امروز به برنامه بتا IPVanish بپیوندید

برنامه بتا: WireGuard® برای IPVanish

پروتکل WireGuard برای آزمایش کاربر در دستگاه های رومیزی و تلفن همراه در دسترس است. توصیه می کنیم بتای ما را در همه دستگاه های خود آزمایش کنید.

در مرحله آزمایش آلفا داخلی ما ، سرعت WireGuard به طور منظم 3 برابر سریعتر از IKEv2 و بیش از 10 برابر سریعتر از OpenVPN بود. معافیت هایی برای افزایش سرعت WireGuard وجود خواهد داشت. به عنوان مثال ، اگر از اینترنت ثابت 50 مگابایتی استفاده می کنید ، افزایش عملکرد کسری خواهد بود زیرا IKEv2 می تواند در حال حاضر حدود 300 مگابیت بر ثانیه را افزایش دهد. اگر از IPVanish برای اتصال ضعیف و 1G استفاده می کنید ، WireGuard سرعت زیادی را به شما می دهد.

WireGuard در تمام نقاط حضور ما به طور متوسط ​​913 مگابیت بر ثانیه بود ، در حالی که IKEv2 با 600 مگابیت بر ثانیه بارگیری بیشتر عقب ماند. OpenVPN به دلیل معماری تک رشته ای حداکثر 200 مگابیت بر ثانیه وارد شد ، و باعث شد از همه هسته ها در سرویس گیرنده و سرور استفاده نکند. WireGuard در مقایسه 41٪ سرعت بیشتری نسبت به IKEv2 کسب کرد. در طبیعت به همان اندازه که در آزمایش های کنترل شده ما عمل می کند ، در طبیعت بهینه عمل کنید.


هر گونه بازخورد بتا صرفاً برای پیشرفت محصول استفاده می شود و برای فروش و بازاریابی IPVanish استفاده نمی شود ، یا با هیچ شخص ثالثی به اشتراک گذاشته نمی شود. اطلاعات شما پس از استفاده مورد نظر محرمانه می ماند و از بین می رود.

سالهاست که تلاش کرده ایم IPVanish VPN را به عنوان یک محرمانه قدرتمند تبدیل کنیم. این فرصت منحصر به فرد برای ایجاد یک برنامه بتا به طور مستقیم با همه شما باعث هیجان فوق العاده تیم ما شده است. بیایید با هم چیزی عالی بسازیم

فراموش نکنید که ما را در توییتر و اینستاگرام دنبال کنید و برای به روز رسانی بیشتر ما را در فیس بوک لایک کنید.

اگر در مورد برنامه بتا IPVanish س questionsالی دارید ، با خیال راحت محصول ما را ایمیل کنید تیم را مستقیماً در [email protected] قرار دهید یا با تیم پشتیبانی 24 ساعته ما تماس بگیرید.

"WireGuard" یک علامت تجاری ثبت شده از Jason A. Donenfeld است.



دسته‌هاAll Posts، app update، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ،