چگونه سایه و استخوان را از هر کجا در سال 2021 تماشا کنیم

من به عنوان یک طرفدار بزرگ رمان های فانتزی ، وقتی خبر سریال سایه و استخوان را شنیدم بسیار هیجان زده شدم. حتی اگر این یک Netflix Original باشد ، من قادر به تماشای آن در کشور خود نبودم. بعد از آزمایش تمام روشهایی که فکر می کردم ، برای یافتن برنامه از همان جایی که هستم راه حلی پیدا کردم.

تنها راه مطمئنی که پیدا کردم استفاده از VPN بود که به شما امکان می دهد Shadow and Bone را مشاهده کنید. از هرجایی . VPN آدرس IP شما را پنهان می کند ، بنابراین به نظر می رسد از کشور دیگری تماشا می کنید. به این ترتیب می توانید انسداد کتابخانه Netflix در ایالات متحده را بردارید ، جایی که می توانید Shadow and Bone را تماشا کنید.

برای اطمینان از اینکه بهترین تجربه پخش جریانی را داشتم ، 30+ سرویس VPN را آزمایش کردم. من ExpressVPN را توصیه می کنم زیرا شبکه سرور گسترده آن بلوک های منطقه ای Netflix را دور می زند. همچنین دارای ضمانت برگشت وجه است ، بنابراین می توانید ExpressVPN را برای خود آزمایش کنید و اگر راضی نیستید ، حداکثر 30 روز فرصت دارید که بازپرداخت کنید.

امروز شروع به تماشای سایه و استخوان کنید!

چرا برای تماشای Shadow به VPN نیاز دارید and Bone

Shadow and Bone فقط در Netflix در دسترس است اما حتی نسخه های اصلی به همه کتابخانه های آن راه پیدا نمی کنند. به دلیل داشتن حق مجوز ، سرویس های پخش جریانی محتوای آنها را به کشورهای خاص مسدود می کنند. این بدان معنی است که شما معمولاً نمی توانید از جای دیگری به آنها دسترسی داشته باشید. با این وجود می توانید با VPN از این محدودیت ها عبور کنید.

VPN با پنهان کردن آدرس IP شما مکان شما را پنهان می کند. به نظر می رسد شما از کشوری دیگر به Netflix دسترسی پیدا می کنید ، بنابراین می توانید محتوای موجود را در آنجا تماشا کنید. این بدان معنی است که شما می توانید Shadow and Bone را از هر کجای دنیا تماشا کنید.

با VPN می توانید Netflix را رفع انسداد کرده و Shadow and Bone و همچنین سایر فیلم ها یا نمایش ها را تماشا کنید. شما می خواهید در Netflix US مراجعه کنید.

ExpressVPN RISK را به مدت 30 روز رایگان امتحان کنید!

بهترین VPN ها برای تماشای سایه و استخوان در مه 2021

1. ExpressVPN – سرعت فوق العاده سریع برای تماشای سایه و استخوان بدون بافر

  • سرعت فوق العاده برای تماشای سایه و Bone در HD و بدون وقفه
  • 3000 سرور برای رفع انسداد Netflix US به راحتی
  • MediaStreamer به شما امکان تماشای هر دستگاه مجهز به WiFi
  • 5 اتصال دستگاه همزمان
  • 30 روز ضمانت بازگشت پول را می دهد [19659022] می تواند رفع انسداد کند: Netflix ، Disney + ، HBO Max ، Hulu ، پروکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

سرعت فوق العاده ExpressVPN بهترین کیفیت ممکن در حین پخش جریان . برخی از آزمایشات را روی سرورهای آن در میامی ، آتلانتا و نیویورک انجام دادم. میانگین هر یک 55 مگابیت در ثانیه است که 11 برابر بیشتر از حداقل نیاز Netflix برای تماشای هر نمایش در HD است. شما با تماشای Shadow and Bone با این سرعت تجربه جریانی عالی خواهید داشت.

 Graphic of Shadow and Bone در Netflix با استفاده از ExpressVPN سرور نیویورک

سرعت شگفت انگیز آن تصویر کاملی برای لذت بردن از هر قسمت به من داده است

این شبکه دارای یک شبکه سرور بزرگ است ، بنابراین شما می توانید از سخت ترین geoblocks نیز عبور کنید. در چند ثانیه به سرورهای آمریکایی آن متصل شدم. دسترسی من به Netflix US بدون بافر تصادفی یا قطع ارتباط ثابت بود. شما می توانید Shadow and Bone را بدون توجه به اینکه در کجای دنیا قرار دارید تماشا کنید.

MediaStreamer به شما کمک می کند تا از ویژگی های VPN در هر دستگاه دارای WiFi استفاده کنید. با کپی و جایگذاری برخی از اعداد در تنظیمات DNS روتر من ، PlayStation من آماده بود تا در عرض چند دقیقه انجام شود. با این ویژگی می توانید Shadow and Bone را در دستگاه مورد علاقه خود تماشا کنید.

تنها مشکل جزئی که با ExpressVPN داشتم هزینه اشتراک است که امیدوارم کمی کمتر باشد. خوشبختانه ، تخفیفی پیدا کردم که به شما امکان می دهد 49٪ از قیمت عادی تخفیف بگیرید.

اگر دوست ندارید می توانید آن را بدون ریسک امتحان کنید و ظرف 30 روز بازپرداخت کنید. من 30 روز پس از ثبت نام با خدمات مشتری تماس گرفتم. فقط با چند سوال عیب یابی ، نماینده بازپرداخت من را تأیید کرد. من فقط 5 روز پولم را پس گرفتم.

اکنون با ExpressVPN سایه و استخوان را تماشا کنید!

2. IPVanish – شبکه سرور جهانی برای رفع انسداد Netflix از هرجای دیگر

  • سرعت عالی برای جریان Shadow and Bone با کیفیت HD
  • 1600+ سرور برای دور زدن geoblocks بین المللی
  • اتصالات همزمان دستگاه نامحدود
  • ضمانت 30 روزه بازگشت پول
  • امکان انسداد وجود دارد: Netflix ، Disney + ، HBO Max ، Hulu ، پروکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

IPVanish دارای یک شبکه سرور گسترده در سراسر جهان است ، بنابراین می توانید بلوک ها را دور بزنید با سهولت. پس از آزمایش 12 سرور در ایالات متحده ، متوجه شدم که آنها به طور مداوم از محدودیت های جغرافیایی Netflix جلوگیری می کنند. اتصالات قابل اطمینان بودند و جابجایی بین مکان های مختلف ایالات متحده سریع و آسان بود. این دسترسی به Netflix US را در هر کجا که باشید آسان می کند.

سرعت بسیار سریع آن جریان را به تجربه ای روان تبدیل می کند. در طول آزمایشات من ، سرعت هرگز به زیر 60 مگابیت در ثانیه نمی رسید. از آنجا که برای تماشای HD فقط به 5 مگابیت در ثانیه نیاز دارید ، این برای یک جریان بدون بافر بیش از حد کافی بود. شما می توانید از Shadow and Bone لذت ببرید بدون اینکه با هرگونه وقفه آزار دهنده روبرو شوید.

 نمودار نمایش Shadow and Bone در Netflix با استفاده از سرورهای IP IP Vanish

من با توجه به مقدار سرورهای موجود آمریکا برای انتخاب خود خراب شدم

تنها نقطه ضعف IPVanish این است که من نمی توانم با PayPal در کشورم پول پرداخت کنم. خوشبختانه ، کارتهای اعتباری ، Apple Pay ، Google Pay و حتی ارزهای رمزپایه پذیرفته می شوند ، بنابراین این مسئله بزرگی برای من نبود. با تخفیف 25 درصدی نیز می توانید پس انداز کنید.

پاداش IPVanish ضمانت برگشت وجه آن است که به شما امکان می دهد بدون تعهد 30 روز خدمات را امتحان کنید. من می خواستم این ادعا را آزمایش کنم ، بنابراین 25 روز پس از ثبت نام با یکی از اعضای تیم خدمات مشتری آن تماس گرفتم. هنگامی که به برخی از س basicالات اساسی در مورد تجربه خود پاسخ دادم ، نماینده زنده بازپرداخت من را تأیید کرد و من در عرض 3 روز پول خود را پس گرفتم.

Shadow and Bone With IPVanishVPN Now!

3. CyberGhost – چندین اتصال دستگاه برای تماشای دستگاههای موردعلاقه شما

  • سرعت چشمگیر تماشای Netflix بدون هیچ گونه بافر سازی
  • 6800 سرور در 90 برای انسداد محتوا از هرجای دیگر
  • اتصالات همزمان نامحدود دستگاه
  • ضمانت 45 روزه بازگشت پول
  • می تواند انسداد: Netflix ، پروکسی iPlayer ، Hulu ، HBO Go ، Showtime ، Amazon Prime Video و موارد دیگر
  • سازگار با Mac ، Windows ، Linux ، Android ، iOS ، Roku ، کنسول های بازی و موارد دیگر

من تحت تأثیر سرورهای سریع ایالات متحده CyberGhost به طور جدی تحت تأثیر قرار گرفتم. در حالی که من آن را بر روی دستگاه های مختلف خود آزمایش کردم ، سرعت ها بیش از 50 مگابیت در ثانیه باقی ماندند. حتی اگر هزاران مایل با سرور فاصله داشتم ، ارتباط من هرگز قطع نشد. این به این معنی است که هنگام تماشای Shadow and Bone کیفیت تصویر عالی خواهید داشت.

 نمودار نمایش سایه و استخوان در Netflix با استفاده از سرور ایالات متحده CyberGhost

من Shadow and Bone را در همه دستگاه های مورد علاقه خود تماشا کردم

CyberGhost به طور استاندارد 7 اتصال دستگاه را ارائه می دهد ، که بیشتر از اکثر ارائه دهندگان است. دسکتاپ ، تلفن و دو لپ تاپ خود را به یکی از سرورهای CyberGhost’s ایالات متحده متصل کردم تا این موضوع را آزمایش کند. در تست های استفاده شده از 10 سرور از سراسر ایالات متحده در دستگاه های مختلف ، هیچ تأخیری ، وقفه یا خطایی مشاهده نکردم. شما می توانید Shadow and Bone را در همه دستگاه های مورد علاقه خود تماشا کنید.

هزینه اشتراک آن کمی گران تر از آن چیزی بود که انتظار داشتم ، اما وقتی از معاملات برنامه بلند مدت آن استفاده می کنید ، می توانید پس انداز قابل توجهی انجام دهید به عنوان مثال ، هنگام ثبت نام 83٪ از اشتراکم تخفیف گرفتم.

اگر در تعهد اشتراک طولانی مدت فروخته نشدید ، می توانید CyberGhost را به مدت 45 روز با تضمین بازپرداخت آن امتحان کنید. 27 روز پس از ثبت نام ، از طریق وب سایت خود با یکی از اعضای خدمات مشتری تماس گرفتم. یک مکالمه کوتاه فقط کافی بود و من ظرف یک هفته پولم را پس گرفتم.

سایه و استخوان را با CyberGhost اکنون تماشا کنید!

نحوه ثبت نام در Netflix برای مشاهده Shadow and Bone

  1. بارگیری VPN. من ExpressVPN را توصیه می کنم زیرا به شما امکان دسترسی قابل اعتماد به کتابخانه Netflix هر کشور ، از جمله ایالات متحده را می دهد.
  2. برای Netflix ثبت نام کنید. به سایت Netflix کشور خود بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر قبلاً اشتراک Netflix دارید ، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید!
  3. به یک سرور ایالات متحده متصل شوید. برنامه VPN خود را باز کنید و یک سرور در ایالات متحده انتخاب کنید.
  4. وارد Netflix شوید. برای ورود به سیستم از ایمیل و رمز عبور خود استفاده کنید. پس از انجام این کار ، یک کتابخانه ایالات متحده باز می شود.
  5. شروع به تماشای Shadow and Bone ! عنوان را جستجو کنید و

اکنون ExpressVPN بدون خطر را امتحان کنید!

س FAالات متداول در مورد مشاهده سایه و استخوان

آیا می توانم سایه و استخوان را رایگان تماشا کنم؟

نه به طور کامل ، اما راهی برای پس انداز پول وجود دارد. اگر در یکی از کشورهایی هستید که Netflix آزمایشات آزمایشی رایگان (مانند قزاقستان یا آذربایجان) را ارائه می دهد ، می توانید این کار را انجام دهید ، اگرچه به یک کارت اعتباری از کشور مورد نظر نیاز دارید.

در خارج از ایالات متحده ، شما برای دسترسی به آن کتابخانه به VPN نیاز دارید. خوشبختانه ، تمام VPN های ذکر شده در بالا دارای ضمانت های برگشت پول هستند ، بنابراین می توانید بدون تعهد از آنها استفاده کنید.

چگونه می توانم Shadow and Bone را از استرالیا ، انگلستان یا خارج از کشور تماشا کنم؟

شما می توانید Shadow و استخوان در Netflix در بیشتر کشورها ، اما نه همه. حتی اگر یک حساب Netflix داشته باشید ، ممکن است نتوانید آن را از جایی مشاهده کنید. در این حالت ، من یک VPN را توصیه می کنم. به شما امکان می دهد انگار در ایالات متحده به نظر برسید ، بنابراین می توانید عناوین اختصاصی آن منطقه را تماشا کنید. ثبت نام و استفاده از VPN آسان است و فقط چند دقیقه طول می کشد.

آیا Shadow and Bone در Netflix ، Hulu یا HBO است؟

Shadow and Bone فقط در Netflix در دسترس است زیرا یک مجموعه اصلی است . متأسفانه ، ممکن است از هرجایی نتوانید به آن دسترسی داشته باشید. با این حال ، VPN به شما امکان می دهد مکان مجازی خود را برای تماشای Shadow and Bone تغییر دهید.

امروز شروع به تماشای سایه و استخوان کنید!

اکنون شروع به تماشای سایه و استخوان کنید!

اگر می خواهید Shadow and Bone را تماشا کنید اما Netflix آن را در کشور شما ارائه نمی دهد ، VPN می تواند به شما در دسترسی به آن کمک کند. Netflix US گزینه خوبی است ، زیرا کتابخانه گسترده ای دارد و دارای فیلم ها و نمایش های انحصاری زیادی است.

توصیه من ExpressVPN است زیرا شبکه سرور بزرگ آن به طور موثری Netflix US را از هر مکان مسدود می کند. ExpressVPN را بدون خطر برای خود آزمایش کنید. اگر احساس نمی کنید که برای شما مناسب است ، می توانید در مدت 30 روز ضمانت بازگشت پول ، بازپرداخت کامل دریافت کنید.

اکنون ExpressVPN بدون خطر را امتحان کنید!

به طور خلاصه ، بهترین VPN ها برای تماشای Shadow and Bone…


دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،