چرا VPN برای سفر مهم است

محافظت از داده های آنلاین هنگام سفر مهم است. بیایید نگاهی دقیق به 6 دلیل مفید بودن VPN برای سفر در سال 2021 و بعد بیاندازیم.

سفر در حال بازگشت است. برای بسیاری از ما ، این بدان معناست که زمان آن فرا رسیده است که شروع به آماده شدن برای ماجراجویی بعدی کنیم.

در سال 2021 ، بسیاری از افراد به کار از راه دور و مسافرت با لپ تاپ ادامه می دهند ، آماده شدن برای سفر معنایی بیش از رزرو پرواز و بسته بندی چمدان ندارد. ما باید در نظر داشته باشیم که چگونه دستگاههای دیجیتال خود را در حین کار ایمن و عملکردی حفظ کنیم.

با توجه به اینکه حملات عمده امنیت سایبری هر هفته به اخبار می رسد ، بهتر است هنگام مسافرت از داده های خود محافظت کنید. و بهترین راه برای به دست آوردن امنیت بیشتر استفاده از VPN است.

بیایید بررسی کنیم که چرا VPN برای سفر بسیار مهم است.

VPN چیست؟

VPN مخفف شبکه خصوصی مجازی است.

ابزاری است که به شما امکان می دهد با ناشناس ماندن و امنیت بیشتر به وب گردی بپردازید. شبکه خصوصی شما برای پنهان کردن IP شما از رمزگذاری برای ارسال و دریافت داده های شبکه عمومی از طریق سرور شخص ثالث استفاده می کند. به عبارت دیگر ، VPN داده های مرور شما را خصوصی نگه می دارد تا اشخاص ثالث ناخواسته – از جمله مجرمان اینترنتی – نتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

بنابراین … این بدان معنی است که عملاً برای مسافران چیست؟ ما 6 دلیل متداول برای استفاده مسافران از VPN هنگام مسافرت تهیه کرده ایم.

1. طبق اطلاعات Infosecurity Magazine در سال 2020 ، یک سازمان جدید هر 10 ثانیه یک حمله امنیتی سایبری دریافت می کند. بیشتر تهدیدهای مربوط به امنیت سایبری در سطح فردی اتفاق می افتد ، به این معنی که یک کارمند روی پیوند اشتباه کلیک می کند یا رمز عبور خود را به سرقت می برد.

یکی از بهترین محافظت های شخصی در برابر این تهدیدات VPN است. هنگام مسافرت و کار از راه دور ، VPN از دسترسی اشخاص ثالث به داده های شخصی شما جلوگیری می کند ، به طور قابل توجهی سطح تهدیدات دیجیتالی را که با آن روبرو هستید به حداقل می رساند.

2. با دسترسی به تخفیف های سفر مخصوص مکان ، در سفر صرفه جویی کنید

شرکت ها داده های منطقه ای را بررسی می کنند تا تعیین کنند مردم از کشورهای مختلف چه هزینه ای برای یک محصول پرداخت می کنند. برای داشتن یک رقابت محلی ، شرکت های مسافرتی بسته به اینکه از کجا خرید می کنند ، معمولاً نرخ های کمتری را به گردشگران بین المللی ارائه می دهند.

این بدان معناست که اگر در حال خرید برای پروازهای هواپیمایی و معاملات کرایه اتومبیل از کشورهای مختلف هستید ، اغلب برای پروازهای مشابه و وسایل نقلیه یکسان نرخ های متفاوتی به شما پیشنهاد می شود.

خبر خوب این است که کاربران VPN به معنای واقعی کلمه می توانند نرخ سفر را براساس مکان خریداری کنند. از آنجا که VPN به شما امکان می دهد شبکه خصوصی خود را از کشورهای دیگر تأسیس کنید ، انگار از نظر جسمی در آنجا هستید ، می توانید از کم هزینه ترین مکان سفر را رزرو کنید.

3. نمایش مورد علاقه خود را بدون توجه به اینکه کجا بروید ، پخش جریانی کنید

برای پخش کنندگان فیلم ، یکی از چالش های سفر تغییر گزینه های نمایش در خارج از کشور است. شرکت های VPN مانند IPVanish به افراد کمک می کنند تا از هرجای دیگر بدون سانسور و خاموشی بی دلیل به خدمات پخش جریانی و سایر رسانه ها دسترسی داشته باشند. اگر دوست دارید سازگاری بیشتری داشته باشید (بنابراین می توانید نمایش های موردعلاقه خود را ادامه دهید) ، یا می خواهید ببینید چه فیلم هایی در سراسر جهان موجود است ، VPN انعطاف پذیری و گزینه های بیشتری به شما می دهد.

با VPN ، می توانید شبکه خصوصی خود را ایجاد کنید در کشورهای دیگر. به عنوان مثال ، در حالی که از نظر جسمی در ژاپن قرار دارید ، می توانید VPN خود را از طریق ایالات متحده ، آمریکای مرکزی ، اروپا یا تقریباً در هرجای دیگر جهان انجام دهید.

4. وب را به صورت ناشناس مرور کنید

دلایل زیادی برای ناشناس ماندن در وب وجود دارد. می توانید از دسترسی و فروش اطلاعات شرکت ها جلوگیری کنید. می توانید اطلاعات شخصی خود را ایمن نگه دارید. و نیازی به تبلیغات بی هدف هدفمند و بی پایان نیستید که از داده های خود علیه شما استفاده می کنند تا شما را متقاعد به خرید محصولاتشان کنند.

گاهی اوقات خوب است که فقط یک نفس دیجیتالی بکشید ، عقب بروید و مرور کنید. وب بدون ردیابی و تبدیل شدن به یک نقطه داده دیگر. اگر این مسئله برای شما مهم است ، VPN راهی ساده برای مرور ناشناس است ، مهم نیست که کجا بروید.

5. از سایتهای مورد علاقه خود بازدید کنید

قوانین مربوط به تغییر اینترنت از کشور به کشور دیگر تغییر می کند. هنگام مسافرت ، ممکن است از کشورهایی بازدید کنید که برخی از وب سایت ها ممنوع هستند ، از جمله مواردی مانند سیستم عامل های محبوب رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک.

از آنجا که VPN استفاده از اینترنت شما را از طریق سرور دیگری رهنمون می شود ، می توانید مانند اینکه در کشور دیگری هستید به وب سایت ها دسترسی پیدا کنید. این به شما امکان می دهد بدون محدودیت محلی ، وب سایت های مورد علاقه خود را مرور کنید.

6. دسترسی امن به حساب های بانکی خود را حفظ کنید

یکی از مشکلات سفر ، بانکی از راه دور است. معمولاً هنگام مسافرت باید از وای فای عمومی استفاده کنید. دسترسی به حساب های بانکی با استفاده از یک شبکه عمومی می تواند خطرناک باشد. همانطور که اشاره کردیم ، یک VPN امنیت بیشتری را در برابر تهدیدات شخص ثالث فراهم می کند ، این امر خصوصاً هنگامی که در مورد امور مالی شما صحبت می کنیم بسیار مهم است. اما VPN همچنین سود بانکی ثانویه برای مسافران فراهم می کند.

بسیاری از بانک ها حساب هایی را که مشکوک به هک شدن هستند به طور خودکار مسدود می کنند. علائم رایج هک که بانک ها به دنبال آن هستند ورود به سیستم از کشورهای دیگر است. با استفاده از VPN ، می توانید بدون ترس از مسدود شدن حساب خود ، به بانک خود ادامه دهید. از این گذشته ، VPN می تواند ورود به سیستم شما را از طریق کشور مبدأ شما انجام دهد و به این دلیل هیچ دلیلی برای شک و تردید در بانک وجود ندارد.

نحوه تهیه VPN قبل از سفر

بهترین قسمت استفاده از VPN این است که نصب آن ساده است. در واقع ، به آسانی بارگیری یک برنامه در رایانه شما است.

در IPVanish ، هزینه VPN برای سفر 10.99 دلار در هر ماه است ، که به شما امکان می دهد با خیال راحت سفر کنید و به صورت ناشناس به مرور بپردازید.
هنگام سفر در امنیت باشید. امروز VPN دریافت کنید.

دسته‌هاAll Posts، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ،