است که سرورهای زیادی را در لندن شامل می شود.
  2. به یک سرور متصل شوید. برای دسترسی به محتوا از انگلستان ، به سروری در کشور وصل شوید. برای دسترسی به خدمات و وب سایت های سایر کشورها ، به سروری از آن محل متصل شوید.
  3. شروع به مرور! هنگام مرور و پخش محتوای محلی و بین المللی ، فعالیت آنلاین شما خصوصی باقی می ماند. [19659108] نکاتی در مورد نحوه انتخاب بهترین VPN برای لندن

    برای انتخاب VPN ای که تمام نیازهای شما را برآورده می کند ، می توانید از معیارهای زیر برای یافتن بهترین VPN ها برای لندن استفاده کنید:

    • امنیت قوی. اگر نگران نظارت ، جنایت سایبری یا سرقت داده هستید ، VPN را انتخاب کنید که دارای طیف وسیعی از ویژگی های امنیتی است. اینها شامل رمزگذاری درجه نظامی ، سوئیچ kill و حفاظت در برابر نشت IPv6/DNS است. این ویژگی ها از نشت تصادفی داده ها جلوگیری می کند و هویت ، مکان و فعالیت آنلاین شما را تحت نظارت هیچکس قرار نمی دهد.
    • خط مشی عدم ثبت. با اطمینان از اینکه VPN شما به یک سیاست سختگیرانه بدون ورود به سیستم پایبند است ، داده های مرور خود را خصوصی نگه دارید ، به عنوان مثال ، اطلاعات شخصی شما را جمع آوری یا حفظ نمی کند.
    • سرعت سریع. اتصال به هر VPN می تواند سرعت اینترنت شما را کاهش دهد ، اما هنگام استفاده از بهترین خدمات ، این افت ناچیز است. برای لندن ، VPN شما به طور ایده آل باید سرورهای داخل یا نزدیک شهر داشته باشد زیرا به دلیل موقعیت جغرافیایی سریع ترین سرعت را دریافت خواهید کرد.
    • شبکه سرور جهانی. VPN هایی با شبکه های گسترده می توانند محدودیت های جغرافیایی را به راحتی دور بزنند ، مانند مواردی که من انتخاب کرده ام. اگر می خواهید به وب سایت ها و محتوای بین المللی دسترسی پیدا کنید ، به دنبال VPN با سرورهای داخل یا نزدیک به آن کشور باشید.
    • اتصالات چند دستگاه. همه ما این روزها از چندین دستگاه استفاده می کنیم ، بنابراین VPN شما باید همه آنها را با یک اشتراک ایمن کند. VPN هایی که برای لندن انتخاب کرده ام چندین اتصال همزمان و برنامه سازگار با اکثر سیستم عامل ها را ارائه می دهند.
    • پشتیبانی مشتری. یک سرویس VPN خوب باید بتواند به س questionsالات شما پاسخ دهد و هر زمان که به کمک احتیاج دارید ، مشکلات را حل کند. VPN های موجود در لیست من منابع متعددی مانند آموزش ها ، راهنماها و گزینه ای برای دریافت پشتیبانی تک به تک از طریق چت زنده و ایمیل ارائه می دهند.
    • سهولت استفاده. یک برنامه VPN خوب طراحی شده که نصب و پیکربندی آن آسان است ضروری است. VPN های توصیه شده من برای لندن این کار را انجام می دهند و آماده هستند تا در عرض چند دقیقه بروند.
    • ضمانت بازگشت وجه. یک سیاست بازپرداخت آزمایش شده و آزمایش شده به شما این آزادی را می دهد که قبل از انجام تعهد ، تعیین کنید که آیا VPN مناسب است یا خیر. VPN های موجود در لیست من دارای ضمانت بازگشت پول هستند ، بنابراین می توانید آنها را با اطمینان امتحان کنید.

    ExpressVPN امروز را امتحان کنید!

    سوالات متداول در مورد استفاده از VPN در لندن

    آیا استفاده از VPN در انگلستان قانونی است؟

    بله ، می توانید از VPN در انگلستان استفاده کنید – تا زمانی که برای فعالیت قانونی باشد. یک VPN می تواند شما را از ردیاب ها و جرایم سایبری در امان نگه دارد در حالی که به شما امکان می دهد به خدمات و حساب های جاری خود در کشورهای مختلف دسترسی داشته باشید.

    ExpressVPN برای لندن بهترین است زیرا اتصالات سریع و ویژگی های امنیتی قوی را ارائه می دهد. به علاوه ، ExpressVPN 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد.

    چرا به VPN برای لندن احتیاج دارم؟

    انگلستان بخشی از اتحاد 5 چشم است. این بدان معناست که ، در حالی که استفاده از اینترنت در بریتانیا محدود نیست ، نگرانی هایی در مورد حریم خصوصی داده ها و نظارت بر فعالیت آنلاین وجود دارد.

    شما می توانید این نگرانی ها را با یکی از VPN های موجود در این لیست برطرف کنید. ارتباطات شما رمزگذاری می شود و مکان شما پنهان می شود تا بتوانید آزادانه مرور کنید.

    آیا می توانم از VPN رایگان در لندن استفاده کنم؟

    بله ، اما استفاده از VPN رایگان را توصیه نمی کنم. خدمات رایگان با محدودیت هایی در سرعت ، پهنای باند و گاهی حتی ویژگی های امنیتی همراه است. معمولاً از شما خواسته می شود تا برای دسترسی کامل به یک اشتراک پولی ارتقا دهید ، بنابراین حتی این VPN های رایگان واقعا رایگان نیستند. 19459005. انواع نظارت و ردیابی ، اعم از دولت ، تبلیغ کنندگان یا شبکه های اجتماعی. اگر از وای فای عمومی در لندن مکرراً استفاده می کنید ، در معرض خطر هکرها و حملات سایبری نیز هستید. بدون محدودیت.

    من ExpressVPN را برای لندن توصیه می کنم زیرا سریعترین برای پخش و مرور و دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته است. از همه بهتر ، می توانید ExpressVPN را به مدت 30 روز امتحان کنید و اگر 100٪ راضی نیستید پول خود را پس بگیرید.

    به طور خلاصه ، اینجا بهترین VPN های لندن


دیدن کنید

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،