7 بهترین VPN برای تگزاس در سال 2021 برای ایمنی ، سرعت و جریان

اگر می خواهید از یکی از نقاط مختلف WiFi عمومی تگزاس استفاده کنید ، به یک VPN احتیاج دارید که بتواند شما را از هکرها و جرایم سایبری مصون نگه دارد . شبکه های عمومی غالباً ایمن نیستند و آنها و شما – در برابر انواع حملات سایبری آسیب پذیر می شوند.

یک VPN همچنین می تواند به شما در رفع انسداد محتوای بین المللی که ممکن است در ایالت موجود نباشد ، کمک کند. اگر اهل تگزاسی هستید که به خارج از کشور سفر می کنید ، حتی می توانید از VPN خود برای دسترسی ایمن به خدمات و محتوای محلی خود استفاده کنید – بنابراین می توانید در خارج از کشور از تگزاس رنجرز یا دالاس ماوریکس پشتیبانی کنید.

من و تیمم بیش از 80 VPN را برای تگزاس آزمایش کردیم. برای پیدا کردن بهترین ها برای حفظ امنیت آنلاین و دسترسی به اینترنت باز. ما همچنین سرعت ها را آزمایش کردیم تا مطمئن شویم که می توانید بدون قربانی کردن اینترنت پرسرعت تگزاس ، مرور و پخش کنید.

بهترین انتخاب من برای تگزاس ExpressVPN است. سریع ، امن است و هزاران سرور در سراسر جهان دارد. به علاوه ، می توانید ExpressVPN را بدون تردید امتحان کنید ، زیرا 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد.

بهترین VPN را برای تگزاس امروز دریافت کنید!

ExpressVPN را امروز بدون ریسک امتحان کنید!

بهترین VPN برای تگزاس-تجزیه و تحلیل کامل (به روز شده در 2021)

تگزاس در ایالات متحده است ، که بخشی از اتحاد 5 چشم است. چشم 5 گروهی از کشورها هستند که اطلاعات شهروندان را جمع آوری و به اشتراک می گذارند. استفاده از VPN امن می تواند داده های شما را در دستان اشتباه قرار ندهد.

VPN های موجود در این لیست همگی دارای خصوصیات خصوصی و امنیتی قابل توجهی هستند. من همچنین به دنبال VPN هایی با سرور در تگزاس و سراسر ایالات متحده بودم تا سریعترین سرعت را در این کشور به شما ارائه کنم. بهترین VPN های تگزاس همگی ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند تا بتوانید با اطمینان آنها را امتحان کنید.

1. ExpressVPN – سرعتهای فوق العاده سریع برای پخش مستقیم ورزشهای زنده بدون بافر

  • سرعت و مکان سرور: سرعتهای برتر با 3000 سرورهای 90 کشور ، از جمله دالاس ، تگزاس
  • قابلیت امنیت: رمزگذاری 256 بیتی AES و رازداری کامل پیشرو
  • حفظ حریم خصوصی داده ها: یک سوئیچ kill و عدم ورود به سیستم Policy
  • ضمانت بازگشت وجه: 30 روز
  • قابلیت پخش محتوای محلی و جهانی: Netflix (ایالات متحده) ، ESPN ، Hulu ، YouTube TV ، Disney+، پراکسی iPlayer ، Amazon Prime Video ، و دیگر موارد
  • سازگار با: Windows، iOS، Mac، Android، Linux، Chrome، Firefox و موارد دیگر

با ExpressVPN ، سرعت اتصال شما بسیار سریع باقی می ماند. من بعد از اتصال به سرور در دالاس به سختی متوجه کاهش سرعت شدم. برای سریع ترین سرعت ، توصیه می کنم از پروتکل امنیتی اختصاصی VPN (Lightway) استفاده کنید ، که سریعتر از پروتکل های دیگر است.

سرعت سریع خبر خوبی برای تورنت است. ExpressVPN به ترافیک P2P در همه سرورهای خود اجازه می دهد. همچنین پهنای باند نامحدود دریافت می کنید ، بنابراین هنگام بارگذاری یا بارگیری فایل ها نیازی به نگرانی در مورد محدودیت داده ها ندارید. هنگام آزمایش VPN با BitTorrent هیچ تاخیری نداشتم.

اگر از تگزاس دیدن می کنید از طریق 3000 سرور در 90 کشور به محتوا و خدمات بین المللی دسترسی پیدا می کنید . من هنگام آزمایش ExpressVPN قادر به استفاده از حساب بانکی بریتانیا در خارج از کشور بودم. من همچنین می توانم از حساب Netflix و iPlayer پراکسی خود در UHD بدون بافر جریان دهم.

VPN برای جویندگان حریم خصوصی مناسب است. یکی از ویژگی های مورد علاقه من Network Lock است ، سوئیچ kill ساخته شده در ExpressVPN. اگر VPN به طور غیرمنتظره ای از کار بیفتد (که بسیار نادر است) شما را از اینترنت قطع می کند. سیاست عدم ورود به سیستم به این معنی است که ExpressVPN عادت های مرور و سایر اطلاعات حساس شما را جمع آوری ، ذخیره یا به اشتراک نمی گذارد. حتی می توانید با بیت کوین هزینه ناشناس بودن را پرداخت کنید.

راه اندازی و استفاده از برنامه های دسکتاپ و تلفن همراه آسان است. یک نکته سریع: من و خانواده ام تمایل داریم از بیش از 5 دستگاه به طور همزمان استفاده کنیم ، بنابراین VPN را روی روتر خود نصب کردم. به این ترتیب ، می توانید از همه دستگاه های موجود در شبکه خانگی خود محافظت کنید. حتی می توانید جدیدترین بازی Texas Longhorn را روی نینتندو سوییچ خود با MediaStreamer تماشا کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد از ExpressVPN در دستگاه هایی که معمولاً از VPN پشتیبانی نمی کنند استفاده کنید.

شما می توانید ExpressVPN را بدون ریسک امتحان کنید زیرا 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد. اگر احساس می کنید ExpressVPN مناسب نیست ، می توانید درخواست بازپرداخت کنید. من با لغو اشتراک خود از طریق چت زنده 24 ساعته و 7 روزه ، خط مشی را آزمایش کردم و بازپرداخت در 3 روز کاری به حساب PayPal من برگشت.

ExpressVPN امروز را امتحان کنید!

2. IPVanish – ویژگی تقلا برای دسترسی بی دردسر به محتوای مورد نیاز شما

  • سرعت سرور و مکان: سرعت های قابل اعتماد در همه 1،900 سرور در 70 کشور ، از جمله سرورهای دالاس و هوستون
  • قابلیت امنیت: ایمن DNS ، OpenVPN Scramble و رمزگذاری AES 256 بیتی
  • حریم خصوصی داده ها: سیاست عدم ورود به سیستم ، حفاظت از نشت DNS/IPv6 و سوئیچ kill
  • ضمانت بازگشت وجه: 30 روز
  • می تواند محتوای محلی و جهانی را پخش کند: Netflix (ایالات متحده ) ، ESPN ، Hulu ، YouTube TV ، Disney+، پراکسی iPlayer ، Amazon Prime Video و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows، iOS، Mac، Android، Linux، Chrome، و سایر موارد

IPVanish دسترسی به خدمات ایالات متحده را هنگام سفر به خارج آسان می کند. ویژگی Scramble ترافیک VPN شما را به عنوان ترافیک معمولی اینترنت پنهان می کند تا حتی از پیچیده ترین بلوک های جغرافیایی نیز دور شود. من در حالی که بدون هیچ مشکلی در سفر بودم با آخرین نسخه اصلی Hulu آشنا شدم. 1900 سرور در 70 کشور وجود دارد ، بنابراین تقریباً در هر کجا می توانید حسابهای خود را مسدود کنید .

من سرعت IPVanish را آزمایش کردم و از نتایج خود راضی بودم. VPN به اندازه کافی سریع برای پخش UHD ، تورنت و حتی بازی است. بعلاوه ، پهنای باند نامحدودی را ارائه می دهد تا بتوانید هر چقدر که دوست دارید فیلم تماشا کنید.

با چنین سرعتی ، استفاده مورد علاقه من از IPVanish هنگام سفر VoIP است. لازم نیست نگران تماس های متوقف شده باشید زیرا VPN بسیار سریعتر از سرعت بارگیری 28 مگابیت بر ثانیه است که برای اتصال صاف لازم است. داده های خصوصی خصوصی می مانند . VPN همچنین دارای یک سوئیچ kill برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض تصادفی در صورت خرابی VPN است. من در طول آزمایشات خود نشتی IP یا DNS پیدا نکردم.

شما حتی Remip Device Wiping را برای جلوگیری از نقض احتمالی داده ها هنگام انتخاب طرح VPN + Backup از IPVanish دریافت می کنید. این اشتراک همچنین با بازیابی اطلاعات برای راه اندازی سریع هنگام دریافت دستگاه جدید همراه است. از آنجا که من از دستگاه های خود برای کار استفاده می کنم ، این ویژگی امتیاز قابل توجهی بود.

من اتصالات دستگاه نامحدود را با یک مجوز دریافت کردم ، بنابراین می توانید تمام دستگاه های خانگی و تلفن همراه خود را پوشش دهید. می توانید برنامه را برای همه دستگاه های اصلی بارگیری کنید ، و IPVanish به سرعت نصب می شود . من توانستم در عرض چند دقیقه به سرور متصل شوم. اگر احتیاج به کمک دارید ، چت زنده به صورت 24 ساعته در دسترس است .

با استفاده از ضمانت بازگشت وجه آن ، IPVanish را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید. حتی نیازی به تماس با پشتیبانی برای دریافت بازپرداخت ندارم. من فقط آن را از طریق وب سایت لغو کردم ، و پول ظرف یک هفته به کارت اعتباری من برگشت.

IPVanish Today را امتحان کنید!

3. CyberGhost – محافظت از وای فای خودکار برای ایمن نگه داشتن شما در اینترنت

  • سرعت و مکان سرور: سرعتهای استثنایی با 7،260 سرور در 90 کشور جهان ، از جمله 70+ سرور در تگزاس
  • قابلیت امنیت: رمزگذاری AES 256 بیتی و پروتکل OpenVPN
  • حریم خصوصی داده ها: سرورهای NoSpy و سوئیچ kill
  • ضمانت بازگشت وجه: 45 روز
  • می تواند محتوای محلی و جهانی را پخش کند: Netflix (ایالات متحده) ، ESPN ، Hulu ، YouTube TV ، Disney+، iPlayer پراکسی ، Amazon Prime Video و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows، iOS، Mac، Android، Linux، Chrome، Firefox و سایر موارد

CyberGhost از اطلاعات و دستگاه های شما در WiFi عمومی محافظت می کند. ویژگی محافظت از WiFi به صورت خودکار به شما امکان می دهد VPN را طوری تنظیم کنید که هر زمان که دستگاه شما یک شبکه WiFi عمومی جدید را تشخیص می دهد راه اندازی شود.

من تنظیمات امنیتی CyberGhost را آزمایش کردم و خوشحال شدم که دیدم اکثر این ویژگی ها به طور پیش فرض به جز حفاظت از WiFi فعال هستند. برای فعال کردن ویژگی WiFi ، من فقط باید به تنظیمات دسترسی پیدا می کردم ، روی WiFi کلیک می کردم و روی دکمه برای روشن کردن آن کلیک می کردم.

تصمیم گرفتم به طرح نهایی ارتقا دهم و با هزینه اضافی کمی به سرورهای NoSpy CyberGhost دسترسی پیدا کنم. سرورهای NoSpy متعلق به تیم VPN برای کنترل بهتر دسترسی و نگهداری هستند. این بدان معناست که شما هرگز نگران نرم افزارهای امنیتی قدیمی روی سرورها نباشید ، بنابراین داده های شما ایمن می مانند .

سرورهایی که من آزمایش کردم با سرعت سرسام آوری کار می کردند. در تماشای تلویزیون YouTube با کیفیت HD مشکلی نداشتم. هر چقدر فیلم می خواهید بارگیری کنید زیرا محدودیت پهنای باند نیز وجود ندارد .

تقریباً از هر نقطه با استفاده از یکی از 70+ سرور در تگزاس ، رنجرز ، ماوریکس یا تگزاسی را به صورت زنده تماشا کنید. اگر از تگزاس دیدن می کنید ، همچنین می توانید به راحتی به حساب های کشور خود با بیش از 7،260 سرور در 90 کشور دسترسی پیدا کنید.

برنامه های VPN کاربر پسند هستند و برای همه عملیات اصلی در دسترس هستند. سیستم های. من توانستم CyberGhost را در چند دقیقه نصب و راه اندازی کنم.

از 45 روز ضمانت بازگشت پول CyberGhost استفاده کنید و از 7 دستگاه همزمان در هر مجوز بهره مند شوید. من برای درخواست بازپرداخت از طریق چت زنده با پشتیبانی مشتریان تماس گرفتم و یکی از آنها در Mastercard من در 5 روز صادر شد.

CyberGhost today را امتحان کنید!

4. دسترسی به اینترنت خصوصی (PIA) – سرورهای 70 کشور برای دسترسی به سایت ها و خدمات جهانی

  • سرعت و مکان سرور: سرعت فوق العاده با 29،710 سرور در 70 کشور جهان ، از جمله تگزاس
  • قابلیت امنیت: 256 بیتی رمزگذاری AES
  • حفظ حریم خصوصی داده ها: A شماره خط مشی وبلاگ و حفاظت از نشت DNS/IPv6
  • ضمانت بازگشت وجه: 30 روز
  • می تواند محتوای محلی و جهانی را پخش کند: Netflix (ایالات متحده) ، ESPN ، YouTube TV ، Disney+، Amazon Prime Video و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows، iOS، Mac، Android، Linux، Chrome، Firefox و سایر موارد

دسترسی به اینترنت خصوصی (PIA) دارای سرورهای زیادی در تگزاس و در سراسر ایالات متحده. در خارج از کشور ، من توانستم خدمات و سرویسهای پخش آنلاین ایالات متحده را بدون هیچ مشکلی مسدود کنم. همچنین 29،710 سرور در 70 کشور وجود دارد ، بنابراین می توانید به راحتی به حساب های بین المللی خود نیز دسترسی داشته باشید.

سرورهایی که من امتحان کردم سریع بودند. من سرعت PIA را آزمایش کردم و در حساب Netflix US خود در Ultra HD بدون وقفه برنامه ها را تماشا کردم. شما می توانید به سرعت فایلهای بزرگ را بارگذاری و بارگیری کنید ، زیرا PIA پهنای باند شما را محدود نمی کند. خوشبختانه ، من توانستم به سروری در مکان دیگری در ایالات متحده تغییر وضعیت دهم و از این طریق به آن دسترسی پیدا کنم.

ویژگی های امنیتی قوی از حریم خصوصی شما محافظت می کند. علاوه بر رمزگذاری 256 بیتی AES و سیاست عدم ورود به سیستم ، PIA از نشت محافظت می کند تا از هویت اطلاعات شما جلوگیری شود. من خودم آن را آزمایش کردم و هیچ نشتی پیدا نکردم.

راه اندازی VPN کمتر از 5 دقیقه طول می کشد. علاوه بر این ، استفاده از این برنامه آسان است و برای اکثر دستگاه ها در دسترس است. من آن را بر روی تلفن همراه (Android) و رایانه شخصی خود نصب کردم و به سرعت به سرور متصل شدم. در صورت داشتن هرگونه مشکل ، می توانید با پشتیبانی چت زنده آگاه تماس بگیرید.

از 30 روز ضمانت بازگشت پول PIA برای آزمایش سرویس استفاده کنید. VPN حتی شما را به این کار تشویق می کند و یک مجوز حداکثر 10 دستگاه را پوشش می دهد . من توانستم آن را روی چندین سیستم عامل ، با دسترسی به بهترین ویژگی ها ، آزمایش کنم. هنگامی که من با پشتیبانی مشتری درخواست بازپرداخت کردم ، آنها هزینه را در مدت 6 روز به حساب PayPal من برگرداندند.

امروز دسترسی به اینترنت خصوصی را امتحان کنید!

5. PrivateVPN – Servers Support P2P for Reliable Torrenting

  • سرعت و محل سرور: سرعت های پرسرعت با 100 سرور در 60 کشورها ، از جمله دالاس ، تگزاس
  • قابلیت امنیت: 256 بیتی AES و Perfect Forward Secrecy
  • حریم خصوصی داده ها: حفاظت از نشت DNS/IP و سیاست عدم ورود به سیستم [19659008] ضمانت بازگشت وجه: 30 روز
  • قابلیت پخش محتوای محلی و جهانی: Netflix (ایالات متحده) ، ESPN ، Hulu ، YouTube TV ، Disney+، iPlayer پراکسی ، Amazon Prime ویدئو ، و بیشتر
  • سازگار با: Windows ، iOS ، Mac ، Android ، Linux و موارد دیگر

PrivateVPN برای تورنت عالی است زیرا از P2P در همه 100 سرور در 60 کشور پشتیبانی می کند به با پهنای باند نامحدود ، می توانید هر تعداد فایل را که می خواهید بارگذاری و بارگیری کنید. من حتی هنگام بارگیری فایل های بزرگ بر روی ابر نیز متوجه افت سرعت نمی شوم.

داده های شما با استفاده از رمزگذاری 2048 بیتی با 256 بیت AES از طریق OpenVPN ایمن می شود و VPN یک خط مشی ثابت شده عدم ورود به سیستم را حفظ می کند. ما PrivateVPN را برای نشت DNS و IP آزمایش کردیم و هر بار تمیز می شد. PrivateVPN همچنین از Perfect Forward Secrecy استفاده می کند ، روشی که اغلب کلید رمزگذاری شما را تغییر می دهد. شما کاملاً در برابر هکرها و افراد مخفی محافظت می شوید.

سرعتها به حدی سریع است که در اکثر سرورها به صورت HD پخش می شود. یک نکته منفی این است که شبکه کوچک است (که می تواند منجر به ازدحام در ساعات اوج مصرف شود). با این وجود ، من به سختی متوجه کاهش سرعت شدم.

با وجود تعداد سرورهای کوچکتر ، PrivateVPN همچنان می تواند به شما در دسترسی به محتوا از طریق حالت Stealth کمک کند که ترافیک VPN شما را به عنوان ترافیک معمولی پنهان می کند. من توانستم بدون مشکل به iPlayer پروکسی و حسابهای Prime Prime Amazon دسترسی داشته باشم.

نصب این برنامه ساده را پیدا کردم و با استفاده از یک مجوز می توانید حداکثر 6 اتصال دستگاه را داشته باشید. برای فعال کردن اکثر ویژگی ها فقط یک کلیک طول می کشد. اگر س questionsالی دارید ، توسعه دهندگان از طریق چت زنده 22 ساعت در روز در دسترس هستند.

از 30 روز ضمانت بازگشت پول PrivateVPN برای امتحان همه ویژگی های آن استفاده کنید. اگر به هر دلیلی نیازهای شما را برآورده نکرد ، می توانید درخواست بازپرداخت کنید. من فقط وارد حساب کاربری خود شدم ، روی پشتیبانی کلیک کردم ، دلیل لغو را اعلام کردم ، و پول ظرف یک هفته به کارت اعتباری من برگشت.

امروز PrivateVPN را امتحان کنید!

6. VyprVPN – شبکه خصوصی برای افزایش امنیت

  • سرعت و مکان سرور: سرعت های فوق العاده با 700 سرور در 70 کشورها ، از جمله تگزاس
  • قابلیت امنیت: پروتکل Chameleon و رمزگذاری 256 بیتی AES
  • حریم خصوصی داده ها: یک سیاست عدم ورود به سیستم و یک سوئیچ kill
  • ضمانت بازگشت وجه: 30 روز
  • می تواند محتوای محلی و جهانی را پخش کند: Netflix (ایالات متحده) ، ESPN ، Hulu ، YouTube TV ، Disney+، پراکسی iPlayer ، Amazon Prime Video و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، iOS ، Mac ، Android ، Linux و سایر موارد

شبکه خصوصی VyprVPN به کاهش خطر مشکلات امنیتی کمک می کند (نشت اطلاعات ، هکرها ، جاسوسی و غیره .) زیرا تیم آن شبکه را نگهداری می کند. به این ترتیب ، می دانید که همیشه آخرین به روزرسانی های امنیتی را دارید. من خودم آن را برای نشت DNS/IP آزمایش کردم و نتوانستم هیچ کدام را تشخیص دهم.

بیش از 700 سرور در 70 کشور (و چندین در تگزاس) به شما در دسترسی به سایت ها و خدمات محلی و بین المللی کمک می کنند. Chameleon ، پروتکل اختصاصی VPN ، ترافیک VPN شما را پنهان می کند و مانند ترافیک معمولی به نظر می رسد ، بنابراین می توانید بلاک های VPN را به راحتی دور بزنید. هنگامی که توانایی باز کردن قفل VyprVPN را آزمایش کردم ، من می توانستم از خارج از کشور بدون بافر کردن به حساب های ESPN و FOX خود دسترسی پیدا کنم . همچنین پهنای باند نامحدودی دریافت می کنید ، بنابراین می توانید تمام موسیقی مورد نظر خود را از iTunes روی iPhone خود بارگیری کنید (خوب ، تا آنجا که می توانید هزینه کنید). ممکن است در ساعات اوج ، برخی از نوسانات سرعت بار را مشاهده کنید ، هر چند ، زیرا شبکه چندان گسترده نیست. با این وجود ، هنگام بارگذاری ویدئوهای بزرگ در YouTube ، سرعت زیادی کاهش نیافت.

برنامه هایی که امتحان کردم بصری بودند ، و وب سایت دستورالعمل هایی را برای همه دستگاه های پشتیبانی شده تنظیم کرده است. من از دستورالعمل های مک استفاده کردم و به راحتی می توانم آن را دنبال کنم. همچنین می توانید در هر زمان از روز کمک بگیرید ، زیرا VyprVPN پشتیبانی 24 ساعته و هفت روزه مشتریان را ارائه می دهد.

اشتراک طولانی مدت بدون ریسک VyprVPN را امتحان کنید ، زیرا 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد. من برای درخواست بازپرداخت با پشتیبانی تماس گرفتم و پول در 7 روز به حساب بانکی من برگشت.

امروز VyprVPN را امتحان کنید!

7. HideMyAss (HMA) – بسیاری از سرورهای تگزاس برای دسترسی به محتوای محلی از هر کجا

  • سرعت و مکان سرور: [ سرعت پایدار بر 1080 سرور در 210 کشور ، به علاوه 10 سرور در دالاس
  • قابلیت امنیت: 256 بیتی رمزگذاری AES
  • حفظ حریم خصوصی داده ها: خط مشی عدم ورود به سیستم و یک سوئیچ kill
  • ضمانت بازگشت وجه: 30 روز
  • می تواند محتوای محلی و جهانی را پخش کند: Netflix (ایالات متحده) ، ESPN ، YouTube TV ، پراکسی iPlayer ، آمازون Prime Video ، و بیشتر
  • سازگار با: Windows، iOS، Mac، Android، Linux، Chrome، Firefox و سایر موارد

HMA سرورهای زیادی در تگزاس دارد برای دسترسی به محتویات هنگام سفر به خارج از کشور همچنین بیش از 1080 سرور در 210 کشور جهان وجود دارد. این بدان معناست که هنگام تعطیلات می توانید به سایت ها و خدمات مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید . من می توانم به طور ایمن از اسکایپ استفاده کنم ، ESPN+را تماشا کنم و نمونه کارها را در خارج از کشور بررسی کنم.

VPN بیشتر اوقات سرعت سریع ارائه می دهد. من در حین آزمایش توانستم فیلم ها را بدون بافر با HMA پخش کنم. من متوجه شدم سرعتها در ساعات اوج کمی کاهش می یابد ، اما هنوز بافر را تجربه نمی کنم.

شما بهترین محافظت از VPN استاندارد صنعت را دریافت می کنید. HMA از پروتکل OpenVPN با رمزگذاری 256 بیتی AES استفاده می کند و دارای سیاست عدم ورود به سیستم است. سوئیچ kill نیز برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض تصادفی داده ها در دسترس است. اما من ناامید شدم از اینکه دیدم HMA ارز رمزنگاری شده را به عنوان نوعی از پرداخت قبول نمی کند. پرداخت با BitCoin یا سایر ارزهای رمزنگاری شده می تواند یک لایه ناشناس دیگر به شما بدهد.

من برنامه های VPN را به اندازه کافی آسان برای نصب یافتم ، اما اگر س questionsالی دارید ، پشتیبانی 24 ساعته در دسترس است. میز پشتیبانی زمانی که به تنظیم برنامه در روتر خود نیاز داشتم ، بسیار مفید بود.

شما می توانید از 30 روز ضمانت بازگشت پول HMA برای امتحان همه ویژگی های آن استفاده کنید. من ضمانت را آزمایش کردم ، و پشتیبانی مشتری بسیار سریع بود. من درخواست بازپرداخت کردم و تعجب کردم که پول را در حساب PayPal من در عرض چند روز پیدا کردم.

HMA Today را امتحان کنید!

راهنمای سریع: نحوه تنظیم VPN برای تگزاس

  1. بارگیری VPN. ExpressVPN انتخاب شماره 1 من است. با سرعت بالا و شبکه گسترده ای از سرورها به محتوای محلی و بین المللی دسترسی پیدا می کنید. ExpressVPN را بدون خطر امتحان کنید (همراه با 30 روز ضمانت بازگشت وجه).
  2. اتصال به سرور. کشوری را انتخاب کنید که می خواهید در آن به محتوا دسترسی داشته باشید و سرور را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید Longhorns را در ESPN تماشا کنید ، یک سرور در ایالات متحده انتخاب کنید.
  3. شروع به مرور. شما اکنون یک اتصال امن برای دسترسی به وب سایت ها و خدمات مورد نیاز خود دارید.

نکاتی درباره نحوه انتخاب بهترین VPN برای تگزاس

هنگامی که VPN مناسب دارید ایمن ماندن در WiFi عمومی در تگزاس آسان است. برای یافتن بهترین VPN برای نیازهای خاص خود می توانید از معیارهای زیر استفاده کنید:

  • رمزگذاری قوی. استاندارد فعلی صنعت VPN ها رمزگذاری 256 بیتی است ، زیرا عملاً قابل شکستن نیست. حتی ارتش آمریکا از آن برای محافظت از اطلاعات حساس استفاده می کند ، بنابراین اطلاعات شما ایمن می ماند. بهترین VPN ها برای تگزاس همه از رمزگذاری AES 256 بیتی (یا ارائه می دهند) استفاده می کنند.
  • خط مشی عدم ثبت. VPN های دارای خط مشی عدم ورود به سیستم عادات مرور یا اطلاعات شخصی شما را جمع آوری ، ذخیره یا به اشتراک نمی گذارند. هنگام بازدید یا زندگی در ایالات متحده (عضو بنیانگذار اتحادهای 5 چشم) ، سیاست عدم ورود به سیستم ضروری است.
  • سوئیچ kill. اگر VPN به طور غیر منتظره قطع شود ، دستگاه kill شما را از اینترنت قطع می کند و به طور م preventingثر از موقعیت مکانی یا قرار گرفتن در معرض داده ها جلوگیری می کند. همه VPN های این لیست دارای یک سوئیچ kill تست شده و آزمایش شده هستند.
  • سرعت سریع. برای به دست آوردن سریعترین سرعت در حالی که در تگزاس هستید ، به یک VPN با سرورهای ایالتی نیاز دارید. همه VPN های فهرست من دارای سرورهای واقع در تگزاس هستند.
  • سرورهای جهانی. هرچه تعداد سرورهای VPN در سراسر جهان بیشتر باشد ، شانس شما برای دسترسی به محتوای مورد نیاز در خارج از کشور بیشتر است. بعلاوه ، اگر یک سرور وب سایت یا سرویس خاصی را باز نکند ، احتمالاً می توانید سرور دیگری را پیدا کنید که این کار را انجام می دهد.
  • ضمانت بازگشت پول قابل اعتماد. اگر متوجه شدید VPN انتخابی شما مناسب نیست ، ضمانت بازگشت پول خوب است. بهترین VPN ها برای تگزاس همگی ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند ، بنابراین شما با VPN ای که مناسب شما نیست گیر نمی کنید.

ExpressVPN را برای تگزاس امروز امتحان کنید!

سوالات متداول در مورد استفاده از VPN در تگزاس

آیا VPN ها در تگزاس قانونی هستند؟

بله ، هنگام استفاده از VPN در تگزاس هنگام استفاده از آن برای فعالیت های قانونی قانونی ، قانونی است. ایده خوبی است که از VPN استفاده کنید زیرا ایالات متحده بخشی از اتحادهای 5/9/14-Eyes است که اطلاعات شهروندان خود را جمع آوری و به اشتراک می گذارد.

بهترین VPN ها برای تگزاس از حریم خصوصی و امنیت قوی ، از جمله سختگیرانه ، محافظت می کنند. سیاست های عدم ورود به سیستم بعلاوه ، هر یک دارای ضمانت بازگشت پول هستند ، بنابراین می توانید درخواست بازپرداخت کنید اگر موردی که انتخاب کرده اید به هر دلیلی مناسب نیست.

چرا باید از VPN برای تگزاس استفاده کنم؟

جرایم رایانه ای در جریان است افزایش در تگزاس. با داشتن نقاط وسیع وای فای عمومی ، شما به یک VPN با خصوصیات خصوصی و امنیتی قوی احتیاج دارید تا هکرها ، افراد ناشناس و کلاهبرداران را دور نگه دارد.

یک VPN همچنین می تواند به شما در دسترسی به محتوای بین المللی از تگزاس یا استفاده از خدمات تگزاسی (مانند بانکداری الکترونیکی) کمک کند. ) هنگام سفر خارج از کشور با خیال راحت.

من ExpressVPN را توصیه می کنم زیرا می تواند فن آوری های ضد VPN و سرعت سرور را برای تجربه ورزش زنده بدون بافر (حتی در خارج از کشور) دور بزند. حتی می توانید ExpressVPN را بدون ریسک امتحان کنید زیرا دارای 30 روز ضمانت بازگشت وجه است.

آیا می توانم از VPN رایگان برای تگزاس استفاده کنم؟

بله ، اما استفاده از VPN رایگان برای تگزاس را توصیه نمی کنم. . همه VPN های رایگان ، حتی معتبر ، انتخاب سرور ، پهنای باند و حتی داده ها را محدود می کنند. بدتر از این ، شما ممکن است بدون ارتقاء به امنیت یا خصوصیات درجه یک دسترسی نداشته باشید (سوئیچ کشتن ، تقسیم تونل ، سرورهای خصوصی).

بدترین VPN رایگان حتی می تواند داده های شما را به سوم نیز بفروشد

بهتر است از یک VPN ممتاز استفاده کنید که ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد. به این ترتیب ، می توانید بدون نیاز به قفل شدن ، برنامه ای را خریداری کنید که مورد نیاز شما نیست. یک VPN می تواند به محافظت از اطلاعات خصوصی شما در برابر هکرها کمک کند . VPN های موجود در این لیست سرعت شما را کاهش نمی دهند و آخرین ویژگی های VPN استاندارد صنعت را ارائه می دهند.

ExpressVPN بهترین انتخاب من برای تگزاس است. هزاران سرور در سراسر جهان برای دور زدن قفل های جغرافیایی دارد و شما بهترین ویژگی های امنیتی را بدون از دست دادن سرعت دریافت می کنید . امروز با اطمینان ExpressVPN را امتحان کنید ، زیرا می دانید 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد.

به طور خلاصه ، در اینجا بهترین VPN های تگزاس


دیدن کنید

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،