بهترین معاملات T-Mobile در سپتامبر 2021

 نشان T-Mobile در MWC 2018.

T-Mobile دومین حامل بزرگ بی سیم در ایالات متحده است که پس از ادغام با Sprint از رتبه سوم صعود کرد. رشد آن نیز به لطف معاملات فراوان T-Mobile و پیشنهادات موجود برای مشتریان جدید و فعلی ، با تخفیف در تلفن ها و سایر لوازم جانبی است.

معامله ویژه: صرفه جویی 1000 دلاری در Galaxy Z Fold 3 یا Z Flip

 تخفیف های موبایل Samsung Galaxy ZT

در حالی که گران نیست ، همانطور که نسل قبلی Z برابر در راه بود ، Z تاشو 3 هنوز 1799.99 دلار از قفسه چشم نواز است. اما معامله با دستگاه فعلی شما می تواند به شما امکان ارتقا تا 799.99 دلار (1000 دلار تخفیف) را بدهد. Z Flip 3 دارای قیمت خرده فروشی 999.99 دلار است ، بنابراین با معامله ، می توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

معامله زیر را بررسی کنید ، یا با پیمایش روی سایر معاملات T-Mobile این ماه مطلع شوید. [[19659008] بهترین معاملات T-Mobile

تبصره ویراستار: با شروع تبلیغات جدید ، این لیست از بهترین معاملات T-Mobile را به طور مرتب به روز می کنیم.


1. با آیفون 12 رایگان یا آیفون 12 ارزان ارزان

 نمایش آیفون 12 پرو روی میز

David Imel / Android Authority

پس اندازهای شما بسته به نوع تلفن مورد نظر و آنچه که در اختیار دارید متفاوت است. تجارت کنید ، اما برخی از تخفیف ها بسیار سنگین است. برای دریافت این معامله ، باید با دستگاه واجد شرایط تجارت کنید و خط Magenta Max را نیز فعال کنید. در اینجا خلاصه ای از میزان خرید و فروش دستگاه قدیمی شما را می بینید:


2. تا 800 دلار از یک گوشی گلکسی جدید دریافت کنید

 Samsung Galaxy S21 Plus vs Galaxy S20 Plus vs Galaxy S20 FE

Robert Triggs / Android Authority

سامسونگ در دنیای فناوری تلفن همراه یک تولیدکننده برتر است و گوشی های هوشمند درجه یک تولید می کند اکنون می توانید به لطف T-Mobile مبلغ قابل توجهی کمتر از ارزش خرده فروشی اولیه آنها را دریافت کنید. هنگام خرید و شروع خط جدید ، می توانید تا 800 دلار از تلفن جدید صرفه جویی کنید.

اگر چیزی شبیه به Galaxy Note 20 Ultra بیشتر به سبک شما است ، T-Mobile در حال خرید است ، 800 دلار در ثانیه دریافت کنید.

در اینجا لیست کاملی از تلفن هایی است که در حال حاضر بخشی از تبلیغات سامسونگ هستند. :


3. هنگام تعویض تلفن

 Moto G Play 2021 به صورت رایگان

David Imel / Android Authority

می توانید اکثر گوشی های برتر را با تخفیف های بسیار واقعی دریافت کنید ، اما T-Mobile می تواند همچنین فقط برای ثبت نام با یک تلفن رایگان ارتباط برقرار کنید. این معامله تعداد زیادی از سازندگان را پوشش می دهد و انتخاب با شما است.

به عنوان مثال ، اگر در طرح Magenta ثبت نام کنید ، می توانید Galaxy A12 جدید سامسونگ را بدون هیچ هزینه ای بدست آورید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با یک دستگاه قدیمی – هر دستگاهی تجارت کنید – و 24 اعتبار قبض دریافت خواهید کرد تا صورتحساب خود را هک کنید. گزینه های زیر را بیشتر بررسی کنید:

  • Nord N200 5G – رایگان (216 دلار تخفیف)
  • Samsung Galaxy A12 – رایگان (180 دلار تخفیف)
  • Samsung Galaxy A11 – رایگان (180 دلار تخفیف)
  • Motorola Moto G بازی-رایگان (150 دلار تخفیف)
  • T-Mobile REVVL V Plus 5G-رایگان (168 دلار تخفیف)

4. معاملات ساعت های هوشمند T-Mobile

 samsung galaxy watch 3 مرور همه برنامه ها معاملات T-Mobile

Jimmy Westenberg / Android Authority

T-Mobile در حال حاضر معامله ای را ارائه می دهد که به شما کمک می کند یک ساعت هوشمند به فناوری پوشیدنی خود اضافه کنید مجموعه. هنگامی که یک خط رقمی جفت شده را فعال می کنید ، می توانید یک Samsung Galaxy Watch Active 2 را رایگان دریافت کنید. طبق معمول ، شما باید اولین دستگاه را به صورت اقساطی در طول 24 ماه خریداری کنید و T-Mobile در این مدت اعتبار شما را به ارزش کل Galaxy Watch Active 2 می دهد.

مرتبط: بهترین ساعت های هوشمند 2021

 Samsung Galaxy Tab S7 در کیس های خود

Eric Zeman / Android Authority

T-Mobile تعداد زیادی گوشی عالی ارائه می دهد ، اما برخی از معاملات تبلت نیز وجود دارد. مانند خطوط تلفن جدید ، برخی از تبلت ها بسیار ارزان تر هستند و T-Mobile در تبلت های گران قیمت مانند Galaxy Tab A7 Lite ، Apple iPad Air و موارد دیگر معاملات عالی ارائه می دهد.

بیشتر: بهترین تبلت های اندرویدی که می توانید پول خود را صرف

کنید در اینجا طیف وسیعی از معاملات رایانه لوحی را که هنگام فعال کردن خط جدیدی با T-Mobile در حال حاضر در دسترس است مشاهده می کنید:


6. اعضای خانواده را اضافه کنید و تا 50٪

 T-Mobile Family Deal

صرفه جویی کنید ، داشتن چندین مخابراتی و خطوط مختلف برای هر یک از اعضای خانواده می تواند بسیار گیج کننده باشد ، به ویژه با تعداد برنامه های موجود امروز. بنابراین ، T-Mobile در تلاش است تا مواردی را ساده کرده و با صرف 50٪ تخفیف هنگام افزودن خطوط به برنامه های واجد شرایط خانوادگی ، پس انداز کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید T-Mobile: برنامه ها ، مزایا و موارد دیگر

برنامه های خانواده از 30 دلار در هر خط شروع می شود و دارای مزایای زیادی مانند داده های با سرعت بالا ، صحبت و متن نامحدود ، و بیشتر. با استفاده از دکمه زیر جزئیات معامله را بررسی کنید.


7. سوئیچ بدون هزینه

 معامله سوئیچ T-Mobile

این معامله همچنین شامل 650 دلار در قالب یک کارت اعتباری مجازی است که به شما کمک می کند هزینه هایی را که با تغییر شرکت های مخابراتی متحمل می شوید پرداخت کنید. اگر به دنبال تغییر شرکت مخابراتی هستید ، برای اطلاع از جزئیات بیشتر روی پیوند زیر کلیک کنید.


8. گزینه های دیگر در شبکه T-Mobile

اگر به دنبال چیزهای زیادی در شبکه T-Mobile هستید که لزوماً نام T-Mobile ندارند ، می توانید به دنبال یک MVNO نیز باشید. MVNO (اپراتور شبکه مجازی تلفن همراه) یک حامل شخص ثالث است که برای پوشش به شبکه اصلی متکی است. در اینجا تعدادی از MVNO های مبتنی بر T-Mobile وجود دارد که توصیه می کنیم:


اینها همه بهترین معاملات T-Mobile در حال حاضر هستند. با ما همراه باشید زیرا ما این صفحه را با معاملات بیشتری که اعلام می شوند به روز می کنیم.

دسته‌هاDeals، T-Mobile، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ،