چگونه می توان ترمینال را از هرجای دیگر در سال 2021 تماشا کرد

The Terminal یکی از فیلم های مورد علاقه تام هنکس است. وقتی فهمیدم این کار در نتفلیکس است ، من خیلی راضی بودم ، اما بعد از دیدن اینکه فقط در نتفلیکس انگلیس (و نه در کشور من) تعجب کردم ، متعجب شدم. مصمم به یافتن راهی برای این موضوع ، من روشهای مختلفی را آزمایش کردم و سرانجام روشی را یافتم که کارساز است.

با VPN می توانید ترمینال را از هرجای دیگر مشاهده کنید – من می توانم سیستم عامل های جریان مانند نت فلیکس معتقد است که من در انگلیس بوده ام. مکان واقعی شما پنهان است و کل کتابخانه محتوای جهانی را باز می کند.

من بیش از 30 VPN را آزمایش کردم تا ببینم کدام یک از آنها برای رفع انسداد فیلم بهترین عملکرد را دارد. توصیه من NordVPN با شبکه سرور گسترده خود است که به سرعت گوبلاک ها را دور می زند. اگر تحت تأثیر قرار نگرفتید می توانید به مدت 30 روز آن را رایگان امتحان کنید و بازپرداخت دریافت کنید.

شروع به تماشای ترمینال امروز کنید!

راهنمای سریع: نحوه مشاهده ترمینال از هرجای دیگر در 3 مرحله آسان

  1. بارگیری VPN. من NordVPN را توصیه می کنم زیرا تعداد زیادی از سرورهای آن به راحتی از طریق geoblocks Netflix عبور می کنند.
  2. به یک سرور UK متصل شوید. Terminal فقط در چند کشور موجود است ، بنابراین شما باید در یکی از آنها باشید
  3. شروع به تماشای ترمینال ! به Netflix وارد شوید و فیلم اکنون در دسترس خواهد بود.

امروز با NordVPN ترمینال را مشاهده کنید!

چرا برای این کار به VPN نیاز دارید Terminal

Terminal را فقط در انگلیس و کانادا در چند کشور در Netflix در دسترس دارید. این به دلیل محدودیت های پخش است – حتی اگر یک مشترک پولی باشید ، از دیدن فیلم خارج از این مکانهای مجاز جلوگیری می کنید.

خوشبختانه VPN با تغییر آدرس IP شما این مشکل را پیدا می کند. وقتی به یک سرور در یک کشور مجاز متصل می شوید ، سیستم عامل جریان به راحتی می بیند که در آنجا هستید. مکان واقعی شما با خیال راحت مخفی نگه داشته می شود – بنابراین شما فقط به یک سرور انگلیس متصل می شوید ، و Netflix به شما اجازه می دهد محتوای مجاز را در آنجا تماشا کنید. در جهان. برای تماشای ترمینال به راحتی از طریق geoblocks سوراخ خواهید کرد!

NordVPN را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید

بهترین VPN ها برای تماشای ترمینال از هرجای دیگر در سال 2021

1. NordVPN – شبکه سرور گسترده برای رفع انسداد Netflix از هرجای دیگر

  • سرعت فوق العاده بالا برای تماشای سرورهای Terminal در HD
  • 5460 برای رفع انسداد Netflix از هرجای دیگر
  • SmartPlay اتصال شما را برای پخش جریانی بهینه می کند [196590193] ] 6 اتصال همزمان دستگاه
  • ضمانت 30 روزه برای بازپرداخت پول
  • می تواند انسداد: Netflix ، Disney + ، HBO Max ، Hulu ، پراکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر را باز کند
  • سازگار با: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، لینوکس ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

یک شبکه سرور NordVPN گسترده وجود دارد که رفع انسداد سیستم عامل های جریان را آسان می کند. برای آزمایش این موضوع ، من به 10 مکان تصادفی انگلستان متصل شدم – همه آنها در عرض 20 ثانیه از geoblocks Netflix عبور کردند. وقتی کانادا و فرانسه را انتخاب کردم ، با بارگیری جریان بدون تأخیر ، همین را تجربه کردم. حتی اگر یک اتصال کار نکند (که من هرگز به نظر نمی رسید) ، شما همیشه یکی برای تماشای The Terminal پیدا خواهید کرد.

 عکس صفحه نمایش Netflix پس از اتصال ترمینال را پخش می کند به یک سرور NordVPN در انگلیس

با اتصال به یک سرور NordVPN انگلیس ، می توانم Terminal را در Netflix تقریباً بلافاصله مشاهده کنم

NordVPN فراهم می کند با سرعت بسیار بالا برای تماشای نتفلیکس با بهترین کیفیت. در حالی که به هر یک از سرورهای انگلستان متصل بودم ، به طور متوسط ​​48 مگابیت بر ثانیه دریافت کردم. این میزان حتی از 25 مگابیت در ثانیه مورد نیاز برای Ultra HD در Netflix بسیار بالاتر است. من مجبور نبودم منتظر بمانم تا جریان HD به جریان بیفتد. وقتی Terminal را تماشا کنید ، هیچ بافر دریافت نخواهید کرد.

Smartplay اتصال شما را برای پخش جریانی بهینه می کند. این همه یک فرایند پشت صحنه است که به نصب خاصی نیاز ندارد. همه چیز در Netflix خیلی راحت برای من کار کرد – بدون پیام خطا ، مکث های ناگهانی یا تجزیه تصویر. این تجربه مشاهده قابل اعتماد تری را برای شما فراهم می کند .

هنگام پرداخت هزینه اشتراک ، متوجه شدم که NordVPN PayPal را در برخی کشورها قبول نمی کند. اگرچه تعداد گزینه های پرداخت دیگری وجود دارد ، بنابراین این واقعا مشکلی نیست. می توانید از کارت های اعتباری ، Google Pay ، Amazon Pay و حتی ارزهای رمزپایه استفاده کنید.

قبل از تعهد من می خواستم VPN را امتحان کنم ، بنابراین عالی است که می توانید با استفاده از ضمانت نامه ظرف 30 روز پول خود را پس بگیرید. این به من اجازه داد تا در روز 30 به طور م requestثر درخواست بازپرداخت کنم. من از آسان بودن این روند تحت تأثیر قرار گرفتم – من فقط مجبور شدم از طریق پشتیبانی آنلاین 24/7 به چند سوال بازخورد پاسخ دهم که چند دقیقه طول کشید. پول در مدت 4 روز به حساب من برگشت.

اکنون پایانه را با NordVPN تماشا کنید!

2. ExpressVPN – سرعت فوق العاده سریع برای تماشای Terminal Buffer-Free

  • سرعت فوق العاده سریع برای تماشای Terminal بدون بافر
  • 3000 سرور به راحتی از طریق Geoblocks Netflix عبور می کنند
  • MediaStreamer برای استفاده از VPN در هر مورد دستگاه دارای Wi-Fi
  • 5 اتصال همزمان دستگاه
  • ضمانت 30 روزه برگشت پول
  • امکان رفع انسداد وجود دارد: Netflix ، Disney + ، HBO Max ، Hulu ، پراکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

ExpressVPN بسیار سریع سریع است ، بنابراین می توانید Terminal را بدون تأخیر تماشا کنید. 4 سرور انگلستان که آزمایش کردم – از جمله لندن و ومبلی – به من میانگین داد که هرگز به زیر 43 مگابیت در ثانیه نرسید. جریان های Netflix در چند ثانیه بارگیری می شوند و به راحتی 5 مگابیت در ثانیه مورد نیاز HD را به دست می آورند. شما می توانید تمام Terminal را بدون هیچ گونه مکثی مشاهده کنید .

 عکس صفحه نمایش پخش Netflix ترمینال پس از اتصال به یک سرور ExpressVPN در انگلیس

ExpressVPN به من سرعت بیش از اندازه کافی بالا برای تماشای Netflix با کیفیت HD

به من داد. سرورهای زیادی دارد تا بتوانم به راحتی به محتوای پلت فرم جریان جهانی دسترسی پیدا کنم. سرورهای ExpressVPN انگلستان بلافاصله متصل شدند و هنگامی که من به Netflix وارد شدم ، Terminal در کتابخانه ظاهر شد. من می توانم فیلم را در کمتر از 25 ثانیه و بدون هیچ محدودیت در geoblock تماشا کنم. برای رفع انسداد نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود می توانید به این VPN اعتماد کنید.

با استفاده از MediaStreamer می توانید از VPN در هر دستگاهی استفاده کنید ، به شرط اینکه Wi-Fi فعال باشد. من این را در روتر خود تنظیم کردم تا بتوانم آن را در تلویزیون هوشمند خود آزمایش کنم. فقط 10 دقیقه طول کشید چون دستورالعمل ها کاملاً واضح بودند و من می توانستم بلافاصله به کتابخانه Netflix انگلیس دسترسی پیدا کنم. شما می توانید ترمینال را در صفحه بزرگتر تماشا كنید.

وقتی برای اولین بار به ثبت نام مراجعه كردم ، فکر كردم كه حق اشتراك كمی زیاد است. خوشبختانه ، این قبل از تخفیف من بود که شما می توانید برای 49٪ تخفیف استفاده کنید ، و این قیمت بسیار ارزان تر است.

من می خواستم ExpressVPN را بدون ریسک امتحان کنم ، بنابراین خوشحال شدم که می توانم با اطمینان و ادعا آن را خریداری کنم اگر دوست ندارید ظرف 30 روز بازپرداخت کنید. برای آزمایش این موضوع ، من از طریق سرویس چت آنلاین درخواست بازپرداخت کردم که در عرض چند ثانیه مرا متصل کرد. در کمتر از 5 دقیقه ، نماینده پس از آنکه من به چند سوال مختصر رضایت کاربر پاسخ دادم ، با آن موافقت کرد. من ظرف 6 روز هزینه خود را پس گرفتم.

ترمینال را با ExpressVPN اکنون تماشا کنید!

3. Surfshark – اتصالات نامحدود برای دسترسی به Netflix در همه دستگاههای شما حالت NoBorders برای دسترسی به Netflix در شبکه های محدود شده
  • ضمانت 30 روزه بازگشت پول
  • امکان رفع انسداد وجود دارد: Netflix ، پراکسی iPlayer ، Hulu ، HBO Go ، Showtime و موارد دیگر
  • سازگار با Mac ، Windows ، Linux ، Android ، iOS ، Roku و موارد دیگر
  • Surfshark به شما ارتباطات نامحدود می دهد ، بنابراین می توانید از آن به طور همزمان در دستگاه های خود استفاده کنید. من VPN را روی لپ تاپ ، تلفن هوشمند هوشمند و Android TV خود نصب کردم که از برنامه پشتیبانی می کنند – این فقط 5 دقیقه طول کشید. همه آنها همزمان به یک سرور لندن متصل شده و تقریباً بلافاصله انسداد Netflix را رفع انسداد کردند. این ایده آل برای استفاده بیشتر از حساب شما در تمام دستگاه های شما است.

     عکس صفحه نمایش پخش Netflix ترمینال پس از اتصال به سرور Surfshark در انگلستان

    با استفاده از Surfshark ، هر دستگاهی که سعی کردم ترمینال را با کیفیت عالی بدون بافر پخش کند

    حالت NoBorders به ​​شما امکان می دهد سیستم عامل های جریان را در محدودترین شبکه ها از حالت انسداد خارج کنید. من با ایجاد یک بلوک Netflix در روتر خود این را امتحان کردم. Surfshark به طور خودکار جادوی خود را انجام داد ، و به نظر می رسید که من هرگز از قبل مسدود نکرده ام. قادر خواهید بود ترمینال را حتی در کشورهایی که بلوک یا سانسور دارند اعمال کنید.

    من به طور مداوم با سرعت بالا – بیش از اندازه کافی برای HD. در طول تست های من روی سرورهای انگلستان ، میانگین همیشه بالای 40 Mbps بود. این برای شما تماشای Terminal با کیفیت عالی بسیار عالی است.

    در نگاه اول ، فکر کردم تعداد سرورهای Surfshark کم است. در واقع ، یک شبکه گسترده در سراسر جهان وجود دارد. هر سرور انگلستان که سعی کردم سریعاً انسداد Netflix را رفع انسداد می کند ، بنابراین مشکلی وجود ندارد.

    یک نکته خوب در مورد Surfshark این است که می توانید با ضمانت 30 روزه پس دادن پول آن را امتحان کنید پس از 30 روز استفاده از Surfshark توانستم پس از چند دقیقه بازپرداخت کنم. نماینده پشتیبانی آنلاین بسیار مفید بود و تأیید کرد که پس از بازخورد مشتری ، پولم را پس می گیرم. ظرف یک هفته پول به من برگردانده شد.

    اکنون ترمینال را با سرفشارک تماشا کنید!

    از کجا می توانم ترمینال را به صورت آنلاین تماشا کنم؟

    Netflix بهترین مکان برای تماشای ترمینال در حال حاضر است ، زیرا اشتراک در مکان های بیشتر آسان تر است. این از نظر ارزش بهتری ارائه می دهد و فیلم در چند مکان مانند انگلیس ، کانادا و فرانسه در دسترس است.
    همچنین می توانید آن را در Hulu ، Amazon Prime ، Epix و DirecTV پخش کنید اما فقط در ایالات متحده است. علاوه بر این ، اجاره یا خرید آنلاین فیلم ، از فروشگاه Google Play ، آمازون ، یوتیوب و موارد دیگر نیز امکان پذیر است.

    VPN تمام این سیستم عامل ها را از حالت انسداد خارج می کند و به شما امکان انتخاب یک سرویس پخش جریانی و یک گزینه دیگر را می دهد. کتابخانه محتوای گسترده.

    نحوه ثبت نام در Netflix برای تماشای ترمینال

    1. دریافت VPN. گزینه برتر من NordVPN است زیرا شبکه سرور گسترده آن به طور قابل اعتماد سیستم عامل های جریان را مسدود می کند.
    2. حساب Netflix خود را ایجاد کنید. به صفحه اصلی Netflix بروید و مراحل ثبت نام را دنبال کنید – اگر از قبل حساب دارید ، از این مرحله صرف نظر کنید. در این مرحله نیازی به استفاده از VPN ندارید.
    3. به یک سرور انگلیس متصل شوید. ترمینال فقط در Netflix در چند کشور است ، بنابراین باید ظاهر شوید در یکی از آنها.
    4. به Netflix وارد شوید. هنگام اتصال به سرور انگلستان ، به صورت عادی وارد حساب خود شوید.
    5. ترمینال را جستجو کنید. اکنون که مکان واقعی شما پنهان است ، ترمینال باید در کتابخانه Netflix ظاهر شود.
    6. شروع به تماشای ترمینال!

    اکنون NordVPN را به صورت رایگان امتحان کنید!

    س FAالات متداول در مورد تماشای ترمینال با VPN

    چگونه می توانم ترمینال را بصورت آنلاین تماشا کنم؟

    در واقع راهی برای تماشای کاملا رایگان آن وجود ندارد. Netflix معمولاً در هر کشور یک دوره آزمایشی رایگان ارائه نمی دهد. با این حال ، Hulu و Amazon Prime Video اغلب از 7 تا 30 روز دوره آزمایشی رایگان را ارائه می دهند. اگر VPN بدون ریسک و ضمانت استرداد پول را امتحان کنید ، می توانید هزینه های کلی را کاهش دهید.

    آیا محتوای Netflix از کشوری به کشور دیگر متفاوت است؟

    بله ، کاملاً. فیلم هایی مانند Terminal اغلب در Netflix ظاهر می شوند اما به دلیل محدودیت های پخش فقط در برخی از کشورها در دسترس هستند. وقتی مشترک پولی هستید اما به کتابخانه جهانی کامل دسترسی پیدا نمی کنید ناامیدکننده است. خوشبختانه ، غلبه بر این با VPN ساده است.

    اکنون شروع به تماشای ترمینال کنید

    وقتی برای یک بستر پخش جریانی مانند Netflix هزینه پرداخت می کنید ، بسیار ناامید کننده است و فیلم ها و نمایش های مورد علاقه خود را در کشور خود در دسترس نمی دانید. با استفاده از VPN ، می توانید از اشتراک Netflix خود نهایت استفاده را ببرید و Terminal را تماشا کنید در حالی که هنوز هم می توانید!

    من اکیداً به NordVPN توصیه می کنم Netflix را از تجربه شخصی خود رفع انسداد کنید – بسیاری از سرورهای آن به راحتی از طریق geoblocks سر و صدا کنید. Terminal را می توانید از هر کجای دنیا بدون دردسر تماشا کنید. اگر از 30 روز ضمانت استرداد پول استفاده می کنید ، می توانید آن را بدون ریسک امتحان کنید.

    اکنون NordVPN را به صورت رایگان امتحان کنید!

    به طور خلاصه ، بهترین VPN ها برای تماشای ترمینال…