7 بهترین VPN برای بریزبن – پخش جریانی ، سرعت و ایمنی در سال 2021

اگر در خارج از استرالیا زندگی کنید ، پخش جریانی از محتوای اصلی در Stan یا مطلع شدن از اخبار با 9Now می تواند یک روند امتحان کننده باشد. به این دلیل که بیشتر سایتهای جریانی از geoblocks برای حمایت از مجوز و توزیع محتوای نمایش داده شده خود استفاده می کنند.

بنابراین اگر در اروپا گشت بزنید و بخواهید اخبار محلی بریزبن را تماشا کنید چه اتفاقی می افتد ] جای نگرانی نیست ، من راه حل مناسبی برای شما دارم. خواه در یک کشور دیگر به مسافرت بروید ، در تعطیلات ، یا فقط می خواهید در خانه از طریق اینترنت محافظت کنید ، VPN راه حل است.

VPN ها می توانند آدرس IP شما را مخفی کنند و به نظر برسد که انگار شما کاملاً جای دیگری هستند فقط VPN خود را روشن کنید ، به یک سرور در بریزبن یا به طور کلی استرالیا وصل شوید و voila! نه تنها هر VPN می تواند ارتباطات سریع و پایداری برای استرالیا ایجاد کند. به همین دلیل VPN های شما را با بهترین سرعت ، ویژگی های امنیتی و انتخاب سرور برای بریزبن پیدا کردم.

ExpressVPN بهترین انتخاب من است ، این سرورهای محلی ، رمزگذاری قوی و می تواند جغرافیای سخت را به راحتی دور بزند. همچنین با ضمانت 30 روزه بازگشت پول بدون خطر از ویژگی های خارق العاده آن پشتیبانی می کند.

امروز آدرس IP بریزبن را دریافت کنید!

آنچه در VPN برای بریزبن ، استرالیا باید جستجو شود

عوامل مختلفی بر اینکه VPN برای دسترسی به محتوای بریزبن از هرجای دیگر کار می کند یا نه تأثیر می گذارد . امکان ارائه آدرس IP واقع در بریزبن یک مزیت است اما نداشتن سرور در شهر لزوماً VPN را حاکم نمی کند اگر به طور کلی دارای یک سرور قوی در استرالیا باشد.

عوامل مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود امنیت ، حریم خصوصی ، سرعت اتصال و ظرفیت سرور برای دسترسی قابل اعتماد به محتوای محدود شده جغرافیایی. در اینجا برخی از ویژگی های اصلی است که من در VPN برای Brisbane جستجو کردم.

  • سرورهای محلی. انتخاب VPN با سرورها در بریزبن به شما امکان می دهد آدرس IP بریزبن را دریافت کنید ، بنابراین از هرجایی می توانید به محتوای محلی دسترسی پیدا کنید.
  • سرورهای بریزبن (یا مجاور). اگر به طور خاص نمی توانید یک سرور در بریزبن پیدا کنید ، انتخاب یک VPN با چندین سرور در استرالیا به شما امکان دسترسی به محتوای محلی را می دهد.
  • رمزگذاری درجه نظامی. رمزگذاری استاندارد صنعت 256 بیتی AES است اما برخی از VPN ها 128 بیتی AES را ارائه می دهند. هر دو روش رمزگذاری محافظت شدیدی دارند و تقریباً قابل کنترل نیستند.
  • سیاست عدم ثبت گزارش. سیاست عدم ثبت گزارش به این معنی است که VPN هیچ یک از اطلاعات شخصی شما را ذخیره یا فروش نمی کند. در حالی که همه VPN ها برخی از داده های استفاده را برای ارتقا یا تعمیر سرویس ها نگهداری می کنند ، VPN ها هرگز نباید چیزی را نگه دارند که شخصاً شما را شناسایی کند.
  • ضمانت بازگشت پول. قبل از عضویت در VPN ببینید آیا ضمانت بازگشت پول دارد یا خیر ، از این طریق می توانید اشتراکی بدون ریسک خریداری کنید. همچنین می توانید نسخه رایگان یا نسخه آزمایشی رایگان را بررسی کنید ، زیرا این موارد به شما امکان می دهند VPN را قبل از ارتکاب آزمایش کنید.

بهترین VPN ها برای بریزبن – تجزیه و تحلیل کامل (به روز شده در ژوئن 2021)

1. ExpressVPN – سریعترین سرورها برای استرالیا

  • 3000+ سرور در 94 کشور ، از جمله استرالیا
  • 5 دستگاه برای هر مجوز [19659024] 30 روز ضمانت برگشت وجه
  • با این نسخهها کار با: Netflix ، Kanopy ، پروکسی iPlayer ، Hulu ، Amazon Prime Video ، Stan و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows، macOS، Linux، Android، iOS، Chromebook، و بیشتر

ExpressVPN دارای بیش از 3000 سرور در 94 کشور ، از جمله حداقل یک مرکز سرور در استرالیا است.

پروتکل اختصاصی آن Lightway دارای سرعت سریع ، امنیت و اتصالات پایدار برای جریان و مرور به راحتی می تواند به شما دسترسی داشته باشد و به حسابهای 9Now و Netflix AU خود دسترسی پیدا کنید. این سرویس همچنین OpenVPN را ارائه می دهد ، از رمزگذاری 256 بیتی AES برای محافظت از داده ها استفاده می کند و دارای سوئیچ kill است که در صورت خرابی VPN شما را از اینترنت جدا می کند. مسلماً ، سرورهای ExpressVPN به ندرت خراب می شوند اما خوب است که بدانید اگر مکان واقعی شما در این مکان بی خطر باشد.

یک مجوز را همزمان با 5 دستگاه پوشش می دهد و با اکثر سیستم عامل های اصلی کار می کند. هنگام آزمایش ExpressVPN ، متوجه شدم که تنظیم آن سریع و شهودی است ، اما اگر مشکلی دارید ، می توانید با پشتیبانی چت زنده 24/7 تماس بگیرید.

با اتصالات قابل اعتماد و قابلیت دسترسی محتوای محلی بریزبن احتمالاً به آن نیازی نخواهید داشت ، اما ExpressVPN برای همه مشترکان جدید 30 روز ضمانت استرداد پول دارد.

امروز با ExpressVPN شروع کنید!

2. CyberGhost – بای پس Tob Geoblocks for Brisbane

  • بیش از 7،100 سرور در 91 کشور ، 70 در استرالیا
  • 7 اتصال همزمان دستگاه
  • ضمانت 45 روزه برگشت پول
  • با این نسخهها کار با: Netflix ، HBO ، پروکسی iPlayer ، 9Now ، Hulu ، Disney + ، Kanopy و بیشتر
  • سازگار با: ویندوز ، macOS ، لینوکس ، اندروید ، iOS و موارد دیگر

توانایی CyberGhost در کنار زدن geoblocks سخت در سراسر جهان ، این امر را به انتخاب محبوب خوانندگان ما تبدیل می کند. من سرورهای استرالیایی CyberGhost را آزمایش کردم و به اندازه کافی قدرت داشتم تا بتوانم به 9Now دسترسی داشته باشم و به من اجازه دادم رقابت Bullet های بریزبن را تماشا کنم.

این بیش از 7،100 سرور در 91 کشور دارد ، از جمله چندین مکان سرور در استرالیا . CyberGhost همچنین استانداردهای صنعتی مانند پروتکل OpenVPN ، رمزگذاری 256 بیتی AES و سوئیچ kill را ارائه می دهد. این همچنین دارای سیاست سختگیرانه ثبت نام نیست نیز ، بنابراین سابقه مرور شخصی شما هرگز ذخیره یا به اشخاص ثالث فروخته نمی شود.

CyberGhost به اجازه می دهد تا حداکثر 7 دستگاه به طور همزمان ، بنابراین می توانید لپ تاپ ، تلفن همراه ، تلویزیون هوشمند و موارد دیگر را تحت پوشش قرار دهید. این سرویس همچنین سرورهای بهینه سازی شده P2P و را تعیین کرده است تا سریعترین سرعت را برای تماشای سرویس هایی مانند Netflix AU و تورنت با خیال راحت به شما ارائه دهد.

ضمانت 45 روزه بازگشت پول روشن برنامه های برتر همچنین خرید اشتراک را به تجربه ای بدون ریسک تبدیل می کند.

امروز با CyberGhost شروع کنید!

3. دسترسی خصوصی به اینترنت – بیشتر سرورهای استرالیا

  • 35550+ سرور در 78 کشور ، 3،106 در استرالیا
  • 10 دستگاه در هر مجوز
  • 30 روز ضمانت بازگشت پول
  • با این نسخهها کار با: Netflix US ، Stan ، HBO ، 9Now و Showtime
  • سازگار با: Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS ، و بیشتر

دسترسی خصوصی به اینترنت (PIA) VPN یک راه حل عالی برای کاربر آگاه به حریم خصوصی است ، با یک شبکه سرور استثنایی . شبکه آن 78 کشور را شامل می شود و شامل 3106 سرور عظیم توزیع شده در سه شهر بزرگ استرالیا .

اگرچه آنها نمی توانند به شما آدرس IP بریزبن را ارائه دهند ، اما شما دسترسی به اینترنت با استفاده از آدرسهای IP متصل به سرورهای نزدیک امکان پذیر خواهد بود. PIA به طور پیش فرض از رمزگذاری 128 بیتی AES استفاده می کند اما گزینه 256 بیتی AES را نیز ارائه می دهد. از نظر امنیت ، دارای فایروال داخلی ، مسدود کننده تبلیغات و بدافزار و محافظت در برابر ردیابی است.

پروتکل پیش فرض OpenVPN برای اتصالات سریع و ایمن به سرورها است. PIA همچنین پشتیبانی از P2P و پهنای باند نامحدود را برای تورنت ارائه می دهد. هنگام آزمایش سرورهای PIA P2P ، می توانم فایلهای بزرگ را بدون تأخیر بارگیری کنم. سیاست عدم ورود به سیستم به این معنی است که هرگز گزارش فعالیت های شما را هنگام استفاده از VPN حفظ نخواهد کرد ، بنابراین هیچ کس به عادات آنلاین شما دسترسی نخواهد داشت.

ضمانت 30 روزه بازگشت پول PIA به شما امکان می دهد در صورت عدم اشتراك ، اشتراك را بدون اتصال به آن بخرید.

با دسترسی خصوصی به اینترنت امروز شروع کنید!

4. PrivateVPN – دسترسی ایمن به محتوای بریزبن

  • سرورهای 86+ در 63 کشور ، از جمله استرالیا
  • 6 دستگاه برای هر مجوز
  • ضمانت 30 روزه برگشت پول
  • با این نسخهها کار با: Kanopy Netflix ، پروکسی iPlayer ، Hulu ، 9Now و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS ، Kodi و روترها

] PrivateVPN به اجازه می دهد تا 6 اتصال همزمان در هر مجوز داشته باشد ، بنابراین می توانید تمام دستگاه های پرکاربرد خود را پوشش دهید. سرعت سریع سرور و داده های نامحدود و تعویض سرور به این معنی بود که من می توانم هنگام آزمایش PrivateVPN بین اشتراکات Netflix AU و ایالات متحده خود تغییر یکپارچه داشته باشم. همه از رمزگذاری 2048 بیتی با AES-256 برای محافظت از داده های شما هنگام حرکت بین نقطه A و نقطه B استفاده می کنند. چندین پروتکل امن از جمله OpenVPN، IKEv2، IPSec را ارائه می دهد ، و بیشتر. PrivateVPN همچنین دارای سیاست سختگیرانه عدم ورود به سیستم است و پروکسی های Socks5 و HTTP را ارائه می دهد.

با 30 روز ضمانت بازگشت پول ، می توانید در سرویس بدون ریسک مشترک شوید ، اگرچه من توصیه می کنم از دوره آزمایشی 7 روزه رایگان آن استفاده کنید تا قبل از خرید نسبت به خدمات ، احساس راحتی کنید.

با PrivateVPN امروز شروع کنید!

5. VyprVPN – پروتکل آفتاب پرست برای دسترسی به مناطق محدود

  • 700+ سرور در 70 کشور از جمله استرالیا
  • 30 همزمان اتصالات دستگاه
  • ضمانت 30 روزه برای بازپرداخت پول
  • با این نسخهها کار با: Netflix ، HBO ، پروکسی iPlayer ، Stan ، Amazon Prime Video ، 9Now و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS ، روترها و موارد دیگر

پروتکل اختصاصی VyprVPN Chameleon می تواند به شما در دستیابی به محتوای سخت ترین جغرافیایی ها از جمله فن آوری های ضد VPN استفاده شده توسط Netflix کمک کند. با داشتن بیش از 700 سرور در 70 کشور جهان ، از جمله استرالیا ، از هرجایی می توانید به حساب های خود دسترسی پیدا کنید.

حریم خصوصی و امنیت کاربر در لیست اولویت های آنها قرار دارد ، با محصولی مانند VyprDNS برای جلوگیری از نشت DNS ، گزینه VyprVPN Cloud برای ذخیره سازی پرونده امن و محافظت از WiFi عمومی برای ایمن نگه داشتن شما در شبکه های دارای امنیت کمتر. من هنگام آزمایش VyprVPN هیچ نشتی را تشخیص ندادم.

شما می توانید از حداکثر 30 دستگاه را با یک مجوز محافظت کنید و داده و سرعت نامحدودی را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید بدون نگرانی 9 را تماشا کنید. در مورد بافر کردن. VyprVPN می تواند به شما کمک کند به حساب های خود برای Kanopy ، Stan ، Amazon Prime و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

همه اشتراک ها با 30 روز ضمانت بازگشت پول ارائه می شوند ، بنابراین می توانید سرویس بدون خطر را امتحان کنید.

امروز با VyprVPN شروع کنید!

6. HideMyAss (HMA) – بزرگترین دسترسی به سرور

  • 1080 سرور در 210+ کشور ، از جمله 12 در استرالیا
  • ] 5 دستگاه در هر پروانه
  • ضمانت 30 روزه برای بازپرداخت پول
  • با این نسخهها کار با: Stan ، Netflix ، پروکسی iPlayer ، Hulu ، 9Now ، Amazon Prime Video و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS ، روترها و موارد دیگر

HideMyAss بیشترین میزان دسترسی جهانی را نسبت به VPN موجود در این لیست دارد ، شامل 210 کشور . 1080 سرور از جمله 12 در نزدیکی بریزبن دارد ، بنابراین هنگام آزمایش سرورهای HMA استرالیا دسترسی به محتوای محلی مشكلی نداشت.

HMA حریم خصوصی با درجه اول را فراهم می كند با استفاده از IP Shuffle ، ویژگی ای که آدرس IP شما را در فواصل زمانی تصادفی انتخاب می کند ، همچنین می توان آن را سفارشی کرد تا در هر بازه زمانی مشخص مانند هر 10 ، 20 یا 60 دقیقه تغییر یابد. همچنین ویژگی های امنیتی استاندارد صنعت مانند پروتکل OpenVPN ، رمزگذاری درجه نظامی و سوئیچ kill را ارائه می دهد.

اتصال شبکه خودکار به شما امکان می دهد شبکه های ایمنی را انتخاب کنید که نیازی به آنها نیست VPN برای اتصال خودکار در دسترسی. به عنوان مثال ، می توانید شبکه خانگی خود را به شبکه های ایمن اضافه کنید و آن را روی تنظیم کنید تا به طور خودکار در هر شبکه عمومی مانند یک کافی شاپ محلی متصل شود.

سرعت آن به اندازه کافی سریع است تا در HD جریان پیدا کند در سرورهای محلی اما ممکن است هرچه سرور انتخابی شما از مکان واقعی شما فاصله داشته باشد با ناسازگاری روبرو شوید. در حالی که هرچه از منطقه خود دور شوید ، مقداری کاهش سرعت طبیعی است ، اما نباید اینقدر قابل توجه باشد. در نهایت با VyprVPN ، تفاوت بین تماشای SD و HD بر می گردد. شما هنوز هم می توانید Netflix AU ، Kanopy و سایر بافرهای رایگان را تماشا کنید.

HMA به همه مشترکان اولین بار 30 روز ضمانت بازگشت پول را می دهد ] ، بنابراین خودتان می توانید ببینید که چرا این یک انتخاب عالی است.

امروز با HideMyAss شروع کنید!

7. TunnelBear – امنیت قوی برای مرور

  • 2،600+ سرور در 25 کشور جهان ، از جمله استرالیا
  • 5 دستگاه در هر مجوز
  • ضمانت برگشت روزانه
  • با این نسخهها کار با: HBO ، Disney + ، 9Now ، YouTube و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، macOS ، Android ، iOS و موارد دیگر

TunnelBear دارای بیش از 2،600 سرور در 25 کشور جهان در سراسر جهان ، از جمله مکانهایی در استرالیا. نسخه آزمایشی رایگان آن به من اجازه داد قبل از خرید اشتراک ، تمام ویژگی های TunnelBear را تست کنم اما داده های به 500 مگابایت در ماه محدود می شود ، بنابراین شما نمی توانید جریان زیادی انجام دهید. [19659002] در حالی که TunnelBear روی پخش جریانی متمرکز نیست و به شما اجازه دسترسی به برخی از خدمات اصلی جریان را نمی دهد ، اما همچنان می تواند به شما امکان دسترسی به حساب های Netflix و Disney + را بدهد. اگر هنگام تعطیلات در بریزبن به سادگی به دنبال کمی محافظت هستید ، ویژگی Fastest Tunnel این ویژگی می تواند شما را به سریعترین سرور نزدیک متصل کند.

TunnelBear فاقد مسدود کننده تبلیغات داخلی است. اما یک افزونه مسدود کننده تبلیغات جداگانه ارائه می دهد که نصب آن کمتر از دو دقیقه طول می کشد و پس از باز شدن به طور خودکار متصل می شود. این از OpenVPN ، رمزگذاری 256 بیتی استفاده می کند و دارای یک ویژگی GhostBear است که به شما کمک می کند در هنگام سفر به به محتوای محلی برای بریزبان دسترسی پیدا کنید.

توصیه می کنم سعی کنید نسخه رایگان برای دریافت ایده کلی از خدمات قبل از غواصی در نسخه پولی ، زیرا TunnelBear فقط به شما بازپرداخت می کند .

امروز با TunnelBear شروع به کار کنید!

کدام VPN برای شما مناسب است؟

با سرعت بالا ، رمزگذاری درجه نظامی و شبکه ای بیش از 3000 سرور در سراسر جهان ، ExpressVPN بهترین خدمات کلی را برای بریزبن فراهم می کند. اگر مطمئن نیستید که این بهترین گزینه برای شماست ، به یاد داشته باشید که دارای 30 روز ضمانت استرداد پول است ، بنابراین می توانید بدون ریسک خرید کنید.

حتی اگر مطمئن هستم ExpressVPN همان است بهترین انتخاب ، شما گزینه هایی دارید. VPN های زیادی در این لیست وجود دارد که برخی از آنها نسخه های رایگان یا نسخه آزمایشی رایگان را ارائه می دهند ، بنابراین نیازی نیست که با اولین موردی که امتحان کرده اید همراه شوید.

س FAالات متداول درباره VPN ها برای Brisbane

بهترین VPN برای چیست بریزبن؟

بر اساس آزمایشات من بهترین VPN برای بریزبن ExpressVPN است. این سرورها در بریزبن ، امنیت سخت برای کمک به دور زدن مسدودهای جغرافیایی و سیاست عدم ثبت گزارش برای خصوصی نگه داشتن عادات مرور شما ارائه می دهد. بعلاوه همراه با 30 روز ضمانت استرداد پول است ، بنابراین اگر شما نباشید نیازی نیست احساس کنید که درگیر برنامه ای هستید.

آیا می توانم از یک VPN رایگان در بریزبن استفاده کنم ؟

بله ، TunnelBear یکی از معدود VPN های رایگان است که برای استرالیا خوب کار می کند. با این اوصاف ، محدودیت های عمده ای در داده ها برای نسخه رایگان وجود دارد. شما فقط 500 مگابایت در ماه دریافت می کنید ، بنابراین اگر به VPN با جریان ، تورنت و مرور نامحدود نیاز دارید ، VPN برای شما نیست.

سایر VPN های رایگان تعداد سرورها یا سرور را محدود می کنند با فروش اطلاعات شخصی خود به اشخاص ثالث برای اهداف بازاریابی ، می توانید به آنها دسترسی داشته باشید ، سرعت دریچه گاز یا هزینه نسخه رایگان آن را بپردازید.

آیا VPN ها در بریزبن قانونی هستند؟

استفاده از VPN در بریزبن و سایر مناطق استرالیا کاملاً مناسب است قانونی. استفاده از VPN در اکثر نقاط جهان قانونی است. چند کشور وجود دارد که با استفاده از VPN می توان شهروندان را در آب گرم قرار داد اما تاکنون حتی این کشورها قوانین مشابهی را برای گردشگران اعمال نمی کنند. برای محافظت از اطلاعات خود در برابر هکرها ، کلاهبرداران و نظارت دولت ، پیشنهاد می کنم هر یک از VPN های موجود در لیست من را امتحان کنید.

چگونه می توانم آدرس IP بریزبن را بدست آورم؟

با ExpressVPN و CyberGhost می توانید یک سرور در بریزبن انتخاب کنید ، و سپس هر سایتی که بازدید کنید فکر می کند شما در بریزبن هستید ، مهم نیست که در کجا باشید world.

با این حال ، همه این ارائه دهندگان دارای سرورهای واقع در استرالیا هستند ، به این معنی که شما می توانید به یک سرور نزدیک متصل شوید و به ویژگی ها و محتوای موجود در بریزبن دسترسی داشته باشید.

برای جمع بندی ، بهترین VPN ها برای بریزبن در اینجا


دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ،