نحوه بایگانی کردن پست های فیس بوک (بدون حذف آنها)

 دستانی که یک تلفن هوشمند در مقابل لپ تاپ با فیس بوک باز نگه داشته اند
الکسی بولدین / Shutterstock.com

نگران هستید که پست های گذشته شما دوباره شما را آزار می دهد؟ خوشبختانه برای شما ، فیس بوک ابزاری دارد که به شما امکان می دهد پست های قدیمی فیس بوک خود را به صورت انبوه بایگانی کنید تا از همه به جز خودتان پنهان بمانند. نحوه کارکرد آن در اینجا آمده است.

عملکرد بایگانی به جای اینکه فقط افراد خاص را محدود کند ، به طور موثری مخاطبانی را که می توانند پست را فقط به شما ببینند کاهش می دهد. حتی اگر شخص دیگری URL مستقیمی را برای پستی که شما ارسال کرده اید داشته باشد ، محتوا غیرقابل دسترسی است. به راحتی ، دستورالعمل های انجام این کار چه با استفاده از Facebook در وب و چه از طریق یک برنامه تلفن همراه تقریباً یکسان هستند.

توجه: فقط می توانید پست های خود را در Facebook بایگانی کنید.

مرتبط: [19659007] چگونه می توان شخصی را در فیس بوک محدود کرد

نحوه پنهان کردن پست از همه افراد با بایگانی

برای پنهان کردن پست شخصی ، ابتدا باید آن را در نمایه خود پیدا کنید. روی بیضی "…" در گوشه بالا سمت راست جعبه پست کلیک کنید یا ضربه بزنید ، سپس "انتقال به بایگانی" را از فهرست گشودنی انتخاب کنید. پست ناپدید می شود و اعلانی را می بینید که به بایگانی شما منتقل شده است ، درصورت تمایل به پیوندی ، آن را دنبال کنید.

 روی دکمه بیشتر کلیک کنید و سپس

را انتخاب کنید این کار را همزمان با چند پست انجام دهید ، مدیریت آسان پستهایی که دیگر نمی خواهید دوستان آنها را ببینند آسان می شود. می توانید این کار را از طریق ابزار مدیریت ارسال ها در گزارش فعالیت خود انجام دهید.

برای دسترسی به این مورد در نسخه وب Facebook ، روی فلش رو به پایین در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید ، سپس تنظیمات و حریم خصوصی> را انتخاب کنید گزارش فعالیت. برای دیدن لیست پست ها ، روی "پیام های خود" در فهرست سمت چپ کلیک کنید. می توانید از کادرهای تأیید کنار پست ها برای انتخاب هر تعداد مورد علاقه خود استفاده کنید ، سپس روی "بایگانی" کلیک کنید تا آنها را به بایگانی ارسال کنید.

 بایگانی کردن ارسال ها به صورت گسترده در Facebook.com

در برنامه های تلفن همراه فیس بوک تقریباً یکسان کار می کند. با این حال ، برای رفتن به Activity Log ، باید روی برگه "بیشتر" (به نظر می رسد سه خط افقی است) ضربه بزنید ، سپس روی Settings & Privacy> Settings ضربه بزنید و "Activity Log" را در زیر "Your Facebook information" انتخاب کنید بخش. اکنون می توانید روی "مدیریت پست های خود" ضربه بزنید تا به صورت عمده بایگانی شود یا حذف شود.

مرتبط: نحوه مشاهده اطلاعات فیس بوک روی شما چیست

نحوه بازیابی پست های بایگانی شده

در حالی که پست ها هستند بایگانی شد ، آنها فقط برای شما قابل مشاهده هستند. می توانید با مراجعه به بایگانی خود ، از طریق Activity Log در دسترس ، هر یک از این پست ها را بار دیگر مشاهده کنید.

برای رفتن به نسخه وب فیس بوک ، روی پیکان رو به پایین در گوشه سمت راست بالای خبرمایه خود کلیک کنید تنظیمات و حریم خصوصی> گزارش فعالیت را انتخاب کنید. از اینجا می توانید روی "بایگانی" در منوی سمت چپ کلیک کنید تا پست های خود را ببینید. برای انتخاب آنها از کادر تأیید استفاده کرده و روی دکمه "بازگرداندن" کلیک کنید تا از بایگانی خارج شوند.

 بازیابی پست های بایگانی در Facebook.com

در تلفن همراه ، "بیشتر" را بزنید برگه (به نظر می رسد سه خط افقی است) سپس تنظیمات و حریم خصوصی> تنظیمات. به پایین بروید و روی "فعالیت فعالیت" ضربه بزنید و سپس "بایگانی" را برای دیدن پست های خود انتخاب کنید. برای انتخاب و بازیابی آنها از کادرهای تأیید استفاده کنید.

نحوه حذف دائمی پست ها

اگر می خواهید برای همیشه از شر پست ها خلاص شوید ، هنگام مدیریت پست ها به جای "بایگانی" "انتقال به سطل آشغال" را انتخاب کنید. هرچیزی در سطل آشغال وجود دارد (همچنین از Activity Log قابل دسترسی است) پس از 30 روز برای همیشه حذف خواهد شد.

در حالی که پست های قدیمی را مرتب می کنید ، چرا چند مورد از حریم خصوصی فیس بوک را هم پاک نمی کنید؟

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،