هولدر تلفن همه کاره و راحت

تلفن ها به بخشی مهم در رفت و آمد ما تبدیل شده اند. ما از آنها برای موسیقی ، ناوبری ، ارتباطات تلفنی و سایر موارد استفاده می کنیم. به همین دلیل یافتن بهترین دارنده تلفن ماشین برای نیازهای شما بسیار مهم است. در جستجوی کمک خلبان عالی با iOttie Easy One Touch 4 مواجه شده ایم و مدتی است که همراه من است. اکنون وقت آن است که همه چیز را در این باره به شما بگوییم ، بنابراین دست و پنجه نرم کنید! این بررسی Android Authority iOttie Easy One Touch 4 است.

آنچه شما باید در مورد بررسی iottie Easy One Touch 4

 Iottie بررسی Easy One Touch 4 car Mount 1

اعتبار: Edgar Cervantes / Android Authority

  • iOttie Easy One Touch 4 (HLCRIO126): 24.95 دلار / 20.99 پوند / 21.95 یورو

iOttie Easy One Touch 4 یک پایه تلفن تلفن با مکانیزم ثبت اختراع است که اتصال و انتشار تلفن هوشمند را ساده می کند. این از یک ساکشن مکش برای نصب روی داشبورد و شیشه جلو اتومبیل استفاده می کند ، در حالی که می توان بازوی تلسکوپی را برای مشاهده بهینه سفارشی کرد.

MSRP 29.95 دلار است ، اما لوازم جانبی را می توانید با قیمت 19.95 دلار در آمازون پیدا کنید. همچنین می توانید آن را از سایر خرده فروشان مشهور نیز پیدا کنید.

مشتریان در انتخاب رنگ و پیکربندی گزینه زیادی ندارند ، زیرا این محصول فقط به رنگ سیاه موجود است. این می تواند هر ترکیبی از تلفن هوشمند / کیف را با عرض 58-88 میلی متر کنترل کند.

نسخه iOttie Easy One Touch 4 مجهز به دریچه نیز موجود است. نسخه داشبورد و شیشه جلو اتومبیل را آزمایش کردیم.

چه خوب است؟

 Iottie Easy One Touch 4 بررسی سوار ماشین 4

اعتبار: ادگار سروانتس / اندروید Authority

مسلماً جالبترین ویژگی iOttie Easy One Touch 4 مکانیزم اتصال آن است. یک دکمه بزرگ لاستیکی با لهجه های نقره ای درست در صفحه پشتی وجود دارد. این باعث می شود هنگام فشار دادن بازوهای پایه بسته و محکم شوند. با فشار دادن تلفن بر روی دارنده ، می توان آن را متصل کرد. سپس می توانید میله های آزاد را فشار دهید تا دستگاه خود را پیاده کنید. این یک عمل ساده است که باعث می شود پریدن و بیرون رفتن از وسیله نقلیه با تلفن همراه شما به یک روند سریع و آسان انجام شود. بازو را می توان کوتاه کرد ، دراز کرد ، پایین آورد یا بالا برد. کلاهک توپی آزادی جهت یابی کامل را فراهم می کند و بازوها به اندازه ای پهن هستند که بیشتر تلفن ها را تحمل می کند. اگر این کافی نیست ، می توانید پای دارنده را نیز تنظیم کنید تا دستگاه شما قربانی نیروی جاذبه نشود. و نه تنها آزادی حرکت و بالا و پایین بردن آنها را دارید ، بلکه در کنار هم قرار دارید. این دسترسی ساده به درگاه های پایین تلفن را ساده می کند.

iOttie Easy One Touch 4 پرش به داخل و خارج از وسیله نقلیه را با تلفن هوشمند خود یک فرایند سریع و آسان انجام می دهد.

نگهدارنده iOttie با نصب شده است یک فنجان مکش ، که به اندازه کافی قوی است و حتی می تواند تلفن های سنگینی مانند Samsung Galaxy S21 Ultra را در خود جای دهد. لیوان های ساکشن همچنین آزادی قرارگیری را برای شما فراهم می کنند ، زیرا امکان نصب پایه نگهدارنده را در هر کجا که امن ترین و راحت ترین حالت را داشته باشید فراهم می کند. و اگر نمی توانید یک سطح صاف بهینه برای آن پیدا کنید ، جعبه دارای یک صفحه داشبورد مسطح است که به لطف قسمت چسبی آن می تواند محکم به هر سطحی بچسبد.

همچنین بخوانید: اینها بهترین ماشین هستند برنامه ها برای دستگاه اندرویدی شما

چه چیزی خوب نیست؟

 Iottie Easy One Touch 4 car Mount car review 2

اعتبار: Edgar Cervantes / Android Authority

این کوه به عنوان داشبورد و لوازم جانبی جلوپنجره تبلیغ می شود که دارای چند شماره است. داشتن هر چیزی که جلوی نمای جلوی شما را بگیرد ، یک خطر است ، البته در برخی مناطق غیرقانونی نیست (قوانین محلی خود را بررسی کنید). اما در حالی که شیشه جلو و داشبورد خانه های واضحی برای این پایه هستند ، لزوماً نباید iOttie Easy One Touch 4 را در آنجا قرار دهید. ساکشن و پد موجود ، نصب آن را در هر کجا ساده می کند.

این یک پایه بسیار قابل توجه است که با محیط آن ترکیب نمی شود. اگر از نظر زیبایی شناسی خوشایند باشد این مسئله مشکلی ایجاد نخواهد کرد ، اما طراحی آن از بین بهترین ها نیست. این از آن ساخته شده است که لوازم جانبی ارزان قیمت پلاستیکی اغلب با مشخص می شوند. و در حالی که بازوها و دستگیره های پیچیده آن را بسیار متنوع می کند ، اما همچنین باعث می شود تا ظاهری کاملاً نامناسب به نظر برسد ، مخصوصاً وقتی که در وسط داشبورد یا شیشه جلوی ماشین قرار بگیرید. این مطمئناً برای بهره وری ساخته شده است ، نه ظاهرا.

نصب iOttie Easy One Touch 4 بر روی داشبورد یا شیشه جلوی ماشین شما می تواند یک خطر باشد.

اگر زیبایی را کنار بگذاریم ، در واقع از مقاومت دستگاه بسیار خوشحال بودیم. مفاصل به شدت متصل شده و هیچ چیز در اطراف حرکت نمی کند ، به جز چند قسمت نازک تر در نگهدارنده. کاملاً محکم است ، اما تقریباً به یک تقصیر رسیده است. قطعات متحرک هنگام جابجایی احساس و لنگ می شدند. مکانیزم اتصال اتوماتیک نیز بسیار خشن است. وقتی فعال می شود با خشونت روی گوشی می بندد. من فکر نمی کنم که به چیزی آسیب برساند ، اما اگر مکانیک نرم و صافی را می پسندید باید مورد توجه قرار گیرد.

البته این که کشوی تلفن بلند شده است ، باعث می شود که هنگام رانندگی در زمین های خشن ، حرکت تصادفی بیشتر شود.

بررسی iOttie Easy One Touch 4: آیا باید آن را خریداری کنم؟

 بررسی سوار اتومبیل Iottie Easy One Touch 4 5

اعتبار: Edgar Cervantes / Android Authority

اگر می توانید iOttie Easy One Touch 4 را با خیال راحت نصب کنید و از مکانیک های پلاستیکی و خشن ارزان تر استفاده نکنید ، داشتن یک ماشین سواری خوب است. [19659008] مکانیزم نصب اتوماتیک فوق العاده راحت است. بازوهای متحرک انعطاف پذیری زیادی برای دسترسی و مشاهده بهینه تلفن دارند. یک پد داشبورد و یک مکش مکش شامل اتصال لوازم جانبی به سطوح بیشتر (در صورت مناسب بودن) است. و گرچه قیمت آن پایین ترین نیست ، اما برای آنچه دریافت می کنید هنوز هم عادلانه است.

iOttie همچنین Easy One Touch 5 را هم اکنون ارائه می دهد ، که اگر بد نیست کمی هزینه اضافی بپردازید ، محصول دیگری است که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید. . با این حال ، One Touch 4 را به شما توصیه می کنیم در حالی که One Touch 5 می تواند تلفن های گسترده تری را پشتیبانی کند ، اما در حفظ و نگهداری آنها به خوبی نیست.

iOttie Easy One Touch 4

The iOttie Easy One Touch 4 سوار اتومبیل است که با استفاده از مکانیزم اتصال اتوماتیک تلفن شما را هنگام رانندگی ایمن می کند.

دسته‌هاReviews، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ،