بهترین گزینه های Discord که امنیت را جدی می گیرند

جنبه اجتماعی بازی همیشه قسمت اصلی سرگرمی بوده است. این کار قبلاً عمدتا در بازی ها یا با گروه دوستی فوری شما انجام می شد. امروزه ، تقریباً در هر بازی آنلاین جوامع گسترده و اختصاصی وجود دارد. این حوزه روزگاری حوزه تالارهای گفتگو بود ، اما فقدان بی واسطه بودن بسیاری باعث شده است که این بازیکن نسبت به بازیکنان جدید در سطح شهر پایین تر باشد.

بزرگترین رقیب Discord است ، یک سرویس چت که هدف اصلی آن گیمرها است. اما از آن زمان بدون توجه به علاقه آنها به بازی ، محل زندگی بسیاری از جوامع شده است. هرچند این مسئله دارای برخی از مسائل است ، عمدتا مربوط به حریم خصوصی و امنیت ، بنابراین ما قصد داریم نگاهی به بهترین گزینه های اختلاف بیندازیم.

اختلاف تقریباً به محلی واقعی برای چت آنلاین برای جوامع تبدیل شده است. مکان برای ملاقات و تعامل با کسانی است که علایق مشابه شما را دارند.

از سال 2021 ، Discord بیش از 300 میلیون کاربر ثبت شده و بیش از 140 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. به بیان بهتر ، پلتفرم پیشرو بازی های رایانه ای ، استیم ، ماهانه 120 میلیون کاربر فعال را مدیریت می کند. سرویسی که تقریباً همه گیمرهای رایانه شخصی آن را نصب کرده اند ، حتی Discord را شکست نمی دهد. که فقط نشان می دهد هم اکنون اختلاف وجود دارد. و برای سرویسی که فقط شش سال پیش راه اندازی شده است ، واقعاً چشمگیر است.

ویژگی های گرا محور بازی Discord

اگر به گذشته "مارکیت بازیگر" مارسیت Discord نگاه کنید (با توجه به مواردی مانند ارجاعات کمی که در برنامه ایجاد می کنند) ، و به ویژگی های ارائه شده آنها نگاه کنید. به راحتی می توان دریافت که چرا بازیکنان به سمت این سرویس گرایش پیدا می کنند.

بزرگترین مورد احتمالاً این است که Discord چقدر چتهای گروهی را کنترل می کند ، چه صوتی ، تصویری یا متنی. وقتی صحبت از تماس صوتی و تصویری می شود ، کیفیت خوب و حداقل تأخیر است که برای بازی های آنلاین بسیار حیاتی است. و گفتگوی متنی با پشتیبانی از شکلک های سفارشی و GIF همانطور که انتظار دارید کار می کند.

جوامع بزرگ جایی هستند که Discord می درخشد

برای جوامع بزرگ ، بسیاری از ویژگی ها مانند نقش ها ، کانال ها و ربات ها وجود دارد. ابزارهای زیادی برای ایجاد محیطی مناسب برای شما و جامعه در اختیار شماست.

یکی دیگر از ویژگی های بزرگ و نسبتاً اخیر ، قابلیت اشتراک صفحه است که به طور گسترده در سراسر همه گیر COVID-19 استفاده شده است. با گروه هایی که در خانه گیر کرده اند ، قادر به ملاقات و اشتراک تجربیات بازی خود به صورت حضوری نیستند. آنها با کمترین تأخیر و بدون نیاز به مراجعه عمومی به طور کامل مانند Twitch قادر به اشتراک گذاری آنها از طریق Discord بوده اند.

حفظ حریم خصوصی و امنیت

مهمترین سقوط اختلاف زمانی است که صحبت از حریم خصوصی و امنیت می شود. اگر برای این دو چیز ارزش قائل هستید (و اگر در حال خواندن یک وبلاگ VPN هستید احتمالاً این کار را می کنید!). پس Discord گزینه خوبی نیست.

عدم رمزگذاری پایان به انتها قابل قبول نیست!

اختلاف رمزگذاری نشده پایان به انتها نیست. این بدان معنی است که Discord می تواند تک تک پیام های شما را بخواند. در حالی که این موضوع تا حدودی مثبت است زیرا امکان تعدیل بهتر مطالب را فراهم می کند. این به ازای حفظ حریم شخصی است که برای بسیاری ارزشش را ندارد. این شامل تماس های ویدیویی و صوتی نیز می شود. بنابراین ، اگر به حریم خصوصی و امنیت خود در هنگام چت اهمیت می دهید ، باید این نکته را بخاطر داشته باشید.

تجربه شخصی من با Discord

تقریباً فقط با برادرم بازی می کنم. و برای طولانی ترین زمان ، ما از Steam به عنوان مکان خود برای گپ زدن ، هم صدا و هم متن استفاده کردیم. در آن زمان Steam یک به روزرسانی عمده در مورد ویژگی گپ خود داشت که آن را کاملاً مناسب کرده بود ، در حالی که قبل از آن استخوان های بدون چت صوتی ضعیف بود. بعد از مدتی هر دو از Steam کاملا خسته شدیم ، دلیل اصلی این برنامه اپلیکیشن موبایل ضعیف و عدم ارسال اعلان ها بود.

سپس تصمیم گرفتیم که به Discord منتقل شویم ، و بدون شک بهتر از Steam است که یک بستر ارتباطی است. اما به ما نچسبید. و ما برای چت به یک ترکیبی از Steam و یک سرور TeamSpeak که خود میزبان آن است برای چت صوتی رفتیم. قبل از خروج از Steam و میزبانی سرور Matrix خودمان که اکنون از آن برای گفتگوی متنی استفاده می کنیم.

اختلاف اکنون در واقع مکان ملاقات بسیاری از سرگرمی ها است

اما من هنوز هم از Discord روزانه استفاده می کنم ، عمدتا به دلیل اینکه برای بسیاری از سرگرمی هایی که به آنها علاقه مندم ، همان محل زندگی جوامع است. من از آن برای اهداف بازی استفاده نمی کنم (به همین دلیل انجمن ها را ترجیح می دهم). این کار عمدتا برای به روز بودن در مورد افرادی است که منافع مشابه من مانند صفحه کلید مکانیکی یا ارزهای رمزپایه را دارند.

من امنیت و حریم خصوصی را بسیار زیاد می دانم ، و Discord فقط با آن طرز فکر سازگار نیست. من بد نیستم که از آن برای صحبت های گاه به گاه در مورد برخی سرگرمی ها استفاده کنم. اما من مانند ماتریکس از آن به عنوان یک بستر ارتباطی عمومی استفاده نمی کنم. من تصمیم آگاهانه اتخاذ کرده ام که به همین دلیل دقیقاً تا آنجا که می توانم به راه حل های خود میزبان بروم.

برای بسیاری از مردم ، آنها مایل به فداکاری برای کارایی هستند. اما گزینه های Discord زیادی وجود دارد که شما را مجبور نمی کند از امنیت و حریم شخصی خود چشم پوشی کنید. شروع با ماتریس فوق الذکر

Matrix – گزینه متن باز Discord

ما اخیراً در اینجا در وبلاگ hide.me درباره پروتکل Matrix بسیار صحبت کرده ایم و این دلیل خوبی دارد. این یک گزینه بسیار جذاب منبع باز برای Discord است که حریم خصوصی و امنیت را در درجه اول قرار می دهد. این مانند Signal to Facebook's WhatsApp است.

اگر می خواهید در مورد چگونگی عملکرد ماتریکس بیشتر بدانید ، ما یک مقاله اختصاصی درباره آن داریم که ارزش خواندن آن را دارد. اما یک خلاصه سریع این است که پروتکل Matrix امکان برقراری ارتباطات ایمن و خصوصی را از طریق مشتری Matrix به انتخاب شما فراهم می کند. محبوب ترین Element است ، اما برای هر سیستم عامل ، حتی 3DS ، یک مشتری Matrix وجود دارد!

Matrix شباهت زیادی به Discord دارد زیرا به موجب ویژگی جدید Spaces امکان اجتماع و گفتگو را برای جوامع فراهم می کند. این همان چیزی است که شما از Discord انتظار دارید.

Matrix همچنین از گفتگوی گروهی صوتی و تصویری پشتیبانی می کند ، که برای جایگزینی برای Discord مهم است. و گرچه از اشتراک صفحه نمایش پشتیبانی می کند ، اما به همان خوبی Discords نیست. نکته ای که اگر برای شما مهم است به خاطر بسپارید.

ماتریس منبع باز است!

بزرگترین نکته مثبت Matrix این است که به دلیل ماهیت منبع باز بودن ، کاملاً قابل میزبانی از خود است. و سرور Matrix شما می تواند به همان اندازه که می خواهید عمومی یا خصوصی باشد. با میزبانی خود ، داده های خود را از دست شخص ثالث خارج می کنید. اما اگر نمی توانید خود میزبان باشید ، فقط می توانید از سرورهای Matrix استفاده کنید. و از آنجا که همه چیز رمزنگاری شده از انتها به انتها است ، دیگر نگران این نباشید که گپ های شما برای هر کسی قابل مشاهده باشد ، جز کسانی که برای آنها در نظر گرفته شده است.

Matrix (و مشتری های آن) کمی لبه دار هستند ، اما واقعاً یک گزینه منبع باز خوب برای Discord است که فقط با گذشت زمان بهتر می شود. به خصوص برای کسانی که می خواهند راه حل خودشان را برای از بین بردن اعتماد به یک شرکت بزرگ فن آوری میزبانی کنند.

اسلاک – مانند اختلاف اما برای مشاغل

درست است که هدف اسلاک برای مشاغل است ، اما مجموعه ویژگی ها تا حد زیادی یکسان است. اما ، به دلیل این رویکرد کسب و کار محور ، اسلاک امنیت و حریم خصوصی را در خط مقدم قرار داده است. این بدون در نظر گرفتن اینکه شما یک کاربر رایگان یا پولی هستید ، رمزگذاری از انتها به انتها را در پی خواهد داشت.

اگر از قبل با UI Discord آشنا باشید ، با Slack احساس راحتی در خانه خواهید کرد. پیام های مستقیم استاندارد خود را دریافت می کنید ، اما همچنین "کانال ها" نیز دریافت می کنید. اینها به گروهها امکان همکاری و برقراری ارتباط را می دهد. و در کل ، احساس کاملاً حرفه ای تر است ، که برای کسانی که تحمل حساسیت "گیمر" Discord را ندارند ، یک امتیاز بزرگ خواهد بود. اگر به دنبال گزینه های Slack هستید ، لیست خوبی برای بررسی داریم.

برای تماس های صوتی و تصویری بهترین نیست

یک اشکال بزرگ این است که اگر گروه شما تمایل دارد از تماس های صوتی و تصویری زیادی استفاده کند ، ردیف رایگان فقط تماس های یک به یک را مجاز می کند. اگر می خواهید به تماس های صوتی و تصویری گروهی دسترسی پیدا کنید ، باید هزینه کنید و سپس هر بار تا 15 بار خواهید رسید. اشتراک صفحه نیز فقط در طبقات پولی در دسترس است.

اگر شما گروه کوچکتری هستید که عمدتا از طریق چت ارتباط برقرار می کنید ، یا شکی نیست که برای دریافت امنیت بهتر از آنچه با Discord انجام می دهید ، شل بودن گزینه خوبی است. احتمالاً متوجه خواهید شد که Slack برای اجتماعات بیشتر هماهنگ و متمرکز در اطراف بازی کمبود دارد.

TeamSpeak – بهترین جایگزین صدای محور محور اختلاف

قبل از اختلاف ، TeamSpeak وجود داشت. TeamSpeak یک سرویس عمدتا برای گفتگوی صوتی است و این کار را به خوبی انجام می دهد. در تجربه شخصی من ، وقتی صحبت از VoIP سریع ، ایمن و با کیفیت خوب انجام می شود ، TeamSpeak همچنان مهمترین است. TeamSpeak با تأخیر بهترین تأخیر را که شخصاً در زمینه سیستم عامل های VoIP تجربه کرده ام تجربه کرده است.

همانطور که در حال حاضر پابرجاست ، TeamSpeak ویژگیهای زیادی را که Discord دارد ارائه نمی دهد. این برنامه برای گیمرها طراحی شده است و از ابتدایی انجمن ها و گروه های مختلف موجود در آن انجمن ها پشتیبانی می کند ، اما تجربه کلی کاربر مانند شما با Discord مدرن نیست. برای برخی ، این می تواند یک مثبت باشد.

در حال حاضر TeamSpeak شما را ملزم به اجرای سرور خود می کند. این کار را خود شما با سخت افزار شخصی می توانید انجام دهید. اما سرویسهای زیادی نیز در اینجا وجود دارد که هزینه اجاره سرور TS خود را از شما دریافت می کنند. کاری که بسیاری از جوامع انجام می دهند. اما اجرای سرور خود نیز بسیار ساده است ، به این معنی که TeamSpeak می تواند کاملاً رایگان باشد. TeamSpeak همچنین از رمزگذاری end-to-end پشتیبانی می کند ، که می تواند توسط مدیر سرور پیکربندی شود.

تجدید نظر جدید TeamSpeak می تواند همه چیز را تغییر دهد

هر چند در حال حاضر TeamSpeak در حال انجام یک اصلاح بزرگ است. به نظر می رسد نسخه بتا فعلی TeamSpeak در حال مدرن سازی سرویس و ایجاد اختلاف بیشتر مانند تجربه است. هنوز برای عموم در دسترس نیست ، اما ویژگی هایی که آنها اضافه می کنند TeamSpeak را به کانون توجه ذهن مردم می رساند. آنها حتی برای هر کاربر ثبت نام شده ، میزبان سرور اختصاصی رایگان در منطقه مورد نظر خود خواهند بود. از بین بردن مانع دیگری برای ورود.

همانطور که در حال حاضر پابرجاست ، TeamSpeak یک انتخاب عالی برای جوامعی است که عمدتا از طریق صدا ارتباط برقرار می کنند. در واقع ، بهترین انتخاب است. و با طراحی مجدد آینده ، TeamSpeak قطعاً نگران کننده بودن را به Discord خواهد داد.

Mumble – مانند TeamSpeak اما منبع باز

Mumble یک گزینه منبع باز برای کسانی است که سرویس VoIP متمرکز می خواهند. بسیاری از ویژگی های مشابه TeamSpeak را ارائه می دهد اما به اندازه TeamSpeak صیقل داده شده و کاربر پسند نیست (که خود به تنهایی به عنوان Discord کاربر پسند نیست).

Mumble ویژگی رمزگذاری انتها به انتهای چت ها را دارد و مانند TeamSpeak خود میزبان است. همچنین چت صوتی با تأخیر کم با کیفیت خوب دریافت می کنید.

ساده ، قابل اعتماد و منبع باز

اگر برای نرم افزارهای منبع باز ارزش قائل هستید ، Mumble گزینه خوبی در مقایسه با TeamSpeak در این زمینه است. ارزش دارد که هر دو را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است. آنها هر دو رایگان هستند ، پس چرا که نه! و چون TeamSpeak به دنبال تجربه ای بیشتر مانند اختلاف نظر است ، ممکن است Mumble تنها کسی باشد که دارای شیب سنتی و سبک تر است.

Mattermost – جایگزین حرفه ای قابل میزبانی از خود

Mattermost شباهت زیادی به Slack دارد که در اصل یک گزینه منبع باز و میزبان خود برای Slack است. این بدان معناست که گزینه مناسبی برای Discord نیز هست ، خصوصاً به دلیل اینکه میزبانی از خود به معنای این است که شما توانایی چیزهایی مانند چت های ویدیویی گروهی و گفتگوی صوتی را بدون نیاز به پرداخت حق امتیاز مانند Slack دارید.

مانند Slack اما منبع باز!

Mattermost به دلیل تمرکز بر استفاده از تجارت ، مانند Slack نیز بسیار امنیتی و حفظ حریم خصوصی است. اما ماده مهم جدا کردن جوامع و سازماندهی همه چیز را آسان می کند. درست مثل اختلاف. و همچنین از زیبایی بازی گریزی می کنید.

Mattermost کامل نیست و هنوز هم کاملا خشن است. اما همیشه در حال بهبود است و با گذشت زمان قطعاً گزینه بسیار مناسبی برای Discord برای کسانی است که به حریم خصوصی و امنیت اهمیت می دهند.

تا تخت سلطنت Discord مسیری طولانی در پیش است

بسیاری از این گزینه ها گلوله ای نقره ای برای Discord نیستند. یک دلیل وجود دارد که بیشترین استفاده را در بین گیمرها دارد. این ویژگی های زیادی را ارائه می دهد ، استفاده از آن ساده است و رایگان است. و بسیاری از افراد فقط به امنیت خود اهمیت نمی دهند و یا اینکه پیام های آنها توسط یک شرکت در جایی ذخیره می شود.

اما برای کسانی که مراقبت می کنند ، گزینه های دیگری وجود دارد و آنها همیشه در حال بهبود هستند. من فکر می کنم ماتریکس حداقل از نظر مجموعه ویژگی ها بیشترین ضربه را در نزدیک شدن به اختلاف داشته باشد. این بسیار انعطاف پذیر است و جامعه فعال به فشار آن در مسیر درست کمک خواهد کرد. تقریباً در آنجاست ، فقط به مقداری جلا نیاز دارد.

من همچنین علاقه زیادی دارم ببینم که نسخه جدید TeamSpeak نیز چگونه پیش می رود. بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد. و به عنوان یک کاربر عادی از آن با سرور میزبان خودم ، جالب است که ببینیم آیا از Matrix به عنوان مشتری اصلی چت من پیشی می گیرد یا خیر.

Slack و Mattermost دو روی یک سکه هستند. تمرکز آنها بر استفاده از تجارت به معنای وجود امنیت است ، اما ویژگی های متمرکز بر بازی (مانند چت صوتی با تأخیر کم) هرگز در اولویت نخواهند بود. آنها هنوز هم واقعا گزینه های خوبی هستند ، اما ممکن است هرگز آن چیزی نباشند که گیمرها به دنبال آن هستند.

امیدوارم ، در آینده ، شاهد برخی گزینه های دیگر Discord در بازار باشیم که امنیت و حریم خصوصی را بیش از هر چیز دیگری قرار می دهد. رقابت بیشتر همیشه خوب است.


ما دوست داریم این محتوا را برای شما بیاوریم و امیدواریم که به شما در حفظ امنیت و امنیت آنلاین کمک کند. همچنین می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. آیا شما به استفاده از VPN فکر کرده اید؟ در اینجا در hide.me همه ما در مورد آزادی اینترنت هستیم و خوشحالیم که در موقعیتی هستیم که این مسئله را به همه می رسانیم.

hide.me VPN بگیرید!

اگر س haveالی دارید ، لطفاً با تیم پشتیبانی 24/7 ما یا از طریق [email protected] یا از طریق گفتگوی زنده تماس بگیرید.

دسته‌هاPrivacy News، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،