6 برنامه برتر دسک تاپ برای استفاده در سال 2021

قبل از اینکه همه ما این رایانه های جیبی شگفت انگیز را بدست آوریم ، دنیای پیام رسان ها عمدتا با رایانه رومیزی یا رایانه شخصی شما زندگی می کردند. با سرویس هایی مانند MSN Messenger و AIM حاکم بر سر و صدا. خوب ، از آن زمان به بعد ، چیزهای زیادی تغییر کرده است ، با اشغال ارواح مانند WhatsApp و Facebook Messenger.


از زمان تغییر این اولویت ها ، پیام رسان های دسک تاپ تا حدودی از اهمیت خود کاسته اند ، اما هنوز مخاطبان زیادی برای آنها وجود دارد. و در این لیست ، نگاهی خواهیم انداخت به بهترین پیام رسان های دسک تاپ که در حال حاضر موجود هستند.

سیگنال – پیام رسان دسکتاپ خصوصی ، امن و ساده

سیگنال برای بسیاری از افراد به عنوان گزینه واقعی انتخاب شده است زیرا فیس بوک و واتس اپ به دنبال برداشت اطلاعات شما حتی بیش از آنچه در گذشته بودند ، هستند. به عنوان یک پیام رسان موبایل ، واقعاً عالی است. با رمزگذاری قوی به صورت پیش فرض از انتها به انتها و زیبایی شناسی موبایل تمیز که درک آن آسان است. اما آیا این بهترین پیام رسان دسک تاپ است؟

برنامه دسک تاپ برای Signal در ویندوز ، macOS و لینوکس در دسترس است. بنابراین ، همه محبوب ترین گزینه ها تحت پوشش قرار می گیرند ، اما یک هشدار بزرگ وجود دارد که ممکن است یک توافق بر هم زننده باشد یا نباشد. برای استفاده از Signal در دسک تاپ ، ابتدا باید Signal را روی تلفن خود نصب و تنظیم کنید. این احتمالاً برای اکثر افراد مسئله ای نخواهد بود ، اما موضوعی است که باید بخاطر بسپارید.

برنامه دسک تاپ سیگنال از یک زبان طراحی کاملاً مشابه با برنامه موبایل پیروی می کند ، بنابراین اگر با آن آشنا باشید در خانه درست خواهید بود. برنامه دسک تاپ بسیار ساده است و هیچ عملکرد اضافی در نسخه موبایل ارائه نمی دهد.

اگر قبلاً کاربر Signal هستید ، برنامه دسک تاپ برای دسترسی به پیام های تلفن همراه از طریق رایانه عالی است. اما به عنوان یک پیام رسان دسک تاپ مستقل ، کاملترین گزینه یا کاملترین گزینه نیست.

Discord – یک مسنجر رومیزی برای پارسه

اختلاف اخیراً مورد توجه قرار گرفته است. آنچه که به عنوان یک سرویس پیام رسان دسک تاپ با هدف گیمرها آغاز شد ، بسیار بیشتر شده است. اختلاف تقریباً به محلی برای جمع شدن آنلاین اجتماعات در واقعیت تبدیل شده است.

و استفاده از Discord ، تا آنجا که به تجربه کاربر می رسد ، بسیار مناسب است. این به راحتی قابل چشمان است ، به خوبی چیده شده است و موارد مفید بسیاری مانند ارسال مستقیم GIF از پیام رسان ، گفتگوی صوتی و حتی اشتراک صفحه را ارائه می دهد. برنامه های دسک تاپ و موبایل از نظر کاربر به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند. اختلاف در همه سیستم عامل های بزرگ نیز موجود است.

ما در hide.me VPN برای امنیت و حریم خصوصی اهمیت زیادی قائل هستیم ، بنابراین یک مشکل بزرگ در Discord این است که رمزگذاری پیام های شما صفر است. همه آنها در یک سرور متمرکز ذخیره شده اند که در هر زمان ممکن است نقض شوند. در حالی که این ممکن است مشکلی برای درگیر شدن در یک انجمن ، برای چت های خصوصی نباشد ، شاید به جای دیگری نگاه کنید. این مشکل باعث می شود که Discord به عنوان بهترین پیام رسان دسک تاپ نامیده شود.

شرم آور است زیرا بدون شک Discord یک برنامه عالی برای استفاده است ، اما از نظر امنیت و حفظ حریم خصوصی ، چیزهای زیادی برای خواستن باقی می ماند.

اسلک – پیام رسان سازمانی

ممکن است بسیاری از شما از قبل با اسلاک آشنا شده باشید ، مخصوصاً در طی این بیماری همه گیر و کار در خانه. Slack یک پیام رسان دسک تاپ است که به دنبال ایجاد یک محیط تجاری است ، اما دارای ویژگی های جالب بسیاری است که آن را به عنوان یک پلت فرم چت عمومی نیز انتخاب خوبی می کند.

اولاً ، اسلاک رمزگذاری شده پایان به انتها است ، که یک ضروری است. و حتی از 2FA نیز پشتیبانی می کند ، که افزودنی بسیار خوبی است. تجربه کلی دسک تاپ Slack بسیار آسان قابل درک است و می تواند بسیار قدرتمند باشد خصوصاً در مورد مواردی مانند اسناد گوگل یا سایر مجموعه های اداری. Slack را می توانید در ویندوز ، macOS و Linux پیدا کنید.

شایان ذکر است که اسلاک گزینه های پولی دارد. یک ردیف رایگان وجود دارد اما برخی از ویژگی ها را از دست می دهد که اگر فقط از آن به عنوان یک پیام رسان عمومی استفاده می کنید لزوماً مسئله مهمی نیست. مانند سابقه پیام نامحدود و چندین فضای کاری.

استفاده از اسلک هم در تلفن همراه و هم در دسک تاپ خوب است. و به لطف تمرکز آن بر محیط سازمانی ، امنیت را نیز جدی می گیرند. بنابراین ، Slack قطعاً ارزش دیدن را دارد.

Matrix – پیام رسان دسکتاپ غیرمتمرکز ، خصوصی و امن

پروتکل Matrix به دلیل نحوه کار ، جانوری متفاوت با بسیاری از پیام رسان های دیگر است ، نیازی به گفتن نیست که هنوز خیلی جدید است.

Matrix یک پیام رسان متمرکز نیست خدماتی مانند سیگنال یا اختلاف. این کار اساساً در سراسر دنیا توزیع می شود. با سرورهای مختلف میزبان پروتکل Matrix. این به ویژه برای کسانی که به حریم خصوصی و امنیت اهمیت می دهند بسیار مفید است زیرا شما حتی می توانید سرور Matrix خود را از خانه میزبانی کنید. این امر باعث می شود که ماتریکس نهایت حریم خصوصی و امنیت را داشته باشد.

اگرچه Matrix فقط یک پروتکل است ، چندین مشتری Matrix وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. حتی می توانید خودتان بسازید! محبوب ترین Element است که دارای یک برنامه دسک تاپ خوب است. اما موارد دیگری وجود دارد که می توانید امتحان کنید ، مانند FluffyChat.

عنصر به هیچ وجه کامل نیست. هنوز هم دارای چند مسئله است که نیاز به حل آنها دارد. اما حتی اگر هنوز خیلی جوان است ، یک تجربه عالی ارائه می دهد که فقط می تواند از اینجا بهتر شود. از آنجا که تعداد زیادی مشتری مختلف وجود دارد ، شما مطمئناً یکی از سیستم عامل های خود را پیدا خواهید کرد. حتی یک مشتری Matrix برای Nintendo 3DS وجود دارد!

اگر اهل فن هستید ، Matrix بهترین پیام رسان دسکتاپ برای پیام خصوصی دسکتاپ خصوصی و ایمن است. مخصوصاً اگر سرور خود را تنظیم کنید.

تلگرام – تجربه کاربری خوب ، فاقد امنیت

محبوبیت تلگرام در طول سالها افزایش یافته و محلی برای پاتوق و گپ زدن برای بسیاری از جوامع شده است. در حالی که در تلفن همراه است ، دارای یک برنامه دسکتاپ کاملاً مطبوع است که در همه سیستم عامل های اصلی دسک تاپ موجود است ، بنابراین در اینجا یک رقیب است.

از نظر امنیتی ، هرچند بهترین نیست. به طور پیش فرض ، 1 از 1 گپ رمزگذاری نشده است ، باید به صورت دستی روشن شود. و لحظه ورود به چت های گروهی ، گزینه ای برای فعال کردن رمزگذاری وجود ندارد.

اگر این مسئله شما را آزار نمی دهد ، تلگرام یک مسنجر رومیزی با کاربرد آسان و دارای ویژگی های زیادی است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. فقط شرم آور است که امنیت و رمزگذاری بخشی از بسته پیش فرض نیست.

Pidgin – All-rounder all-rounder

Pidgin یک سرویس پیام رسان رایگان ، سبک وزن و منبع باز برای دسک تاپ است که تجربه ارسال پیام ساده و هیجان انگیز را ارائه می دهد. برخلاف سایر افراد موجود در این لیست ، Pidgin یک پیام رسان جهانی است که به شما امکان می دهد حساب های خود را از جای دیگر اضافه کنید و با استفاده از همه آنها از یک برنامه چت کنید. این از بسیاری از سرویس های مختلف چت و حتی بیشتر از طریق پلاگین پشتیبانی می کند. اگر کسی هستید که دوست دارید به روزهایی مانند eBuddy برگردید ، Pidgin یادآور آن زمان ها است.

عبور از ظاهر خود ؛ Pidgin یک پیام رسان قابل اعتماد است که بهترین پیام رسان دسک تاپ برای کسانی است که ممکن است از ماشین های قدیمی یا قدرتمندتر استفاده کنند. یا فقط یک پیام رسان ساده و بدون کرک می خواهید. و به لطف منبع باز بودن ، نباید با هیچ شگفتی ناخوشایندی روبرو شوید.

پیام رسان های دسک تاپ هنوز هم قوی هستند!

مشخص است که ، با وجود تمرکز بر پیام رسان های تلفن همراه ، گزینه های عالی دسک تاپ هنوز هم وجود دارد. و تحولات بسیار مهیجی از جمله ماتریکس در فضا نیز وجود دارد. نیاز شما به یک پیام رسان هرچه باشد ، امیدوارم که یکی از این لیست ها به شما کمک کند.

دسته‌هاPrivacy News، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ،